Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppishinnoittelusta

Vierailija
04.09.2017 |

Olen pitkästä pitkästä aikaa varannut kirppispöydän. Hinnoittelu vähän askarruttaa. Miten te hinnoittelisitte merkkivaatteita, kuten PdL, Me&I, Silverjungle, Esprit, Tinttu? Tai paljonko olette calmiit maksamaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen tai alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Espritin vaatteet nykyään merkkivaatteita? 

Jos kyseessä on lastenvaatteet, niin yli viittä euroa en maksaisi kuin poikkeustapauksissa (talvihaalari, talvikengät tms. tai sitten oikeasti vähän eksklusiivisempi merkki, kuten Gucci tms). 

Vierailija
4/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin vaatteet eivät todellakaan ole merkkivaatteita, vaan peruskamaa. Noita muita en tunne.

Kannattaa katsoa, mitä vastaavista pyydetään netti- ja fb-kirppiksillä ja laittaa sitten livekirppiksellä hinta alemmaksi. Siellä ostopäätöksen on synnyttävä heti, ja korkea hintapyyntö karkoittaa heräteostajat.

Vierailija
5/5 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksillä hinnat ovat nykyisin tosi alhaisia. Laita aluksi sellaiset hinnat mitkä itsestäsi tuntuvat sopivilta ja näet kyllä pian liikkuuko tavara niillä hinnoilla. Tai käy ennakkoon paikalla asiakkaana ja katsasta mitä muut pyytävät vastaavista. Kirppismyynti on välillä ihan henkimaailman juttuja, ei voi oikein koskaan tietää mikä menee kaupaksi ja millä hinnalla. Voihan hintoja käydä vaihtamassa kesken myyntiajan jos näyttää että on hinnoitellut liian korkeaksi. Minulle on mieluisinta olla itse myymässä jolloin voi pyytää jojaisesta tuotteesta tilanteen ja fiiliksen mukaan. Ja tinkiä tarpeen mukaan tai pysyä tiukkana hinnasta. Itsepalvelukirppareilla voi nykyään laittaa vaikka 50 % alen jos/kun tavaraa jää myymättä ennen myyntiajan loppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan