Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu tyhjyyden tunne / ahdistuneisuus treffien jälkeen?

Vierailija
03.09.2017 |

Olen tapaillut erästä miestä tässä jokusen kerran. Hän on aivan ihana ja olen ihastunut. Kuitenkin minua ahdistaa... Pelkään viedä suhdetta pidemmälle ja pelkään loukkaavani häntä, kun saatan muuttua hetkeksi vähän kylmäksi treffien jälkeen. Esimerkiksi hän on ilmeisesti kovinkin innoissaan ja näkemisen jälkeen tulee viestejä kuinka ihana olen, kuinka on jo ikävä, kuinka haluaa nähdä taas pian jne. Ja minä taas saatan olla vastaamatta tai vastaan jotain neutraalimpaa. Tulee ahdistus enkä osaa reagoida oikein.

Viimeksi, kun olin yötä hänen luonaan minulla tuli jo aamulla kiire kotiin, kun tuli sellainen ihmeen paineen tunne tuohon rintakehälle. En tiedä mitä tämä on... Erostani on noin vuosi ja olen vain tapaillut kevyesti miehiä ja silloin ei ole tullut tätä. Nyt tulee, kun mies on ehkä enemmän innoissaan, kuin minä... Olen hänelle sanonut, että haluan edetä hitaasti enkä ole valmis sitoutumaan täysillä.

Onko muilla samaa? Pitäisikö vaan lopettaa? En kuitenkaan sitä halua, sillä pidän hänestä ja haluan oikeasti nähdä häntä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri se että mies on enemmän innoissaan kuin sinä, ja koet tulevasi painostetuksi etenemään nopeammin kuin mihin olet valmis?

Toivottavasti saat hänet tajuamaan, että hitaampi eteneminen ja rauhassa tutustuminen olisi paikallaan? Älä pakota itseäsi mihinkään mikä tuntuu pahalta tai väärältä sinulle.

Vierailija
2/3 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus ei tule jos välität miehestä. Tai siinä on jotain sellaista. Muuten mies saa kyllä kenkää heti. Näin minulla ainakin. Jos tunteet ovat tosi kaukana toisistaan niin ei olla samalla levelillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vain koko touhu ajoissa, kuulostaa siltä että kohta hinkuu jo naimisiin kanssasi.