Tänään kassajonossa nähtyä
Edessäni oleva mies osti kevytmaitoa, leipää ja jugurttia. Hän ei laittanut väkikapulaa hihnalle, joten laitoin sen itse. Kassatyöntekijä sanoi hänelle viis ja neljäkymmentä sekä kiitos. Mies pakkasi ostoksensa hänellä olevaan reppuun ja sanoi kiitos hei. Tällä välin kassatyttö oli jo tervehtinyt minua ja alkoi skannata ostoksiani.
Kommentit (8)
Kerran muuan mies edessäni osti kardemummaputkilon ja Alibi-lehden.
Pistikö pullat uuniin ja alkoi suunnitella murhia, vai? Oikein kiltinoloinen mies muuten.
reps! :D mainiota.
itsehän todistin eilen VÄLIKOHTAUSTA jossa suomalainen isohko mies menetti malttinsa kun hän jonotti tavallaan kahteen jonoon ja ulkomaalainen mies näki pienen raon toisessa jonossa kiilaten siihen. minä odotin isonjässikän takana omaa vuoroani.
" Vittu et menee hermot, kun jengi ei vaan osaa toimia oikein" sanoi jässikkä
olin taas valmiiina aukomaan turpaani ja sanomaan hänelle nätisti, että ei se minulle karjuminen auta paljoa vaan sanoisit suoraan kohteliaasti sille joka kiilaa että voisitko odotaa vuoroasi jonossa kuten muutkin.
olin vaan hiljaa ja hymyilin isolle miehelle. hän siitä sitten rauhoittui,
kyllä on ihmeellinen tämä maailma.
sen pituinen se.
En olisi halunnut tietää. Nyt meni yöunet. Viikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Edessäni oleva mies osti kevytmaitoa, leipää ja jugurttia. Hän ei laittanut väkikapulaa hihnalle, joten laitoin sen itse. Kassatyöntekijä sanoi hänelle viis ja neljäkymmentä sekä kiitos. Mies pakkasi ostoksensa hänellä olevaan reppuun ja sanoi kiitos hei. Tällä välin kassatyttö oli jo tervehtinyt minua ja alkoi skannata ostoksiani.
Ikävää lopettaa hyvä tarina tuolla tavalla kesken.
mitä sinä ostit kaupasta.
siis välikapulaa.