Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoko hormonikorvaushoito halun takaisin?

Vierailija
03.09.2017 |

Nyt se sitten tapahtui. Seksi ja miehet ovat lakanneet kiinnostamasta. Ikää on 50 mutta olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja koen että se kuuluu persoonaani. Olo ei ole oma itseni ja olen muutenkin hiukan puhti pois. Oletan että vaihdevuodet ovat päällä.

Hormonikorvaushoito askarruttaa. Esim. pillerit eivät koskaan sopineet. Sain migreeniä ja halvausoireita käytettyäni niitä nuorena melkein kymmenen vuotta. Ilmeisesti minulla on taipumusta verisuonitukoksiin. Haluaisin kokemuksia teiltä jotka olette käyttäneet hormonikorvausta jo jokusen vuoden. Lisääkö se seksuaalista halukkuutta? Voisin ajatella siinä tapauksessa ehkä hormonilaastaria tai -geeliä.

Tavallaan helpottavaakin ettei näin sinkkuna enää miehet kiinnosta. Mutta en haluaisi vielä mummoutua tai jättää seksiä kokonaan pois elämästäni. Minä kun kuvittelin olevani minä ihan loppuun saakka :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vei halut. Ennen sen aloittamista olin ihan seksihullu muutaman vuoden, mikä on outoa, kun olin nuorena ja hyväestrogeenisena lähes aseksuaali. Hormonihoito oli pakko aloittaa pahojen vaihdevuosioireiden takia, mutta se sammutti halut ihan kertakaikkiaan. Vastaava kuin hormonaalinen ehkäisy mulka siis.

Vierailija
2/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit vie srksihalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie halut? Eli pelkän haluttomuuden takia ei kannata aloittaa? Varsinaiset vaihdevuosioireet on mulla ihan siedettävät: nukun hyvin, kuumia aaltoja vain joskus jne. AP

Vierailija
4/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parilla ystävällä lisäsi voimakkaasti seksihaluja. Toisella oli kumppani, joka oli todella tyytyväinen tilanteesta. Toisella ei kumppania, joten hyppi seinille kiimassa. Hyvin yksilöllistä miten vaikuttavat. Jos e-pillerit eivät sulle sopineet, tuskin lääkäri määrää hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
5/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miehenä myös miettinyt. Vaimollani on vaihdevuodet alkaneet jo 4v sitten. Kun vaihdevuodet alkoivat halu kasvoi hetkeksi ja nyt lähes loppunut. Olis tosiaa kiva tietää auttaako korvaus hoidot haluihin vai viekö loputkin.

M509

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi