Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neliapiloita huhuilen...

04.04.2006 |

Tiistaita kaikille!

Lapset on kaikki päikkäreillä ja ennätin vähäksi aikaa koneelle.

Kovin on hiljaista neliapiloiden puolella.. Missä kaikki luuraa?

Niin se flunssa sitten saavutti meidätkin:( Nuorin on vielä onnistunut välttämään sen, mutta kylläpähän se tahtoo käydä kaikki lävitse.. ennemmin tai myöhemmin!

Kovin on ulkona harmaata ja sateista.. Kovasti kyllä kaipailis keväisiä aurinkoisia päiviä!

Tätiä odottelen (ensinmäisiä synnytyksen jälkeen) ja jotain nippailuja on alavatsassa ollut muutamana päivänä, mutta vielä ei ole tätiä näkynyt! Selkää on myös särkenyt just siihen malliin muutamaan otteeseen, mutta saapahan näkyä. Viikon verran olen joutunut vessassa ravaamaan alituiseen vaikka en ole juonut normaalia enempää.. Mikä lie pistää ravaamaan?!

Kertokaahan kuulumisia kun koneelle kerkeätte!

Kevät aurinkoa odotellessa Wagner76

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta palattu. Jaahas...hirveesti oli kommentoitavaa, kun luin tätä pinoa, mutta niin taas kaikki unohtui saman tien. Yritänpä muistella, hmmmm.

Wagner, harmi se nega, mutta uutta yritystä vaan. Niin ja Lalla tai Wagner, kun olette noita multasormia, niin meidän pahamaalla riittäisi hommia!! Itse en juuri ol viherpeukalo, mutta kun asuu omakotitalossa, niin pakko on jotain yritellä. Meiltä kaadettiin justiin pihalta 12 puuta, että olisi tilaain jotain laitella. Sitä muuten minäkin olen miettinyt, että pistäisin terijoensalavia kasvamaan näköesteeksi naapuriin päin.

Tervetuloa se uusi neliapila. Anteeksi vaan en muista milläänsäkään kuka olit.

Minä se jaksan aina miettiä kaikkea kamalaa mitä voisi sattua raskauksissa. Tai oikeestaan aina silloin mietin, jos jostain kuulen/luen/näen telkkarista, jotain mitä on käynyt. Samoin nyt on kamala epäluulo, että kun on 3 onnistunutta raskautta takana, niin eihän neljäs enää voi onnistua niin hyvin. Huoh...pakko vaan yrittää sivuuttaa nuo ajatukset, muutenhan tässä tulee ihan vainoharhaiseksi ja menee ilo koko odotuksesta.

Jees, sitten sitä omaa napaa. Pahoinvointia pukkaa välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kun on oikeen huono olo, niin sitä toivoo parempaa oloa ja kun ei ole huono olo, niin johan sitä on huolissaan, että mihin se oksetus hävisi. Niin...ei edes tätä neljättä raskautta osaa ottaa stressaamatta. On muuten tullut ihan hyvää palautetta, kun on muutamille jo kerrottu tästä neljännestä. Oikeestaan vaan yksi vähän negatiivisempi kommentti kolmekymppiseltä sinkkumieheltä (eli ei ollut yllätys).

Minä se jo olen vähän pyörinyt tuolla odotus-puolellakin. Mutta jotenkin on helpompi vielä kirjoitella tänne. Joten ette te vielä minusta pääse, hähää!!

Tälläistä täältä!! Hyvää ja munarikasta pääsiäistä kaikille!!

piipero rv6+1

Vierailija
2/39 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo sit keskiviikko... onpa alkuviikko menny nopsaan!

Tais jotain apua olla mun taikojen tekemisestä, kun tänään ei ole tullut sitten ensinmäistäkään lumihiutaletta!:) Harmaata tosin on mutta jospa se lumisade riittäis tälle talvelle?

Lalla;olen kyl samaa mieltä että kyllä se meidänkin aika vielä koittaa, mutta ajankohta on vielä arvoitus! Toivottavasti pian:)

Kun kerroit että teillä kolmonen sai alkunsa vaikka imetit, niin kuinka tiiviisti vielä imetit silloin?

Meillä pikku isäntä syö lähinnä enää yöllä ja muutaman kerran päivällä.. Ei kuiteskaan liki joka päivä! Kumma mies kun ihan yks kaks lakkas tissi kelpaamasta päivällä! Aivan tajuton huuto tulee kun tarjoo tissiä ja riehuu sylissä! Sit tarjoot samaan syssyyn velliä niin kylläpäs vaan maistuu.:) No, se on nyt sen tyyli ja se tykkää siitä!

Äippärää; Ite en kyl oo yhdessäkään raskaudessa miettinyt mitään tuollaista.. Mulla tosin kaikki raskaudet sujuneet ilman mitään suurempia ongelmia, eikä keskenmenojakaan ole ollut!

Ajattelin laittaa uuden pinon alulle, kun tämä on venähtänyt näin pitkäksi, mutta tännehän tämä nyt tuli vanhasta tottumuksesta!

Nyt on mentävä tekemään välipalaa muksuille! MOI!

Wagner

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pilkistänyt jo aurinkokin, taitaa se kevät kuitenkin koittaa. Heti tulee tehokas olo, olen nimittäin tänään kerennyt jo muksujen kanssa tehdä piiiitkän lenkin. Muuten on päivä kulunutkin ihan autolla tien päällä.

Wagner; Kysyit kuinka tiiviisti imetin kakkosta, kun kolmosemme sai alun...Yöllä ja useita kertoja päivässä vähintään kolme kertaa. Elikkäs aika tiiviisti vielä. Mut sit nää kaikki on vaan jättänyt sen tisun ihan yks kaks kokonaan pois ilman kummempia vieroituksia. Meillä myös oli ihan tajuttomia huutoja tissin tarjoamisista, ensin halusi, mut sit kun tarjosi, kamala huuto. Sen jälkeen ovat päättäneet itse, että ei enää tisua.

Äippärää; Tota noin....nyt kun otit keskustelun asiaksi, niin täällä yksi. Minä olen alkanut miettimään öisin ja pähkäilen mitä millonkin. Luin illalla uutta Vauva lehteä, niin yötä vasten kaikki negatiiviset asiat pyörivät päässäni. Ajattelin vain, että mitä jos minulle käy sit samoin jne..Saatan pahoittaa hirveästi mieleni muiden kommenteistakin. Tänäänkin yks puoli tuttu oli juttusilla ja kyseli taas, olenko jo töissä. Sanoin, että haaveillaan vauvasta. Samaan hengen vetoon kyseinen ihminen korosti ääntä ja sanoi, että kyllä sulla noissa kahdessakin jo on, pidä muutama vuosi taukoa ja kato sitten. Hän ei edes muistanut, että meillä on kolme lasta. Lähdin sit viipottamaan pois päin ja sanoin muksuille samalla, että veikka pääsee koulusta, mennään vastaan. Kyllä rouva alkoi yksinään pöpöttämään ja päätään pudistamaan.

Olin aluksi tosi pahoillani, mut sitten sain pian kuitenkin mieleni takaisin, jätin rouvan kommentit omaan arvoonsa. Ärsyttää tuollaiset ihmiset, kun eivät ajattele yhtään mitä suustaan laukovat.

Oletteko te muut saaneet minkälaisia kommentteja vauvasuunnitelmistanne?

Nyt saunan lämmitykseen!

Lalla

Vierailija
4/39 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin itsekin pistää uuden neliapila-pinon alulle, mutta kiva kun kerkesit Wagner ensin. Harmi, että olette kipeänä te myös.

Meille " rantautui" pe-la yönä mahatauti. Tähän mennessä on kipeenä ollut vain tuo meidän nuorimmainen 1v8kk. Eilen jo ajattelin, että alkoi tauti helpottamaan, kun tuli vain yhdet ripulikakat, mutta johan taas tänä aamuna yrjö lensi...että se siitä helpottamisesta.

Minä se odottelen niitä menkkoja yhä vielä vaan. Tää on piinaavaa. Kohta on pakko testata varmaa negatulosta, mutta kun kerran mahdollisuus on olla raskaana (siis teoreettinen) niin ei sitä uskalla olla testaamatta. En vielä hätiköi, mutta ehkä viikonloppuna tai ensi viikolla. Ihan hölmöltä tuntuu, mutta minkäs sille voi. Mun pitää varmaan tilata netistä jotain halpistestejä, jos tämä tilanne jatkuu kauankin. Ootteko kukaan ikinä tilailleet?

Muksut nukkuu meilläkin ja pitää varmaan mennä itsekin pötkölleen.

piipero ja tyttökööri

Vierailija
5/39 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan on ollut neliapiloissa.....ehkäpä juuri tuo harmaa ilma on osasyy, ainakin minulla. Tuntuu, ettei mikään oikein huvittaisi. Noh, ehkäpä se aurinko joskus saapuessaan hieman piristää.

Meillekin tosiaan mahatauti rantautui viikonloppuna, mut tosiaan ihan lievänä. Kerran on jokainen oksentanut ja sekin oli hyvin vähäistä, kiitos maitohappobakteerin!

Wagner ja piipero, mitä jos työ molemmat oottekin raskaana???? Jos se on teoreettisestikin mahdollista, niin miksei sitten käytännössäkin? Nyt kumpikin kipin kapin testiä hakemaan, saadaan jännitystä ja jotain eloa tänne neliapiloihin. Nyt ei ole aikoihin kukaan plussaillutkaan, vai onkohan mulla menny joku ohitse.

Paljon plussa onnea kaikille tarvitsijoille!

Lalla

Vierailija
6/39 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näköjään kerkesin aloittamaan ensinmäisenä tämän päivän täällä. Muksut taas päikkäreillä vanhinta lukuunottamatta ja hyvä tilaisuus juoda kahvit rauhassa ja istahtaa hetkeks koneelle!

Meille ei onneksi ole vielä mahatauti tullut.. Koputan puuta! Jokos teillä ollaan paranemaan päin?

Ajattelin ton vessassa ravaamisen johtuvan jostain kiihtyneestä aineenvaihdunnasta, mutta nyt kun Lalla mainitsi raskauden mahdollisuuden, niin voishan se tietty olla mahdollista! Mutta suuresti kyl ihmettelen jos näin olisi?! Olishan se aivan ihanaa! Huokaus..

Täytyy vissin seuraavan kerran kun on asiaa apteekkiin niin ostaa se testi jos ei täti ennen sitä tule! Isäntä on muutaman kerran patistanut testin ostoon, mutta kun itsestä tuntuu että on niin älyttömän epätodennäköistä että olisin raskaana?

Piipero: Odottavan aika on pitkä!! Ei muuta kun testailemaan.. Plussa tuulet puhaltakoon suotuisasti!

Nyt on kahvit juotu ja kotityöt kutsuu tekijäänsä.

Hyvät keskiviikko päivän jatkot kaikille!

Wagner

Vierailija
7/39 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aika hiljainen kirjoittelija. Olen jokin aika sitten ollut aika aktiivinen neliapiloiden kirjoittelija, mutta nyt on ollut pitkä aika etten ole kirjoittanut mitään.

Onko sitä neliapiloiden listaa enää missään? Onko sitä päivitelty?

Onko kaikki entisen neliapilat jo odottajien puolella?

Minulla on nyt menossa kp 36/33-35. Kovasti toivon että kyytiläinen olisi lähtenyt matkaan, mutta kuitenkin yritän hillitä itseni.

Pikkuisen on tässä muutamina päivinä viluttanut ja sitten yhtäkkiä olen huomannut kun tissin päitä nipistää. Varmaan mun vilkas mielikuvitus tekee taas nuita oireita. Taaskin palelee, pitää varmaan mennä sohvalle viltin alle levähtään kun pikkuiset meilläkin päiväunilla.

Meillä lapset siis poika 4,5v ja poika 3,5v ja tyttö 1v3kk.

Mieshän on meillä vähän jarrutellut mun vauvakuumetta, halunnut odottaa että sillä loppuu opiskelut kun hän käy päivät töissä ja illat koulussa niin minä olen käytännössä viikot aamusta iltaan lasten kanssa yksin. Ja sitten kun opiskelu loppuu niin alamme katseleen valmista omakotitaloa tai rakentaan niin siihenkin mies on vedonnut että sitten mahtuiskin paremmin. Vaan eipä tuo ole ehkäisyä meille ehdotellut eikä sitä oo käytetty joten eiköhän se vauva ole ihan tervetullut miehenkin mielestä milloin vain. Toisaalta ihan hyviä syitä nuo miehellä on mutta minä en haluais liian isoa ikäeroa tuohon kuopukseen. Jospa se täti nyt pysyisi poissa niin voisin ensi viikolla testailla. =) Yritän tässä taas vähän piristyä tämän kirjoittelun kanssa. Jospa nyt ottaisin kupin lämmintä mehua ja menisin peiton alle hetkeksi ennen kuin taas vilinä alkaa. Esikoinen meillä on tarhassa päivät. Suosittelivat Oysista kun sillä on puheen ja kielen kehityksen viivästymä.

Vierailija
8/39 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpä heti alkuun ettei unohdu!!

Leijona80, toivotaan, että tuo nyt olisi justiin sitä mitä pitäisikin ja kyytiläinen olisi matkassa. :) Meillä myös isukki on se " järjen ääni" ja minä kun se osaan olla välittämättä kaikista " pikku jutuista" niinkuin se, että käytännössä olen viikot yh:na ja että uusi vauva tarkottaisi uutta autoa yms. Niistähän kerkeää sitten ressaamaan plussan koittessa. ;)

Wagner, pitäähän se vissiin testata. Toisaalta olis olo, että nyt heti vaan apteekkiin, mutta toisaalta taas ei vaan kiinnosta yhtään saada sitä oletettua negatulosta. Vieläkin mietin tota netistä testien tilaamista jos ja kun tämä nyt taas varmaan menee vaan hirmun pitkäksi tämä kierto. Ollaan vaan ensi viikko reissussa, joten jos haluan testailla ennen pääsiäistä, niin ne testit pitäisi tilata tänään.

Mutta sullahan niitä oireita riittää eli apteekkiin vaan!!

Viime yönä muuten nukuin villatakki päällä koko yön. Illalla oli ihan palelluksissa ja aattelin, että otan sen pois, kun alkaa hiki tulemaan, niin eikös mitä koko yön paleli niin ettei tosikaan. Olin ihan varma, että flunssaa pukkaa, mutta eipä tuota ole näkynyt. Vanhaksiko tässä jo alkaa tulemaan, kun palelee ihan sisätiloissa villavaatteet päällä?? ;) Pikkuneidit kyllä tarkenivat ihan hihattomissa yökkäreissä, eikä kuulema palellut. Ei ainakaan mummotautia, eikö silloin pitäisi tulla kuumia aaltoja. =)

Pikku potilas ei ole tänään vielä oksentanut eikä ripuloinut. Eilen yririn antaa löysää kaurapuuroa, että saisi edes jotain syödyksi, mutta sen näkeminenkin sai neidin yökkäämään. Vaai kun toi taas tänään Heseltä sapuskaa koko porukalle, niin johan meni osa hampparista ja muutama ranskalainen...ja ne vielä pysyivät sisällä vaikka luulisi että ainakin noi pistäis oksentamaan.

Eilen oksensi keskimmäinenkin ruuan jälkeen, mutta muuten on ollut terve. Taisi johtua vaan äitin niin " ihanista" sapuskoista. Kannustaa kokkaamaan!

piipero...tästähän tuli romaani :)

Vierailija
9/39 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se hampparikuski oli vaari eikä vaai....

Vierailija
10/39 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on eloa ja menoa neliapiloissa! Ihanaa oli alkaa lukea juttujanne piristää kummasti tätä harmaata kevättä. Teillä on nyt tosi jännät paikat, kaikille peukutan oikein tuplasti!

Leijonalla(muistinko oikein) taitaa olla kaikkein jännimmät paikat ja tosi kiva, kun tulit joukkoomme:O) Pitkään täällä onkin ollut hiljaista. Koettakaa vain rohkaistua testin tekoon;O) Ja kaikki taustailijatkin rohkeasti mukaan vaan tuomaan lisää eloa joukkoomme!

Mulla on kp 11 tai jotain, joten tärppiä vasta yritetään...tai on jo hieman yritettykin;O) Elikkäs jännää riittää. Nyt saunan lämmitykseen...

+++++toivotellen Lalla

Vierailija
11/39 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikatietoja sairastuvalta:

Pienimmäisellä tauti on helpottanut. Mutta yöllä alkoi oksentamaan isommat tytöt. Voi vitalis tätä tautia!! Ja nyt kiertää mulla mahassa... Mies lupaili, että tulee kotiin meitä hoitamaan. Vaari vei vaihteeksi pienimmäisen mukaansa.

Täällä yhä mietin testien tilaamista. Eipä tämä tilanne mihinkään miettimällä muutu...

piipero ja potilaat

Vierailija
12/39 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp nyt 37/33-35. Testata pitäis, mutta kun tuntuu että nega sieltä tulee. Puoli vuotta sitten minulla oli vielä kierto 28-29 pv ja sitten se venähti tuonne 35 ja siitä asti on sitten ollut tuolla välillä. Tuskin kuitenkaan jo näinkin pitkä kierto on ihan normaalia jos en siis olis raskaana.

Pitäsköhän minunkin tilata netistä niitä testejä, vai poiketa apteekissa päiväkävelyllä?

Me ollaan vielä kierretty se mahatauti. Se on kyllä niin inhottava tauti varsinkin pienille jotka ei välttämättä osaa mennä vessaan vaan se yökkä tulee just siihen missä sattuu olemaan. Ja isommaltakin se kyllä vie voimat. Joulukuulla meillä oli kaikilla lapsilla lähes viikon jokaisella ja eri aikaan. Aina kun yks alkoi näyttään paremmalta niin seuraava aloitti. 3 viikkoa meni neljän seinän sisällä.

Nyt meillä ollaan just parannuttu sitkeestä flunssasta.

No nyt aamuteelle. =)

Vierailija
13/39 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ollaan oltu aikaseen liikkeellä!

Täällä vanhin lapsista kolmatta päivää kuumeessa, muut onneksi terveitä.

Keli on ulkona surkea, joten joutaa aivan hyvin sairastamaan! Eipähän mene aurinkoiset päivät sairastaessa, kun niitä sit joskus tulee..

Meillä oli tän vuoden alussa kaikissa kunnon flunssa ja kyllä siinä kuukaus meni että toivuttiin. Viimeinen kun parantu niin jo oli ensinmäinen uudestaan kipeä. Mutta sellaista se on..

Nyt piipero ja leijona niitä testejä tilaamaan/ostamaan, niin saadaan sit me muutkin jännittää mukana! Se ei todellakaan miettimällä mihinkään muutu joten toimintaa tarvitaan naiset!

Ehkä se testaaminen tuntuu turhauttavalta kun sitä negaa sieltä kumminkin odottaa, mutta jos tällä kertaa testi näyttäiskin plussaa!:-) Eihän sitä tiedä jos ei testaa..

Itsellä fiilikset on sellaiset että jos ei halua pettyä, niin ei kannata testata!

Eli en ainakaan tällä viikolla ole ajatellut testailla, sillä meillä on kyl toi imetys toiminu sen verran tehokkaana ehkäisynä ainakin aikaisemmin! Uusi raskaus ei oo alkanu ennenkö imetys on kokonaan loppunut ja tätikin on käynyt pari kertaa ennenkö on tärpännyt. Joten tätiä odotellessa jännitän teidän tuloksia kun alatte testaileen!

Paljon plussa tuulia puhallellen

wagner

Vierailija
14/39 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ennemmin tänne joskus kirjottelin, mutta nyt oon ollut taustalla pidemmän aikaa. Ajattelin kuitenkin tulla tänne kirjottaan, että oon plussannut ja meidän perhe kasvaa neljännelä tuolla marras-joulukuun vaihteessa.

Kovasti plussaonnea teille muillekkin!:)

Vierailija
15/39 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIsot onnen toivotukset sinulle ja perheellesi!

Piipero ja leijona hopi hopi testiä noutamaan, jännitän täällä puolestanne. Niin...ei se miettimällä mihkään muutu;O) Wagner, eihän sitä sinun kohdallasikaan ihan varmasti tiedä....? Meillä kolmonen tärppäsi imetyksen aikana ensiyrittämällä. Mutta kyllä sitä varmaan itse aavistaa, jos näin olisi. Kaikille tarvitseville kovasti isoja +++++ täältä puhaltelen....noin.

Hurjan nopeasti mennyt tämä viikko, huomenna on jo perjantai. Varmaan johtuu siitä, kun tämä viikko on ollut yhtä menoa koko ajan. Voi kun nuo lumet jo lähtis, tekisi jo niin kovasti mieli tuonne puutarha hommiin. Ekana olisi tietysti se haravointi, siintähän sitä tehokasta hyötyliikuntaa saa mukavasti.

Meneekö teidän muksut virpomaan? Meidän menee, käyvät nyt ainakin mummulat läpi, voi taas sitä namun paljoutta:-D

Lalla

Vierailija
16/39 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eilisen päivän odotin niitä menkkoja ja vieläkin tuntuu että kohta ne alkaa. Aamusella tein testin (apteekin oman) ja 2 viivaahan siihen tuli. Jotenkin olen aivan innoissani, mutta toisaalta vielä ei oikein osaa riemuita asiasta. Monta kertaa tikkua katoin että varmasti se toinen viiva siitä häviää, mutta ei. Varmaan pitää toinen testi tehdä vielä ensi viikolla että asian uskoo tai sitten käyn tuossa terveyskeskuksessa antamassa näytteen. Ja sitten pianhan saa neuvola-aikaa tilata. =) Laskettu aika tulis tämän vauva-lehden laskurin mukaan 6.12.2006. Kuopus ei ihan ehdi täyttää 2v jos siis nyt kaikki menee hyvin.

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!!

Tuskin ainakaan vielä uskallan siirtyä odottajien puolelle, tai ehkä käyn kurkkaamassa varovasti. =)

Vierailija
17/39 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Neliapiloiden esittelypinon kävin pikaisesti päivittämässä.

Leijonalle suuret onnittelut plussasta!! Upeeta!!

Olen huhuillut, josko joku alkaisi päivittelemään pinoa. Tässä pientä harjoitusta kaikille...

Leikkimielisesti ja rohkeesti vaan koittamaan. Virheitä saattaa tulla, mutta niin minäkin aikoinaan opettelin. Monien virheiden kera :)

Eli tekstiin saa väriä, kun kirjoittaa alkuun esim.

[color= red] tai vaikka [color= green] ilman välejä. Eli nyt pitäis tulla[/color][color=red] punaista[/color][color=blueviolet]. Nyt vaan väreillä leikkimään ja piristystä Neliapiloiden pinoon.

[/color][color=green][b]Oikein ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille:)[/b][/color][color=deeppink]Helmis [size=4]♥

Vierailija
18/39 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIso onnittelu halaus....noin. Siis aivan ihana uutinen, piristää niin tätä arjen harmautta. Kyllä sulla varmaan menee muutama päivä ennen kuin otat uskoaksesi koko asiaa.....Muistelen vain omiakin plussailujen ensi hetkiä, niin toisella planeetalla sitä on ollut useamman päivän.

Viikonloppu alkoi nyt ainakin iloisien uutisten merkeissä. Illalla meinattiin, että vois muksut viedä mummulaan ja lähdettäis viettämään kahdestaan iltaa....mut toisaalta sitä taas rupeaa empimään. Myö niin harvoin missään käydään, että tässä on ruvennut jo ihan kalkkeutumaan ;OD

No mie jatkan tuota jossittelua, saa nähdä nyt tuleeko sitä sitten illalla lähdettyä.

Hyvää viikonloppua kaikille ja Onnea vielä plussanneille ja testailijoille!

Lalla

Vierailija
19/39 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain myös eilen tilattua testit. Tänään tuli postissa ja äsken tein. Ja omaksi suuren suureksi yllätykseksi sieltä pamahti ihan selkeä PLUSSA!! Voi taivas...siis niin varmaa negaa odottelin ettei tosikaan.

Olo on aika uskomaton...ensin möyrin ihan pohjamudissa. Mies taas tuttuun ihanaan tapaansa lohdutteli ja nyt taas tunnela korkealla. Tosin aina se pieni epäluulo on takaraivossa. ja kun meillä nyt jo on 3 onnistunutta raskautta, niin voiko enää olla niin hyvä tuuri...

piipero ja tytöt (+pieni alku jonka la on joulukuun alussa)

Vierailija
20/39 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi ihan sama la. ;)