Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löysi päästäni valkoisia hiuksia, mitä ihmettä?

Vierailija
03.09.2017 |

En ole vuosiin värjännyt hiuksiani. Hiusteni oma väri on vaaleanruskea, jännä väri. Tänään mieheni löysi päästäni VALKOISIA hiuksia? Okei, olen 29-vuotias ja alkoiko siis harmaantuminen vai miksi ihmeessä päässäni on todella paljon valkoisia hiuksia? Mitä ihmettä? Mitä tämä on?

Voiko tämä todella olla harmaantumista vai kesä ja aurinko ollut asialla tai voiko äärettömän kova stressi ja uupumus aiheuttaa oikeasti harmaita hiuksia päähän??! :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on. Ihan ajattelin, että normaalia harmaantumista vain. Ohimoilta löytyy helposti parikymmentä valkoista hiusta. Löysin ekan 35 -vuotiaana.

Vierailija
2/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös ensimmäiset harmaat alle 30-vuotiaana. Nyt olen 32, ei ne ole lisääntyneet merkittävästi. Minulla on myös ollut paljon stressiä ja nehän lisäävät harmaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä harmaita hiuksia (oikeasti juurikin valkoisia, näyttävät vaan harmailta kun niitä on paljon ja sekoittuvat värillisiin hiuksiin) löytyy kyllä nuoriltakin. Varsinainen harmaantuminen alkaa yksilöllisesti ja näkyy nopeammin tummissa hiuksissa.

Vierailija
4/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset hiukset merkitsevät sillä kohtaa olevaa aivokuoliota. Serkkuni tietää tämän, koska hän on asiantuntija.

Vierailija
5/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset hiukset merkitsevät sillä kohtaa olevaa aivokuoliota. Serkkuni tietää tämän, koska hän on asiantuntija.

Ihanko totta? No sitten parin vuoden päästä on jo aika paha tilanne jos niitä valkoisia hiuksia tulee vielä lisää. Voiko tätä aivokuoliota estää tai edes viivästyttää? Ap

Vierailija
6/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Etenkin niillä, joilla on luonnostaan hyvin tummat hiukset, voi hyvinkin jo yksittäisiä valkoisia hiuksia löytyä alle 30-vuotiaana. Voihan olla, että vaalea hiuksisillakin on, mutta ne eivät vain erotu niin helposti.

Vierailija
7/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää aivokuoliosta

-alle kolmekymppisenä aivonsa pilalle  stressannut valkohiuksi pää

Vierailija
8/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, no katos pentelettä, ihanko totta?

Vierailija
9/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko (yleensä) miehille aivokuolio esim leukaan, kun partakarvojen väri häviää?

Vierailija
10/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo tekee mulle noita valkoisia hiuksia. Ja toki muukin karvoitus saa oman osansa.

Vierailija
11/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla vitiligo. Itselläni on myös se, mulla on oma väri vaalea/maantienharmaa ja vauvasta asti minulla on ollut takaraivon ja niskan kohdalla täysin valkoisia hiuksia. Olen värjännyt hiuksia vaikka millä värillä ja ne valkoiset hiukset ei koskaan ole värjääntyneet. Onneksi mulla on paksut ja pitkät hiukset, joten näitä valkoisia hiuksia ei erota ollenkaan, ellei etsimällä ala etsiä.

Vierailija
12/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhain harmaantuvien naisten kannattaa mittauttaa luuntiheytensä.

Jos on haurastumista, niin siihen auttaa luihin iskuja tuottava liikunta (juoksu yms).

Tai sitten laiskemmille se tärinälevy.

Vierailija
13/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo? Täytyy lukea siitä hieman lisää. Ajattelin kyllä, että stressin ja uupumisen takia olen saanut harmaita hiuksia tai sitten vain geenien. Jännää, että ne on ihan valkoisia?

Vierailija
14/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan harmaan löysin 23-vuotiaana, nyt 29-vuotiaana alkavat jo osua muidenkin silmiin niin että joku saattaa asiaa kommentoida. Harmaantuminen tulee vahvasti mulla äidiltä (ja äidinäidiltä), elämä on.

Vierailija
15/17 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, siis mulla on aina ollut kaulalla vaale läntti, pigmenttiläiskäksi minä olen sitä aina sanonut, ja etenkin teininä ja varhaisaikuisuudessa kesäisin läntti näkyi selvästi koska se ei ruskettunut. Nykyään sitä ei juuri erota ellei osaa katsoa siihen ja eroa ei edes talvisin näe. Voiko nyt sitten yhtäkkiä tulla valkoinen tukka jos on vitiligo? Muualla ei ole vaaleita kohtia. Ap

Vierailija
16/17 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta 😂

Vierailija
17/17 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Sillä kohtaa on aivoista säteillyt järjen valo muuttanut hiukset vaaleammiksi. Serkkuni kaima tiesi tämän.