Kuinka usein miehenne käyvät baarissa kavereiden kesken?
Kommentit (14)
Ihan oikeesti kavereiden kanssa käy ehdä 3-4 kertaa vuodessa
Aina ei niinkään usein, välillä tietty jos on jotain erityistä niin sitten voi käydä useamminkin.
Niin, ja meillä ei ole edes lapsia. Mun puolestani saa käydä niin usein, kun tahtoo.
Olen kyllä sanonut, että mennä saa kun / jos huvittaa, mutta eipä tuo mene enempää.
Työkavereiden kanssa lähinnä, ehkäpä pari kertaa vuodessa.
Jos ei ole mitään menoa tai ei olla sovittu mitään ihme juttuja, juo kyllä silloin aika reippaasti, muttei tolkuttomasti. Tulee yleensä kotiin kahden-kolmen maissa.
Ei minulle ongelma, vaikken voisi kuvitella, että itse pääsisin noin usein viihteelle. Mutta tähän asti mies onkin hoitanut lasta kotona, joten ansaitsee omat menonsa vallan hyvin.
En kiellä , enkä käske. Häntä vaan ei ilmeisesti kiinnosta.
Ei harrasta baareja. Käy n. 5 kertaa vuodessa saunaillassa, tulee kotiin puolen yön maissa.
Minä käyn ehkä kerran kuussa ja mies suurinpiirtein saman verran.
Juo itsensä kohtuulliseen humalaan eli sellaiseen että pääsee kuitenkin seuraavana aamuna töihin (ei kyllä autolla ;)) Nuorempana se kittasi enemmänkin, joten olen nykytilanteeseen oikein tyytyväinen (kuten miehenikin)
2-5 kertaa VUODESSA.
Itse käyn vähemmän, ehkä 3 kertaa VUODESSA.
Ei ole enää hinkua kapakoihin, niissä tuli enempi vähempi sinkkuna pyörittyä 12 vuotta.
minä kyllä käyn. Jos en joka viikko, niin ainakin joka toinen.