Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21v nainen haukkui minua netissä kehitysvammaisen näköiseksi ihrakasaksi, kannattaisiko minun haastaa tuo nainen oikeuteen?

Vierailija
02.09.2017 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää individille joka postaa kuvansa alastonsuomeen eikä  tajua ettei ole kovin kuvauksellinen. Kuule, jos se nainen näki sut sellasena sillä oli  oikeus sanoa ääneen koska ilmeisesti lausuma on paikkaansapitävä.

Jos itse kuvas sinne muiden arvosteltavaksi  laitat, ei sulla ole valitusoikeutta. Sut luultavasti nauretaan ulos poliisilaitokselta.

Vierailija
2/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehdä ilmoitus. Sitten selkenee ne rajat. Miten jotkut ovat oppineet kertomaan mielipiteensä noin loukkaavasti ja hyökkäävästi? Jos kysytää mielipide, niin siihen voi vastata ihan ilman haukkumista. Kuvasta olisi voinut sanoa, että näytät jonkun verran ylipainoiselta. En tiedä mitä tuolla "kehitysvammaisen näköisellä" tarkoitetaan? Ja jos ei kysytä mielipidettä niin  sen voi pitää ihan vapaasti omana tietonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömäksi todetusta r-ilmosta voi vastapuoli tehdä r-ilmon  ja vaatia korvauksia joten jospa antaisit asian olla ja ottaisit ne kuvasi  vaan veks sieltä sivustolta.

2: tää aloittaja on  kirjoitellu näitä aiemminkin, jätti nyt vaan postaamatta linkin kuvaan ja kertomatta mistä se löytyy.

Vierailija
4/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko väite perätön. Miten on?

Vierailija
5/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, haukuttiinko ap:ta yksityisviestillä vain julkisesti niin, että netissä muutkin näkivät kommentin. Vain julkisesta herjasta voi tehdä kunnianloukkaussyytteen.

Vierailija
6/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajahan ei puhu mitään rikosilmoituksesta tai poliisista vaan oikeuteen haastamisesta. Kuka tahansa voi haastaa kenet tahansa mistä tahansa syystä oikeuteen siviilikanteella.

Aloittaja ottaa hyvän juristin joka hoitaa haasteen ja oikeudenkäynnin. Lopputuloksena on 10-20 000 € oikeudenkäyntikuluja jotka kantaja joutuu maksamaan. Mutta ehkä aloittaja kokee harjoittamansa kiusanteon sen arvoiseksi.

Ja haukkuja oppii per*ele että mulle ei v*ttuilla!

Vierailija
7/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit alastonsuomessa vonkaamaan huomattavasti nuoremmalta?

Vierailija
8/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaus - ei täyty kriteerit koska ei ole esitetty ja levitetty valheellisia tietoja

Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen - ei täyty kriteerit

Joten ap, minkä rikoksen epäilet tapahtuneen?

Vierailija
9/9 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä näytät kehitysvammaiselta ihrakasalta?