Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! nielaisin purkan! mitä teen!

!!!!!
03.09.2017 |

Apua nielaisin juuri äsken purkan tai siis otin 2 purkkaa ja nielaisin vahingossa. Ei näin käy usein viimeksi nielaisin 4-5 vuotta sitten purkan olen 13 vuotias. Join sen jälkeen heti jääkylmää vettä lasillisen. Mitä tapahtuu? Kuolenko, pitääkö mennä lääkäriin, pitääkö juoda lisää, mitä teen??? Enkä kertonut kenellekään!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa...

Vierailija
2/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy mitään.oon niellyt joskus pienenä varmaan 10 purkkaa kerralla ja hengissä ollaan.

Söin salaa jtn salmiakki purkka enkä viitsinyt sylkeä niin nielin aima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset aina nielee purkat. Ei se haittaa. Tulee kakan mukana ulos.

Vierailija
4/20 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!

Vierailija
5/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu nyt siltä että se jäi jumiin kurkkuun. Että olisi 2 päivää ollut. Voiko olla totta, saan normaalisti henkeä mutta kun syön tai juon se sattuu vähäsen kurkunpäähän. Silloin kun nielaisin sen purkan niin meni aika hitaasti. Yritin yskiä ja taputin selkää yritin oksentaa... Eikä ketään ollut lähellä... Mutta nyt tuntuu että se jäi jumiin kurkkuun!

Pitäisikö kertoa jollekin, yritänkö hoitaa salaa omilla keinoilla vai annanko vaan olla enkä välitä ja jatkan tavallista elämää.

Tai sitten olen vaan niin traumoissa että luulen että se jäi jumiin. Mutta en enää ikinä järsi purkkaa. En vaikka siitä maksettaisiin miljoona

Vierailija
6/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus tekee palan tunteen kurkkuun. Nyt relaa niin se tunnekin häviää, ei purkka jää kurkkuun jumiin. Ruokatorven lihakset työntää sen kyllä mahaan

Vierailija
7/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitään hätää ei ole, jos et vielä sitä tiedä.

Vierailija
8/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pureskelemaan peräsuolella.

Vierailija
9/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkka päätyy umpisuoleen ja sitten se tulehtuu->sulla on leikkaus edessä.

Vierailija
10/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden kuluttua voit pieraista komean purkkapallon. Muista tehdä temppu paljaalla pepulla, muuten ei onnistu. Muista huutaa ennen temppua jokin taikasana yleisön huomion herättämiseksi, abrakadabra on klassinen vaihtoehto.

t. tuggummiflatulisti

Vierailija
11/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voin olla ihan tavallinen että mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mutta se tuntuu kurkussa aina välillä mutta joskus tuntuu ettei siellä mitään ole.

Vierailija
12/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis voin olla ihan tavallinen että mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mutta se tuntuu kurkussa aina välillä mutta joskus tuntuu ettei siellä mitään ole.

Nyt tulee taas se keuhkosyöpä, jota olet pelännyt.

Vierailija
13/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis unohdin mainita että olen puhuva koira ja käytän tätä palstaa ääniohjauksella.

Ap

Vierailija
14/20 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis unohdin mainita että olen puhuva koira ja käytän tätä palstaa ääniohjauksella.

Ap

:D Saan ainakin nauraa! Vielä kun voin mutta onko jotain hoitoa tai muuta millä pelastuisin vai onko kuolemani 100% varmuus.

Vierailija
15/20 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ja ei hätää! Kerroin koko jutun äidille ja löysin Erikoislääkärin kirjoituksen siinä luki että ei ole vaaraa. Kiitos kun kerroitte ettei hätää ollutkaan ja kiitos jos edes yrititte auttaa. Äitikin sanoi ettei mitään hätää ole mutta jos se liikaa vaivaa voidaan teekkarilla käydä. KIITOS KAIKILLE anteeksi jos olin ärsyttävä.

Vierailija
16/20 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provoilija...

Olet kyllä huono

Vierailija
17/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää ainakin nieleskeöen purkkia päivittäin eikä ole kyllä tapahtunut mitääb

Vierailija
18/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nielasin burghan, se jo vähän tuntuu, varsinkin kun se Arabi-nainen sätkii ja potkii sen sisällä...

Vierailija
19/20 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullaki ollu pari päivää kurkussa luulen että ois purkka mutta en sit tiiä ei oo kivaa mut ei vaikuta elämään mitenkää😂

Vierailija
20/20 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolle saman tien, maha pitää leikata auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi