Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä vuosi on ollut aivan kamala

Vierailija
04.09.2017 |

Läheisten sairastumista ja kuolemaa. Miljoona muuta vaikeutta. Onko kellään muulla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikeuksia vaikeuksien perään kaikilla osa-alueilla.

Vierailija
2/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paska sää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on ollut vaikea vuosi. Myös minun läheisilläni on ollut sairautta, itse olen ollut täysin uupunut ja voinut henkisesti tosi huonosti. Onneksi kukaan ei ole kuollut tai mitään muuta peruuttamatonta kamalaa tapahtunut, mutta en ole koko vuonna ollut paria päivää kauempaa putkeen iloinen, kokoajan mielen perukoilla on vaaninut suru ja onneton fiilis.

Mutta ehkä se tästä. Ulkona on nyt ihanaa syksyn tuntua, se hiukan piristää, ja se että opiskelut taas alkaa.

Vierailija
4/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla romahti henkinen terveys vaikeuksien myötä. Toivottavasti vielä joskus vähän helpompaa.

Vierailija
5/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit samaan aikaan yleensä tulee kaikki vastoinkäymiset. Koita siinä sitten selvitä. Vaikeuksissa on myös hankala saada apua, kun ihmiset kaikkoavat tai eivät muuten vaan välitä. 😕

Vierailija
7/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, todella vaikea vuosi. Sairautta (sisko, mies, tytär ja itse) ja kuolemaa (sisko, molemmat vanhemmat ja kaksi ystävää)...

Vierailija
8/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaa ainakin sitten arvostaa parempia päiviä, jos sellaisia joskus sattuu kohdalle.

Vierailija
9/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
10/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylä joku ihme juttu, että kun alkaa mennä huonosti niin loppua ei näy. Vaikeuksia vaikeuksien perään ja vielä kaikilta mahdollisilta elämän osa-alueilta. Ja nämä vaikeudet ovat monesti vielä toisistaan riippumattomia, niillä ei ole syy/seuraus- suhteita. Mistä niitä siis oikein sikiää ja miksi vielä perä perään? Kerran katsoin töllöstä dokkarin suomalaisista romaneista ja siinä eräs suvun voimakas johtohahmo (nainen) sanoi jotenkin niin, että: "kun Jumalan kirous tulee talon päälle, niin siitä ei hyvää seuraa". Viittasi nimen omaan tähän ilmiöön, miten sukulaisia kuolee, sairastuu, talous kaatuu, asunto paljastuu hometaloksi jne... kaikki yhdellä kertaa ja yhden ja saman vuoden aikana. Miksi? Onko kyseessä todella joku "kirous" vai tähtien asento vai mikä ihme siihen vaikuttaa?

Vierailija
11/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on ollut kamala ja näyttää jatkuvan samanlaisena tänäkin vuonna.

Vierailija
12/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kyllä tämä sinne kauheiden vuosien top 3 pääsee.

Vierailija
13/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tosiaan muuttui vuoden alussa. Maailma rupesi jotenkin haisemaan. Se ei ole enää sama kuin aikaisemmin ja siis tosiaankin huonompaan suuntaan vain menee.

Vierailija
14/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen vuosia jatkunut yksinäisyys, krooninen tylsyys... Joo, eipä tämä(kään) vuosi mitään herkkua ole ollut.

Vierailija
15/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa tietäisitte ! Vuosikymmenten kärsimystaival. Tämä vuosi on kyllä ollut järkyttävin.

Kuten nro 10 minäkin olen jo alkanut pelätä, että jonkinlainen kirous riivaa tai kaikki on planeettojen asemasta syntymähetkellä kiinni. Onneksi olen jo niin vanha, että tiedän edes kuoleman suht pian vapauttavan tästä murheen laaksosta.

Kamalinta on, kun ymmärtää, miten paljon enemmän täysin viattomat eläimet ja lapset joutuvat kokemaan pahuutta.

Mutta tänne ei jäädä, joten tsempataan !