Kenen lapset saavat parasta ja ravinteikkainta ruokaa?
-vegemammojen
-suositusruokamammojen
-karppimammojen
Kommentit (24)
Monessa lapsiperheessä olen ruoka-aikaan vieraillut ja sitä ihmettelen kun todella usein ainoat lapsille tarjotut vihannekset on kurkku ja tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut ei ainakaan mun kersat. Ei syödä kukaan oikein. Tytär (23v) syö parhaiten, joten kaipa nuo nuorimmaisetkin voivat aikuisena syödä oikein meistä vanhemmista huolimatta. Jos haluaisin syödä oikein, itseni kannalta, pitäisi karpata, olen syönyt kymmmeniä vuosia liikaa sokeria. Ehkä mun lapsetkin karppais jos eläisin omaa parasta elämäntapaani.
Karppaamisessa ei ole mitään järkeä ... diibadiibadii...
Mikään TIETEELLINEN tutkimus ei tue kovien rasvojen ja proteiinin yltiöpäisen tankkaamisen hyötyä terveydelle. diibadaabadii..Ai ei vai? http://www.cardiobrief.org/2017/08/29/huge-diet-study-questions-convent…
kannattaa aina selvittää, kuka tutkimukset rahoittaa. Lisäksi , ruokaa ei kannatta ajatella pelkästään rasvat-hiilarit-proteiini tasolla , vaan enemminkin mitä eri ruoka-aineet tekevät kehossa,soluissa , verisuonisssa , suolistossa.
Tieteellisten tutkimusten mukaan eläinproteiini ja kaseiini lisää syöpiä, sydän -ja verisuonitauteja , autoimmuunitauteja ja kuolleisuutta.
Eiköhän ravitsemustieteessä kaikki tutkimukset ole jonkun muun kuin puoluteettomien tahojen rahoittajia? Suurimpia tietysti ne joilla on eniten rahaa, kuten Coca-Cola. Sattumoisin kun tuottaa paljon tutkimuksia ja julkaisee vain omaa businestä tukevat tutkimustulokset, kumuloituvat ne myös metatutkimuksissakin merkittäväksi. Tästähän koko sokerisalaliitossakin on ollut kysymys. Siis ainoassa salaliitossa, joka on paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani, koska niiden on ihan pakkokin perehtyä ruuan sisältöön.
Saattavat perehtyäkin ruuan sisältöön, mutta eivät siihen, mitä ihminen ravinnokseen tarvitsee. Ja mistä sitä ravintoa saa, minkä ihminen pystyy hyödyntämään.
Eikä sairaanhoidon paraneminen vaikuta eliniän pidentymiseen millään tavoin? Esimerkiksi sydänkuolleisuus on vähentynyt pallolaajennusten vuoksi, ei margariinien vuoksi.