Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako valkoinen heteromies mussuttaa vegaanille? Tee se tässä ketjussa :)

Vierailija
02.09.2017 |

Katsotaan onko teistä yhtään mihinkään. Tuskinpa, jos joku noin hölmösti itsensä identifioi. t. Vegaani

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat ottaa ruokavaliosi vähän turhan raskaasti.

Vegaanin ruokavalion ottaa kaikkein raskaimmin "valkoinen lihaa syövä hetero mies"(tm).

Kuvailisitko stereotypiaasi vähän tarkemmin. Olen utelias.

Vierailija
22/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin! 😉👇

"En raivannut tietäni ruokaketjun huipulle syödäkseni vihanneksia!"

T: N-18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon ja sukupuolineutraalisuuden nimissä kaikkien on saatava mussuttaa tässä ketjussa. Mussuti mus.

Vierailija
24/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanin ruokavalion ottaa kaikkein raskaimmin "valkoinen lihaa syövä hetero mies"(tm).

Oletko ensimmäistä päivää netissä? Kannatta tehdä läksyt ennen kuin tulee ketjuun eli lue vaikka ensimäiset tuhat Googlen osumaa viesteistä, joissa väitteitä esittää itsensä valkoisten lihaasyövien heteromiesten lahkoon itsensä identifioiva kirjoittaja. Palataan asiaan!

Vierailija
25/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ensimmäistä päivää netissä? Kannatta tehdä läksyt ennen kuin tulee ketjuun eli lue vaikka ensimäiset tuhat Googlen osumaa viesteistä, joissa väitteitä esittää itsensä valkoisten lihaasyövien heteromiesten lahkoon itsensä identifioiva kirjoittaja. Palataan asiaan!

Ei mua kiinnosta googletulokset vaan keskusteluun osallistuvan mielikuvat. Eikö se käy tuossa ilmi?

Vierailija
26/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat fanaatikkoja. Vegaanit ovat aggressiivisia ja tosikoita. Vegaanit ovat erittäin epäjohdonmukaisia: ei käytetä eläinperäisiä tuotteita eikä myöskään vaarallista KASVIA, nimittäin SOIJAA!

"IIK - mä niin kuolen jos mä käytän soijaa!" "Mä siin niinku välttelen soijatuotteita, ou mai gaad..."

"Mut hei, tsekkaa tää teurastusvideo...".

Kartettavien ruoka-aineiden sekaan on päätynyt soijaKASVI. 

Koettakaa vegaanit päättää, mihin oikein uskotte ja luulette!

Mistä te vegaanit nämä opit eli harhaluulot revitte? Olen havainnut vegaanien harrastavan idiotismia.

"SOIJA ON VAARALLISTA. YHTÄ VAARALLISTA MAAPALLOLLE KUIN eläinperäinen ravinto...."

Vierailija
27/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiseksi vegaanien reaktiot tekee, kun kerran aikaisemmin aloitin keskustelun siitä, miksi vegaanit välttelevät soijatuotteita. Kirjoitin tietenkin provosoivasti. Osui ja upposi! Alle viiden minuutin kuluttua sain "pääsy kielletty tälle sivustolle" ilmoituksen. Yhden kerran aikaisemminkin näin kävi, kun ilmaisin mielipiteeni vegaaniruokavaliosta. Heti nousi tie pystyyn, "pääsy kielletty".

Päättelen, että kovin herkkänahkaista porukkaa vegaanit. Minulla on oikeus mielipiteeseeni - "vegaaniruokavalio on hörhöilyä ja idiotismiä" - samoin kuten vegaaneille oikeus vasta-argumenttiin.

Eikun soijarouhetta sekaan!

Vierailija
28/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt sen kummemmin kritisoisin vegaaneja?

Harmittomia pupeltajia kunhan eivät ala kiertää ovilla jehovien tavoin julistamassa kälyistä ilosanomaansa.

Vierailija
29/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että vegaanit todellakin levittävät määrätietoisesti kälyistä ilosanomaansa? Kaikki vegaanit, jotka tunnen, ovat ryhtyneet vegaaneiksi, kun "näin teurastusvideon netissä". Kaikki ovat saaneet vinkin kaveriltaan, joka on puolestaan saanut vinkin kaveriltaan. Niin sitten teurastusvideot leviävät kaverilta kaverille.

Olen miettinyt, että onko veganismi osa itämaisia uskontoja? Tai skientologiaa? Tai niitä hemmetin salaliittoja, joita uskotaan olevan kaikkialla...?

Vegaanien tarkoitus on pelastaa maapallo askeesilla, kieltäytymisellä. Siitä on näyttöä historiasta; olivatko ne johanniitta-munkit, tms. jotka totista itsekidutusta harjoittivat. Mutta yhtä kaikki, aina on aatteen nimissä taisteltu ja levitetty päämäärätietoisesti Pyhää Aatetta. Veganismi kulkee samaa polkua kuin muutkin käännyttäjät. Nyt aseena on ruoka.

Ja mitä on seurannut: ruuanjalostajat ja kauppiaat rikastuvat. Esim. Suomeen rahdataan kälyisiltä maatiloilta, joissa lapsia orjatyössä, esim. kookosmaitotölkkejä, eksoottisia mausteita, "koska kasvisruokia pitää maustaa voimakkaasti, että ne maistuvat hyvälle...". Ynnä muuta ruokatarviketta, papuja ja soijaa, vegaaneille! Free enterprise kiittää....ja isomahainen lihansyöjämies käärii voitot ruokabusineksessa.

Samaan aikaan nämä kirkasotsatytöt ja -pojat uskovat ja luulevat pelastavansa maapallon.

Vierailija
30/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva ketju. Totuus tulee julki. Säälin niitä vegaaneja, jotka muotioikusta ryhtyvät syömään muka vegaanisti. Lue: ei mitään eläinperäistä. Sitten yhtäkkiä mieliala laskee, tulee masennus, finnejä, tukka ohenee, luut haurastuvat, jne. Luulenpa, jos lääkäreiltä tiedustelisi tai mikäli saisi selville, löytyisi luultavasti vegaaniruokavalion sairastuttamia nuoria naisia ja miehiä.

Anemia? Kyllä.

Osteoporoosi? Kyllä, jne.

Vierailija
31/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valkoinen heteronainen, mutta nostalgisoin hetken. Ensimmäinen aalto veganismia iski -95, silloin siitä ei tullut nykyisen kaltaista massatrendiä, se oli takkutukkahippien hommaa. Jokaisella Tiedostavalla Nuorella™ oli myös järjestö, jota kannattaa: Animalia, WWF, OE, hurjilla EVR. Tulivat fennovegaanit ja freegaanit. Oi aikoja. :)

Jos mennään vielä pidemmälle taaksepäin ajassa, niin tulee eräs itävaltaltalasikorpraali mieleen. Lisäksi täällä sivuttiinkin  jo Intiaa. 

Vierailija
32/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "valkoinen"?