Onko kukaan eronnut, koska puoliso oli aina vihainen?
Itselläni alkaa vain tulla mitta täyteen toisen kiukkuamiseen, vaikka pitkään olen sinnitellyt. Minä olen meistä aina se, jonka täytyy pitää tunteet kurissa, vaikka toisella ei ole impulssikontrollia nimeksikään. Ja minä olen käytännössä aina syyllinen hänen suuttumukseensa.
Kommentit (8)
Olen miettimyt eroamista, mutta en saa aikaiseksi... mökötystä nyt toista päivää. Syy: en lähtenyt kuskiksi la-iltana. Haukkui tuolloin v*ttumaiseksi k*rv*ksi ja eilen olin p*rs**stä. Nyt ei puhu mulle eikä lapselle (?!). On kai sillä päässä vikaa. Ja paljon.
Mä niin lähden tästä liitosta. Ei kenenkään tarvitse sietää toisen silmittömiä raivokohtauksia, joissa toinen raivoaa ja paiskoo tavaroita rikki kuin mielipuoli. Ja lapset näkee kaiken. Toi ihminen on sairas, eikä sen myöhemmät hyvittelyt asiaa muuksi muuta.
Ap
Niin onhan tuollainen raivohullu kiukuttelija pipi päästään mutta miksi kukaan alkaa parisuhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa ja vielä pahempi että jää suhteeseen vaikka on lapsia jotka näkee kaiken sen paskan!
Pelastakaa edes lapset.
Kauanko on jatkunut raivoaminen? Viikon vai kuukauden?
Hyvin usein tuo piirre, raivo, ei käy ilmi edes suhteen ensimmäisinä vuosina. Kun nyt joku ihmettelee, miksi alkaa suhteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Mä niin lähden tästä liitosta. Ei kenenkään tarvitse sietää toisen silmittömiä raivokohtauksia, joissa toinen raivoaa ja paiskoo tavaroita rikki kuin mielipuoli. Ja lapset näkee kaiken. Toi ihminen on sairas, eikä sen myöhemmät hyvittelyt asiaa muuksi muuta.
Ap
Tavaroiden rikki paiskomisen mielipuolisesti voi jo katsoa olevan ainakin jonkintasoista parisuhdeväkivaltaa. Riidellä voi monin tavoin, mutta pelottavaa tai uhkaavaa sen ei pitäisi olla kenellekään osapuolista!
Eroa, noi kiukuttelijat kun ei koskaan muutu. nim.kok.om.