Minkähänlainen on ollut miehenne päivän kunto?
Montako ihmistä hän on tänään tavannut ja missä merkeissä/minkälaisen vaikutuksen heihin tehnyt?
Kommentit (37)
Makaa sohvalla ja tekee kuolemaa.
alkuviikon oli sahalla remontissa tekemässä pitkää päivää ja eilen oli asentamassa patolevyjä,salaojia ja suodatinkankaita,kaivinkone oli pitänyt tiukkaa tahtiä yllä.
selkää ja niskaa valittaa,kaipaisi myös eroottista hierontaa.
Ei todennäköisesti ole tavannut vielä ketään vaikka töissä onkin, mutta miten ihmisten tapaaminen liittyy kuntoon.
Tuossa makaa lattialla sammuneena puoli alastomana ja rupsuttelee hirveän hajuisia pieruja. Jätän ton sian tänään kun herää.
Nukkuu vielä. Söpösti tuhisee ja mutisee unissaan yleensä jonkun mun lempinimistä jos käyn huonessa.
Ihan ok. Tuli juuri salilta teinimme kanssa ja ollaan siivottu autotallia. Kohta laittaa ruokaa. 52v mutta ikäistään nuoremman oloinen.
En tiedä, miten monta henkilöä hän on tuolla WoWin maailmassa ehtinyt tänä aamuna tapaamaan. Illalla testaan sen mieskuntoa, toivottavasti se on kohdillaan. :D
Lähti just 60 km pyörälenkille, tavannut tänään minut ja lapset.
Ihan ok. Riehui illan 2v lapsenlapsen kanssa ja nukkuu vielä. Me ollaan jo syöty aamiainen ja odotellaan että vaari herää.
Vierailija kirjoitti:
Kunto taitaa olla hyvä, kun mies on ollut sienimetsässä melkein koko päivän.
SIENIÄ!! XXXD Hyvä tunnelma kohta,??
Ihan ok olettaisin. Käytiin aamulla brunssilla, nyt on töissä huolehtimassa niistä, joiden kunto ei ole hyvä.
Tänään oli hyvä kunto, oikein mainio.
Oli iloinen ja puhelias ja hyvällä tuulella ja positiivisin mielin, mitä nyt kuulema vatsakumpunsa mielestään kasvanut. Puhui kauniisti minusta ja suhteestamme ja oli hellä ja lämpöinen.
Heppi alkoi seisomaan heti kun heitin vaatteet pois saunaan mentäessä. Hetki saunassa ja pani mua suihkussa takaapäin, tuntui tosi isolta ja paksulta tänään.
Oon tyytyväinen tämän päiväiseen miehen kuntoon, oispa aina yhtä tasaisen tyytyväistä.