Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosi sitten, psykiatri ahdisteli minua tosi ikävästi

03.09.2017 |

Olen rikas nainen ja minulla on runsaasti rikkaan naisen ongelmia kuten ahdistusta, pelkoa ja masennusta. Tätä olin hoitanut psykiatrien kanssa, kunnes vuosi sitten tapahtui järkyttävyyden huippu.

Kerroin psykiatrille miten isäni YLLÄTTÄEN nousuun lähtenyt konsultointiyritys teki minusta rikkaan. Se tuli yhtä suurena yllätyksenä kuin vaikkapa lottovoitot tulevat. Puhuin paljon siitä, miten rikkaudesta ja itseni satsaamisesta huolimatta en ole löytänyt miestä. Tuntuu aina siltä, että kaikki miehet ikään kuin pakenevat minua, enkä ollenkaan ymmärrä miksi.

Psykiatri tähän sitten sanoi erittäin vihjailevasti, että 'kyllä sinä varmasti löydät jonkun', ja vinkkasi silmällään. Menin aika nopeasti shokkitilaan kun tajusin, mikä tämän hänen suullisen viestinsä perimmäinen tarkoitus oli. Huusin 'hullu!' ja lähdin pois.

On se ikävää, kun ei rikas ihminen saa edes psykiatrille kertoa ongelmistaan ilman, että joutuu kultakaivauksen uhriksi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän eivät av-palstalaiset voi käsittää.

Vierailija
2/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus... itket psykiatrille koska ei ole miestä? Ei taida neiti lasiina ymmärtää, mitä masennus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä. Vaihda kasettia.

4/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus... itket psykiatrille koska ei ole miestä? Ei taida neiti lasiina ymmärtää, mitä masennus on.

Kyllä tiedän, mitä masennus on. Miehen puute laukaisi minun masennuksen. Et ole nähnyt minua silloin, kun muun muassa itken sängyssäni.

5/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sinä. Vaihda kasettia.

On paljon puhuttavaa ja haluan jakaa elämänkokemuksiani teidän kanssa. Oikea palstapäivä tänään!

Vierailija
6/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna taas jatkuu peruskoulumme, niin sulla on taas muuta tekemistä. 😂

7/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi huomenna taas jatkuu peruskoulumme, niin sulla on taas muuta tekemistä. 😂

Pääsin peruskoululta jo aikoja sitten. Tosin siihen jäikin ne opinnot sitten.

Vierailija
8/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta jo sinne Espanjaan.

Vierailija
9/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis käytännössä syytät isääsi masennuksestasi? Kyllä se on ihan sinun itsesi syy. Miestä ei myöskään hankita väkisin. Usein tällainen lähestymistapa johtaa eroon.

Vierailija
10/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

11/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Muuta jo sinne Espanjaan.

Ensi viikolla kyllä muutan varmasti. Sitä ennen on aikaa juttutuokioille täällä palstalla.

12/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis käytännössä syytät isääsi masennuksestasi? Kyllä se on ihan sinun itsesi syy. Miestä ei myöskään hankita väkisin. Usein tällainen lähestymistapa johtaa eroon.

En syytä isääni. Onhan se toki mukavaa olla rikas, mutta rikkailla on rikkaiden ihmisten ongelmat.

Vierailija
13/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu psykiatri. Toivottavasti sai sinut tajuamaan, ettei mitään ongelmaa ole.

14/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutukset? Eikö palstalaiset arvosta rehellistä ja kunnollista avautumista? Eämänkertomuksia?

Vierailija
15/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen valittaa ahdistelusta ja siitä että ei kelpaa kenellekään...

16/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu psykiatri. Toivottavasti sai sinut tajuamaan, ettei mitään ongelmaa ole.

Oli aika päinvastainen vaikutus. Sai minut ymmärtämään että ongelmia on, eivätkä ne aina ole vain potilailla vaan myös psykiatreilla.

Vierailija
17/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei paljoa lohduta, vaikka saisit yhden psykiatrin linnaan, tai popilaan asti. Ainoa keino voittaa tuo joukko on tuhota heidan uskontonsa.

Mutta psykiatrian temppelin ikuiseksi ja voittamattomaksi mainitussa pylvaikossa on saroja ja pienia halkeamia. Ja lohkeamia, joita on ihan laastittukkin, ettei saro tulisi heti nakyviin.

Siihen (vert. ylin kappaale) on todella myos olemassa oikeus ja oikeutus.

-marmoripylvaat saroilevat-

18/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen valittaa ahdistelusta ja siitä että ei kelpaa kenellekään...

Haluaisin suhteen, mutta ahdistelua en missään nimessä siedä.

19/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasiina kirjoitti:

Olen rikas nainen ja minulla on runsaasti rikkaan naisen ongelmia kuten ahdistusta, pelkoa ja masennusta. Tätä olin hoitanut psykiatrien kanssa, kunnes vuosi sitten tapahtui järkyttävyyden huippu.

Kerroin psykiatrille miten isäni YLLÄTTÄEN nousuun lähtenyt konsultointiyritys teki minusta rikkaan. Se tuli yhtä suurena yllätyksenä kuin vaikkapa lottovoitot tulevat. Puhuin paljon siitä, miten rikkaudesta ja itseni satsaamisesta huolimatta en ole löytänyt miestä. Tuntuu aina siltä, että kaikki miehet ikään kuin pakenevat minua, enkä ollenkaan ymmärrä miksi.

Psykiatri tähän sitten sanoi erittäin vihjailevasti, että 'kyllä sinä varmasti löydät jonkun', ja vinkkasi silmällään. Menin aika nopeasti shokkitilaan kun tajusin, mikä tämän hänen suullisen viestinsä perimmäinen tarkoitus oli. Huusin 'hullu!' ja lähdin pois.

On se ikävää, kun ei rikas ihminen saa edes psykiatrille kertoa ongelmistaan ilman, että joutuu kultakaivauksen uhriksi.

Sama kielipuoli tyyppi tekee näitä kömpelöitä varakkuusfantasia-aloituksia.

En ole hirveän kouluttautunut, joten pahoittelut kielioppivirheistä. Fantasiaa nämä eivät kuitenkaan ole, vaan totista totta.

Vierailija
20/40 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa tuli elävästi mieleen Little Britain USA:n Emily Howard 😂 I'm a lady, fine lady and I'm doing lady things!