Onko sinulla jokin eriskummallinen fetissi?
Ei siis mikään näistä yleisimmistä, kuten jalkafetissi tai nahka, lateksi yms. asut, vaan jokin oikeasti omituinen ja harvinainen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällaisen ketjun tarkoitus on? Kysyn ystävällis mielisesti !
Varmaan kuulla millaisia outoja fetissejä ihmisillä on?
On täällä palstalla turhempiakin ketjuja paljon
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun saan nuolla vaimoni puhtaaksi spermasta vakiorakastajan jälkeen.
Minäkin pidän samasta. Ihana myös maata 69 asennossa alla nuolemassa kun nuori mies panee vaimoa isolla aseellaan.
Mika vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun saan nuolla vaimoni puhtaaksi spermasta vakiorakastajan jälkeen.
Minäkin pidän samasta. Ihana myös maata 69 asennossa alla nuolemassa kun nuori mies panee vaimoa isolla aseellaan.
Ohhoh! Kuulostaa samalta kuin ex mieheni kanssa. 🙂
Sanna Vantaa kirjoitti:
Mika vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nautitko siitä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Vantaa kirjoitti:
Mika vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nautitko siitä?
Tottakai nautin. Se on aivan ihanaa saada kielihoitoa hyvän panon päälle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Voitelen leivälle miehen sissijuustoa. Herkullista.
Joku teinix täällä trollaa. Mene pois trolli.
Minua kiihottaa jostain syystä persikat. Ei tölkkipersikat vaan tuoreet. En osaa selittää. Mies ostaa niitä välillä ja silloin meillä on villiä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa jostain syystä persikat. Ei tölkkipersikat vaan tuoreet. En osaa selittää. Mies ostaa niitä välillä ja silloin meillä on villiä seksiä.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Niin en ymmärrä sitä itsekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Niin en ymmärrä sitä itsekään
Sehän fetissin - varsinkin eriskummallisen sellaisen - pointti onkin. Tiedoksi "täh"-tyypille.
Nuoret, sirot ja pitkähiuksiset naiset. Sellaiset arianagrandemaiset. Suurin osa miehistähän taitaa olla niiden kurvikkaiden tai treenattujen naisten perään.
Minua kiihottaa sellainen seksi, jossa nainen teeskentelee olevansa tylsistynyt ja välinpitämätön. Siis vaikka lukee kirjaa tai puhuu puhelimessa, kun lykin takaapäin, tai runkkaa minua televisiota katsellessa ja moittii, miksi en jo laukea.
Sanna Vantaa kirjoitti:
Mika vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki minua panneet miehet ovat nuolleet minua laukeamisensa jälkeen ja valtaosa haaveillut pääsevänsä jälkiliukkaille. Eli aika normi settiä.
Raili minä olen kirjoitti:
Sanna Vantaa kirjoitti:
Mika vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki minua panneet miehet ovat nuolleet minua laukeamisensa jälkeen ja valtaosa haaveillut pääsevänsä jälkiliukkaille. Eli aika normi settiä.
Saanko tulla nuolemaan sinua kun olet täynnä siemen nesteitä?
Minä tykkään haistella polkupyörien satuloita. Se on täällä Pieksämäellä kansallishupia.
Mikä tällaisen ketjun tarkoitus on? Kysyn ystävällis mielisesti !