Kukaan oikeasti varakas tai älykäs ei tällä palstalla kirjoittele.
Kommentit (18)
Miksei muka? Varakkaat ja älykkäätkin kaipaa viihdettä, ja sitähän tämä on.
Täällä yksi varakas, älykkyydestä niin tiedä :)
Määrittele varakas... Riittääkö neljännesmillin nettomaisuus per lätty? Älytöntähän tämä on, mutta käytän viihteenä, parempaa kuin töllön katselu.
Onkohan näin? Isäni omistaa onnistuneen yrityksen, jonka johdosta vaimonsa, minä ja siskoni ovat myös rikkaita.
Oi tätä ihanaa kateuden määrää. Joillekin ei vain sovi, että muut ovat taloudellisesti toisten yläpuolella. :D
Mulla on ainakin joskus tylsää ja katselen täällä mitä kansa puhuu asioista. Kommentoinkin joskus. Kiusallanikin jos asia on oikein typerä ja lisään vettä myllyyn.
Olen varakkaan miehen vaimo ja KOTIROUVA. Kuulostaa tosi tyhmältä mutta sellainen vain olen.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele varakas... Riittääkö neljännesmillin nettomaisuus per lätty? Älytöntähän tämä on, mutta käytän viihteenä, parempaa kuin töllön katselu.
Ei riitä, et ole varakas.
Keskivertoa rikkaampi ehkä, muttet yhtään varakas. Eihän tuolla saa edes uutta lamboa.
Minä olen sen verran älykäs, että olen tajunnut pysytellä työelämän ulkopuolella jo kymmenen vuotta. Lisäksi olen onnistunut tässä ajassa säästämään 200 euroa rahaa, joten älkää tulkaa mulle viisastelemaan!!
varakkaat voivat ajan kuluksi täällä oleskella. älykkäitä ei välttämättä niin paljoa, kun he eivät kestä vähemmän älykkäittten seuraa.
Mitähän varakkaat ihmiset tekevät vapaa-aikanaan?
Minä olen älykäs, ainakin Mensan testien perusteella, siis matemaattisesti nokkela ja lueskelen palstaa melko usein. Varakas en ole, jos olisin niin tekisin varmaan jotain muuta. Ehkä laskeskelisin naureskellen omaisuuttani ja iloitsisin sen kasvusta.
Jos on perinyt niin ainakin on aikaa :)
Samaa mieltä, täällä loisivat vain työttömät ja itseensä kyllästyneet ihmiset
Älykkyysaspektin ymmärrän, mutta miksi varakkaat eivät viihtyisi palstalla?
Tyhmyyden sietämistä täällä ainakin oppii.
Onhan se huvittavaa kun osa kirjoittajista kuvittelee kaikkien olevan köyhiä yhäreitä tjsp. Ylemmyys karisisi jos tietäisivät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, täällä loisivat vain työttömät ja itseensä kyllästyneet ihmiset
Nuo ei mielestäni kyllä sulje pois varakkuutta ja älykkyyttä.
Täällä toinen :).
Roikun täällä ihmettelemässä palstan menoa.