Moniko täältä meinaa hakea BIG BROTHERIIN?
Kommentit (11)
Se taitaisi syödä aika lailla auktoriteettia oppilaiden silmissä:)
Voi vaan tulla noita lapsikultasia ikävä ja kuopuksen synttäritkin sattuu siihen väliin.
Niin miksi, KOSKA SIITÄ SAA JULKISUUTTA JA RAHAA ja onhan se kokemus.
Vierailija:
Voi vaan tulla noita lapsikultasia ikävä ja kuopuksen synttäritkin sattuu siihen väliin.Niin miksi, KOSKA SIITÄ SAA JULKISUUTTA JA RAHAA ja onhan se kokemus.
Mielessäni mietin mitä lööppejä ja otsikoita mustakin revittäisiin, tyyliin BB:N XXXX juhli rajusti tai XXXX:n raju menneisyys heh heh.
Pääsisi pois arjesta, saisi kokea jotain ainutkertaista ja julkisuus sekä raha myös kiehtoo.
Mulla olis syksyllä la...
Mut eihänn se tahtia haittaa...eihän? ;)
ja eikö jossain ulkomailla joku siellä BB talossa synnyttänyt?
Vierailija:
Mulla olis syksyllä la...Mut eihänn se tahtia haittaa...eihän? ;)
...mutta, hävettää tunnustaa, olen riippuvainen nukahtamislääkkeistä ja sinnehän ei saa viedä mitään lääkkeitä. Mä en sitten nukkuis varmaan ollenkaan ja olisin tosi herttainen tapaus =) Ja ikääkin ois sillon jo 35. Tuntisin itseni ihan mummoks siellä.
Sä olisit just sitä, mitä siellä tarvitaankin! Olis kunnon meiningit =)
Se olisi uusi kokemus. Tulen yleensä hyvin toimeen ihmisten kanssa, joten olisi kiinnostavaa nähdä, selviytyisinkö hyvin myös 11 tuntemattoman ihmisen kanssa. Olisi kiinnostavaa seurata, miten ihmissuhteet rakentuvat jne. Jännää olisi myös olla erityksissä ulkomaailmasta. Olisi kiva tietää, miten tuollainen kokemus vaikuttaisi omaan persoonaan.
Eikä se rahakaan pahitteeksi olisi, jos sattuisi voittamaan :) Julkisuudesta en niinkään perusta, mutta eiväthän monet edellisenkään BB:n kilpailijat ole jääneet pahemmin roikkumaan lehtien palstoille.
Jos olisin sinkku ja lapseton niin varmasti hakisin siihen. Nyt pitää tyytyä vain katsomaan sitä tv:sta...