Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei vieta aikaa parvekkeilla?

Vierailija
03.09.2017 |

Outoa kun vastakkaisen talonkin parvekkeet on upeasti sisustettu.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmiset oleile pihoillaankaan. En ymmärrä. Me kyllä ollaan tosi paljon pihalla. Nytkin istuin pitkään lämpölampun alla lueskelemassa, tosin kohta sisälle.

Vierailija
22/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun mulla on sellainen parveke, jossa on metalliristikkoa eikä mitään yksityisyyttä. Idioottimaista tehdä näitä "läpinäkyviä" parvekkeita, ne näyttävät rumilta kadultakin katsottuna. Terveisiä vaan arkkitehdeille. Itse asuvat varmaan jossain aidatussa omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän! Lasitetulla parvekkeella säteilylämmittimen alla tarkenee talvellakin jos ei nyt aivan tulipalopakkanen ole.

Vierailija
24/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vietetään paljon aikaa kesällä parvekkeella, oikein harmittaa kun tulee syksy ei voi olla parvekkeella.

Vierailija
25/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapäisen talon hienosti kalustetuilla parvekkeilla otettiin aurinkoa vähissä vaatteissa tänäänkin, niin että ei ole vähälle käytölle jääneet. 

Parveke on käytössä ja olen sisustanut sen viihtyisäksi. Ei muille enkä minä näe kenenkään parvekkeelle. Aurinkoisina päivinä avaan parvekelasit ja otan aurinkoa jopa alasti.

Vierailija
26/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parvekkeella kompostipönttö. Mies pihinä hippinä vaati, jotta normipönttöä ei käytettäisi niin usein. Lisäksi harrastamme seksiä parvekkeella. Mukavan viilentävä olo panon jälkeen varsinkin talvella. Joskus olen bongannut jonkun tuijottelevan näitä meidän toimiamme, mutta luonnollisia asioitahan ne ovat. Lisäksi olemme kotosalla + parvekkeella nakuna.

Vierailija
27/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeet ovat silmänlumetta. Eihän niillä mahdu olemaan. Ne vain näyttävät kivoilta. Voi käydä joskus seisomassa 20 sekuntia siellä.

Vierailija
28/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni viettäisin aikaa takapihallani,mutta naapurit tupakoivat niin ahkeraan että passiiviselta tupakoinnilta ei voi välttyä.

Vierailija
29/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, meinasin tehdä tismalleen samanlaisen aloituksen muutama viikko sitten, kun mietin tätä samaa. Hienosti on kalustettu ja sisustettu ja vielä lasitettu parveke, mutta ketään ei näy juuri koskaan istumassa parvekkeella. Nopeasti käydään esim. kastelemassa kukat ja takaisin sisään.

Vierailija
30/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan kiva 9 m2 kokoinen lasitettu parveke ja siellä viihtyiskin ihan kivasti, mutta alakerran akka kailottaa kännykkäänsä joka ilta. Mä en tajua, miksei se voi puhua hiljempaa tai mennä sisälle puhumaan. Meillä on aika tarkat tiedot sen elämästä ja sairauksista ja sukulaisista jne.

Meilläkin alakertalaiset hoitavat tärkeät ja ei niin tärkeät puhelunsa parvekkeella. Parvekkeella myös riidellään, kiljutaan, pelataan pallopelejä, leikitään, soitetaan, lauletaan, you name it. Itse en jaksaisi aina osallistua mekastukseen, niin olen mielummin sisällä.

Vierailija
31/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kylmä.

Vierailija
32/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin mieluusti, jos olisi lämpimämpää. Parvekkeella viihtyminen ja oleilu korreloi selkeästi lämpötilojen kanssa ainakin minulla. Vuokra-asunto, joten lasitusta ei ole.

Vierailija
33/63 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani viettävät siellä aikaa ja valvovat naapurustoa. Minulle siellä on joko liian kuuma tai kylmä tai aurinkoista enkä jaksa pukea päälle (olen kotonani alasti).

Vierailija
34/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihana pikkuparveke, jossa sähkögrilli ja kukkasia ja pari tuolia. Seinät on umpinaiset, ettei nää naapureita ja edessä on metsä.

Aina kun menen parvekkeelle, tulee naapuri tupakalle. En minä sitä kiellä, mutta haiseehan se.

Usein myös alakertani naapurikyylä kuulee, vaikka hiipisin parvekkeelle. Samantien rupeaa pyytelemään apuja, haluisi lainata tavaroitani ja voisinko tulla käymään, että hänellä on asiaa ja haluaa udella kaikki asiani.

Vierailija
35/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun iltaisin polttelin parvekkeella, niin vastapäisessä talossa oli koki ajan todella ihmeellistä heiluntaa ikkunoissa. Sitä tapahtui aina kun olin yksin tupakalla, mutta heti kun jonkun muun kanssa niin kaikki ikkunat olivat pimeinä. Päättelin siitä että kyllä sieltä tosiaan kytätään ja filmataan ja näinpä pari kertaa ihan valokuvakameran välskähdyksen. Aloin sitten käymään alhaalla rakennuksen toisella puolella tupakalla asfalttitasolla.

Terveisiä vain Cygnaeuksenkadun kyttääjille Jyväskylään. ;)

Vierailija
36/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Kävelen usein omakotialueen läpi. Toine toistaan hienompia terasseja ja parvekkeita. Ketään ei niillä ikinä näy istumasssa. Itse olen usein omalla kapisella vuokraluukun terassilla.

Vierailija
37/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parvekeverhot, eipä naapurit kyylää enää. Saatiin 1 huone lisää.

Vierailija
38/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Kävelen usein omakotialueen läpi. Toine toistaan hienompia terasseja ja parvekkeita. Ketään ei niillä ikinä näy istumasssa. Itse olen usein omalla kapisella vuokraluukun terassilla.

Ihmisiä ei kato hirveesti kiinnosta olla estraadilla kaikkien nähtävillä. Jos parveke on jossain 12 kerroksessa, niin se on ihan eri juttu. Sitä paitsi aurinko paistaa vain hetkenaikaa siihen parvekkeelle, joten parempi ihan lähteä rannalle, jonne aurinko paistaa joka puolelta. Ja siellä on myöskin vähemmän niitä runkkarikyttääjiä ja videokameralla kuvaajia.

Vierailija
39/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää syödä Ulkona. Vain nuotion ääressä syön ulkoilmassa. Välttelen myös aurinkoa, koska syöpävaara.

Vierailija
40/63 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä