Surkein imuri ikinä?
Oletko törmännyt surkeaan imuriin? Säästä pettymys joltain toiselta ja ilmianna se!
Miele Complete C3 PowerLine on huonoin imuri mitä olen käyttänyt! Suutin on surkea, kisssn kivet vierii edeltä karkuun. Suutin tarttuu lattiaan kiinni. Vain 1-6 asteikolla kahta heikointa voi käyttää lattiaa imuroidessa muuten suutin imuttaa itsensä lattiaan kuin iilimato ihoon. Teleskooppiputken liukulukko rikki kahdesti ekan parin kuukauden aikana. En suosittele kenellekkään! Ja hinta alkaa 3:lla. Älkää ostako.
Kommentit (15)
Minulla on Volta Bolido. Se on muuten ihan siedettävä laite, mutta siinä on liian pieni etupyörä ja se tökkää aina maton reunaan ja tuo matot tullessaan...
Elektroluxin lattiasuulake kesti noin kymmenen käyttökertaa. Pyörät on kiinnitetty suuukakkeeseen puuruuveilla! Uusi suulake maksaa yli neljäkymppiä. Sellaista laatua saa kolmensadan euron sijoituksella.
Venyvä letku ja jättimäinen suulake kaikissa imureissa. Saatana.
Elektroluxin Ultra Silencer Zen - muuten hyvä imuri, mutta kenen älytön idea on keksiä täysin käyttökelvoton rako/kangas/harjasuulake-yhdistelmä? Rako osuus on liian lyhyt, ja aukeaa koko ajan. Yrittänyt löytää tohon parempaa, mutta ei tunnu olevan olemassa. Jos joku tietää, mistä saa kunon rakosuuttimen tohon imuriin, niin olen ikuisesti kiitollinen. Tossa on siis soikeahko putki, eli ne tarvikeputket ei tohon käy, kun ovat pyöreitä...
Oikeastaan kaikki imurit joita olen käyttänyt ovat olleen surkeita. Olematon imuteho, pieniäkin roskia saa metsästää pitkään, eikä yksikään imuri suostu kunnolla seuraamaan kun vetää letkusta vaan kaatuu mieluummin ja raahautuu perässä.
Nyt meillä on Dyson, mikä lienee huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
Heh, Electrolux Ultra One oli meidän Mieleä edeltävä imuri. Ostettu 2013. Kolmen vuoden sisällä siitä hajosi mekanismi joka kelaa johdon takaisin sisään. Samoin se "parkkiura" johon saa imurointiputken pystyyn tauon ajaksi. Ja kuten sinullakin se monitoimisuulake, jossa kaikki kolme suulaketta samassa, ei enää pysy avonaisena ollenkaan, vaan jokaisen sohvakankaan vetäisyn jälkeen joutuu sen avaamaan uudelleen.
Electrolux ultra silencer zen mulla myös ja kahden kuukauden jälkeen meni rikki sekä normisuulake että se varressa säilytettävä pikkusuulake. Uusi suulake maksoi yli 50 euroa ja sitä uutta pikkusuulaketta en edes viitsinyt etsiä kun viduddaa niin paljon jo tuon normisuulakkeen rikki meneminen näin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Electrolux ultra silencer zen mulla myös ja kahden kuukauden jälkeen meni rikki sekä normisuulake että se varressa säilytettävä pikkusuulake. Uusi suulake maksoi yli 50 euroa ja sitä uutta pikkusuulaketta en edes viitsinyt etsiä kun viduddaa niin paljon jo tuon normisuulakkeen rikki meneminen näin nopeasti.
Miksi et hakenut uutta takuuseen?
Volta Equipt, halpa ja todella hintansa veroinen. Imuteho kohtalainen, mutta kauhea meteli ja lattiasuulake ihan sama vaikka vaihtaisi mattoimun tai sileän pinnan imun.
Pieni harjasuulake (sohvalle yms.) pyörii käytössä, aivan hyödytön ominaisuus.
No tässä ainakin voi todeta, että halvalla ei saa hyvää.
Miele. Kestävä kyllä, mutta ominaisuudet, suulakkeet, pyörät, letku ihan susia. Saa kiristellä tuon kanssa hampaita maailman tappiin asti, kun se ei hajoa. Ei ikinä enää mieleä. Eikä ollut halpismalli.
Ex vaimo oli surkein imuri . Nykyinen thaikku vaimo imuroi kyllä kaiken tyhjäksi .
Dyson ja monet keskuspölynimurit