Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA,ÄKKIÄ! Ollaan hienossa kyläpaikassa ja mun piti jo paeta vessaan.

Vierailija
02.09.2017 |

Eka syy se etten tajunnut lähteä korkkareilla vaan riisuin maiharit. Kaikki muut kengät jalassa.
Sitten mokasin heti uudestaan kun join kuoharilasin ennenkun tajusin että oli joku tervetulopuhe vasta tulossa :(
Ja nyt kun tuli alkuruoat pöytään niin siinä on syömisen päällä kasa korianteria. Mua itkettää jo nyt ja oon ollu jo liian kauan "puuteroimassa"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mutta sanoit sentään meneväsi puuteroimaan etkä p•skalle!

Vierailija
2/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne kaikki on. Pärjäät kyllä, osaathan oppia virheistä, kuten aloitus osoittaa. Tietty voit myös vetää perseet olalle ja vietellä isännän, mutta se olis jo oikea moka,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä korianteri syömättä. Jos oikeen hävettää niin sano että olet sairastunut, kiität nätisti, tilaat taksin ja lähdet kotiin.

Vierailija
4/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina kanssa ton mokan, että juon kuoharia, ennen kun on skoolattu porukalla. En nyt tempaise koko lasia, mutta aina mä oon hörppässy ihan niinku mausteeksi. Noloo.

Vierailija
5/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, pikkujuttuja. Tosi moni ei pidä korianterista joten siirrät sivuun vaan. Itse asiassa isänniltä typerää edes tarjota sitä.

Vierailija
6/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsi iso aivastus suoraan jättikatkaravuille hienoilla illallisilla, totesin vaan että ravut sai lisämaustetta. 

Vierailija
7/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaan pahenee mutten voi kun nauraa. Ruokailun ajan keskusteltiin harrastuksista ja juhlista. Mikä ollu mieleenpainuvaa ruokaa juhlissa niin sanoin raikkaat voileivät 😂😂😂😂 siis ei oo totta!! Mulle ei tullu siinä mitään hienoa mieleen kun kaikki puhui jostain parfee likööreistä ym. Söpötin vielä että kun voileipäkakut on niin tunkkaisia...mä haluun pois

Vierailija
8/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita migreeniä ja lähde kotiin. Kuka menee maihareissa juhliin???

Vierailija
9/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö meneväsi hienoihin kekkereihin? Vai oliko nää taas jotkut miehen kaverin illanistujaiset joihin hänen puheiden mukaan mennään vaan grillaamaan? Ei oo sillon sun mokas jos oot alipukeutunu.

Vierailija
10/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä lärvit ja huuda kaikille että mitä hienostelevia snobeja te ootte ja oksenna olohuoneen matolle.Sit on aika tilata taksi.

Vierailija
11/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pääsi iso aivastus suoraan jättikatkaravuille hienoilla illallisilla, totesin vaan että ravut sai lisämaustetta. 

Menikö ne "mausteet" siis muidenkin ruokiin vai vain omiisi?

Vierailija
12/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mä mokaan aina. Ihanaa, että on joku muukin.

Ainakin suku tietää jo, ettei minulta voi mitään sivistynyttä odottaa.

Vierailija
13/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka menee maihareissa juhliin?

Onko täällä edes ketään, joka osaisi käyttäytyä kunnolla juhlissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi