Ennen kuin olet asunut sinkkuna Helsingissä et tiedä elämästä mitään
Kun yksiön vuokra on 1100 e kk ja esim matkailu sinkulle aina kalliimpaa!
Kermaperseitä olette!
Kommentit (15)
Tavan av-mamma asuu jossain Kuopiijossa ilmaiseksi mummolta jääneessä talossa ja nostaa elatusmaksuja!
Kermapersettä on asua sinkkuna Helsingissä omistusasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut koko elämäni sinkku Helsingissä enkä koskaan ole maksanut yli 500e vuokraa. Ensin opiskelijakämpässä ja rahaa säästöön ja valmistumisen jälkeen asossa
500 neukkukuutiosta itä Helsingissä on liikaa.
Asun Helsingissä sinkkuna ja en siltikään tiedä mitään, maksan pientä vuokraa ja mulla on varaa matkustaa.
Kas, minähän tiedän sitten elämästä paljonkin. Asuin Helsingissä kämppiksen kanssa. Kämppis oli nuori mies, vähän minua vanhempi, ja siinä oli kotipaikkakunnalle jääneellä poikaystävällä vähän sulateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kas, minähän tiedän sitten elämästä paljonkin. Asuin Helsingissä kämppiksen kanssa. Kämppis oli nuori mies, vähän minua vanhempi, ja siinä oli kotipaikkakunnalle jääneellä poikaystävällä vähän sulateltavaa.
Eli et ole asunut sinkkuna Helsingissä -> et tiedä elämästä mitään.
Kelpaako jos on asunut sinkkuna Vantaalla?
Asunnyt hahahaha. Asunno on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole asunut sinkkuna Helsingissä -> et tiedä elämästä mitään.
Miten niin? Ihan itse minä jouduin elämäni kustantamaan. Hanki itsekin kämppis, niin saat vuokran puolitettua.
Te vain mietitte miten saisitte muut maksamaan elämänne.
Siis ap yrittää kertoa, miten kurjaa elämä on Helsingissä vai mitä tämä aloitus tarkoittaa? Toisaalta, vaikka olisi kova vuokra, on myös työpaikkoja paljon enemmän kuin muualla.
Asuminen Hgissä on oma valinta. Olen asunut sinkkuna Pariisissa, ihanan kallista! Silti ihan oma valinta joten en valita.
Asuin sinkkuna Helsingissä 24 vuotta. En oppinut mitään. Nyt asun "maaseudulla" ja elämänlaatuni on parempi kuin koskaan pääkaupunkiseudulla. Mitä minun olisi pitänyt oppia?
Ei Helsinki ole mikään metropoli. Se on pieni-suuri kaupunki Suomen mittakaavassa. Rannikolla ja ihan viehättävä. Kaupunginosat ja historia antaa jotain omalaatuista vibaa, mutta muutoin kyseessä on ylihinnoiteltu ja ylihypetetty kaupunki.
Oon ollut koko elämäni sinkku Helsingissä enkä koskaan ole maksanut yli 500e vuokraa. Ensin opiskelijakämpässä ja rahaa säästöön ja valmistumisen jälkeen asossa