Kuinka vähällä rahalla per viikko voi syödä riittävästi ja terveellisesti?
Eli syön itse 2 lämmintä ateriaa päivässä sekä 2-3 välipalaa. (Tiedän että jotkut syö suurinpiirtein kerran päivässä yhden nuudelipussin mutta se ei ole minulle riittävää ja johtaa vain sairauksiin joka johtaa sairaanhoitokuluihin pitkällä tähtäimellä..)
Kommentit (7)
Pyh,
Viisi kertaa päivässä syömistä aikuiselle ihmiselle on täysin turhaa.
Jos noin köyhä olet, että pitää kysellä vauvafoorumilla tällaisia asioita, niin köysi on keksitty. Maksaa K-raudassa varmasti vähemmän kuin viikon ruokasi.
Hyvin vähällä, mutta pitää itse nähdä vaivaa, ja syödä muutakin kuin nuudeleita. Kasviksia saa tällä hetkellä puoli-ilmaiseksi, marjoja ja sieniä ilmaiseksi. Niiden lisäksi edullisia proteiineja palkokasveista, soijasta, kalasta ja kanasta.
20 eurollakin, kun suunnittelee. Jos yksi ruoka-annos maksaa alle euron, siihen lisäksi kaurapuuro aamuisin, yksi hedelmä.
Sitten taas kun enemmän rahaa, päivän ruoka voi maksaa vaikka 5 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni menee noin 40-50€/viikko sisältäen myös paperit, pesuaineet ynm. Syön aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan.
käytkö montaa kertaa kaupassa ja onko kauppalista aina mukana? itselläni menee enemmän, vaikken osta mitään erityistä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni menee noin 40-50€/viikko sisältäen myös paperit, pesuaineet ynm. Syön aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan.
Mitä ostat tai mitä syöt? Ei mulla mene noin paljon, vaikka syön myös 5ateriaa ja terveellisesti.
Parillakympillä helposti. Siis jos syö ihan perusruokia. Mutta se tarkoittaa sitten sitä, että kaikki ruuat tehdään itse, ihan kaikki.