Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset- mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
03.09.2017 |

Onko normipäivä? Oletko tyytyväinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän yksin, mutten ole yksinäinen. 

Aamupäivällä kävin kävelyllä ja torilla. Tapasin kaverin lounaalla. Illalla menen salille. Ihan tavallinen sunnuntai.

Vierailija
2/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellut musiikkia , nukkunut päikkärit , katsonut piirettyjä. Siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkunut netissä ja katsonut telkkua. Vähän kankkunen.

Aika tylsää kuten normaalistikin. Yleensä tulee vkl käytyä kävelyllä. Ystäviä ei juurikaan. Haluaisin olla aktiivisempi, mutta yksin tylsää mennä.

Vierailija
4/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin opiskelijatapahtumassa, mutta eipä tuosta ihmisiin tutustumisesta tunnu tulevan mitään

5/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen muuttoa Espanjaan. Minulla ei ole Suomessa kauheasti mitään. Ei ystäviä, joiden vuoksi jäädä tänne. Omakin perhe haluaa minun olevan vapaa ja näkevän maailmaa.

Vierailija
6/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, kävin lenkillä ja nyt olen tovin surffaillut netissä. Aika normipäivä minulle. Olen tyytyväinen.

Vierailija
7/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin moikkaamassa omaista palvelutalossa. Kirjoitin kirjeen, mutta en lähettänyt sitä, pitää muokata vielä. Katselin yhtä sarjaa. Luin lehden. Yritin etsiä netistä puseroa. Vaihdoin puolison kanssa muutaman sanan. Otin päiväunet. Tein ruokaa ensi viikolle. Kohta laitan parit housut koneeseen ja alan katsoa elokuvaa. Katsoin täältä yhtä eilistä ketjua, mutta se on hävinnyt :)

Vierailija
8/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirpparilla äidin kanssa. Olen tyytyväinen päivään kun oli jotain tekemistä!

Vierailija
9/9 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selannut nettiä turhan pitkään ja käynyt kaupassa. Ihan tavallinen sunnuntai. Kiva kun aurinko on paistanut, vaikkei olekaan erityisen lämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi