Lasi punkkua ja kirja?
Näinhän se sanonta kuuluu, mutta kuka pystyy lukemaa kännissä?
Kommentit (19)
Kirja on vain tekosyy :)
Luen helposti kirjan ilman punkun pisaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luen minä näitä viestejä tällä palstalla sujuvasti, vaikka olen juonut viinipullon ja toista aloittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen minä näitä viestejä tällä palstalla sujuvasti, vaikka olen juonut viinipullon ja toista aloittelen.
Palstan lukeminen kännissä on paljon helpompaa kuin kirjan lukeminen. Täällä jutut ovat niin lyhyitä, ettei tarvitse keskittyä niin kuin kirjaan.
Hömpsy. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan lukeminen kännissä on paljon helpompaa kuin kirjan lukeminen. Täällä jutut ovat niin lyhyitä, ettei tarvitse keskittyä niin kuin kirjaan.
Edes osallistuakseen keks - keskusteluun ei tarvitse keskittyä, Pohj**poika pohjana, ainahan voi vastata mihin tahansa ketjuun ihan mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon helposti punkkupullon ilman sivuakaan kirjaa :)
Luetteko kirjaa vai palstaa, kun ryyppäätte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai koko laatikon, en epäile yhtään :D
Mä juon kaljaa ja luen seiskaa, luen palstaa samlaal. En viitti mitään punkkua juoda ja kirjaa lukea. luen seiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kaljaa ja luen seiskaa, luen palstaa samlaal. En viitti mitään punkkua juoda ja kirjaa lukea. luen seiskaa.
siksi en juo punkkua kun en jaksa alkoon kävellä mutta kaljaa saan lähikaupasta ja seiska tulee tilattuna.
Mieluiten lasi punkkua ja ruuantekovalmisteluja viikonloppuna. Se sama lasi on minulla usein vielä kun syön. Joskus tv:tä katsellessa, mutta se vaatii tietynlaisen tv-kokemuksen esim. Vain elämää tai Voice of Finland. Kirjan kanssa en ole kokeillut, en myöskään kirja, punkku ja suklaa kombinaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso lasi aplla on?
No täytän sen aina uudelleen...mut kirjaa en oo lukenut. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai koko laatikon, en epäile yhtään :D
Siihen tarvitaan jo pari päivää niin saattaa käydä niin että välissä vahingossa tulisi luettua kirjaa. Mutta voin ottaa haasteen vastaan!
Hömpsy. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä keskityn täällä jokaiseen viestiini niinkuin ne olisivat omiani. Sinunkin viestiin.
Mä juon vissyä ja luen netti-iltistä. Rankkaa tämä laihiksella oleminen. En ole koskenut viinaksiin 7:ään viikkoon. Jos totta puhutaan, niin mieli tekis punkkua, mutta se tuskin jäisi siihen yhteen.
Luen korjat aina selvinpäin. Viini ja kalja vain alkavat väsyttää ja kusettaa kun sohvalla makaa. Menevät kuitenkin muuten viihteellä. Onko kukaan muuten lukenut Tervon Matriarkkaa? Ostin tänään alennusmyynnistä.
No kirjojen lukemisen jälkeen punkun juominen on melkein parasta mitä tiedän (no, matkustelu ja oikein hyvä seksi ehkä vielä parempaa) joten näiden yhdistelmä on ihan huippua. Onnistuu oikein hyvin :) Etenkin nyt kun illat taas pimenevät ja saa käpertyä sohvan nurkkaan viltin alle kirjan ja viinilasin kanssa. Ja joululomalla tämän kaken kruunaa vielä suklaakonvehdit <3
Kuka tulee lasista punkkua känniin?