Aion pitää vegaaniset rapujuhlat
Nyt puuttuu vaan se vegaanisten rapujen resepti. Ja millä korvataan se puuhastelu niiden kuorien kanssa? Voiko härkistä esim kätkeä johonkin muovikuoriin?
Kommentit (79)
Maalaa punaiseksi kinder-munien muovikuoria ja laita sinne sisään sitä härkistä. Vielä aidomman näköisiä rapuja saat, kun askartelet muniin punaisesta piippurassista sakset ja mitä muuta ravulla nyt onkaan.
Ei hyvänen aika sentään mitään muovia.
Härkis grillitikkuun ja sitten coctailtikuilla askartelet sen ravun muotoon. Kuoren käärit foliosta, se on helppoa kierrättää.
Laittakaa pari rapua akvaarioon, joita sitten seuraatte samalla kun syötte papuja.
Mä olen piilottanut tofua kindermunien muovikuoriin. Muista laittaa paljon tilliä ja merisuolaa.
Voi voi, ovat ajat jotenkin muuttuneet. Vegaaneille kettuilukin on vähentynyt vuoden 2017 jälkeen. Minua ei tämä ketju huvita, mutta hätkähdyttää, että tosiaan asenneilmapiiri on saattanut avartua. Nuo jutut kuulostaa kuin PP Peteliuksen vitseiltä, vanhahtavilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen piilottanut tofua kindermunien muovikuoriin. Muista laittaa paljon tilliä ja merisuolaa.
Oletko työntänyt ne kinderit sitten peräsuoleesi kypsymään?
Perussuomalisena sitä mieltä että raakkuja niiden ola pitää ja mahollisimman palijo!
Ravut korvataan yleensä artisokilla, niissä on askartelemista syömisen kanssa.
Muoviravut lautaselle ja muutama tillihiven päälle. Sitten veganista akvaviittiä tai muuta kirkasta, sehän on se juttu ns. rapujuhlissa.
Tekoliha on ällöttävin keksintö mitä on.
Minusta tämä on oikeastaan hauska idea! Rapuja voisi askarrella vaikka kultarouskuista, tofusta ja ja latva-artisokasta.
Oliko tämän trollin tarkoitus olla hauska?
Yritä uudelleen ap, vitsisi on jo niin vanha, että löyhkää.
Ravussa ei ole lihaa, joten ihan hyvin voit syödä rapua.
Olisko porkkalaa kanssa, kun en niistä ravuista tykkää. Yleensä on tarjolla myös graavilohta ja sitä mä lättään naamaani pottusten kera.
Jospa tekisitte koko sakki hurmaavan joukko im.
Vierailija kirjoitti:
Tekoliha on ällöttävin keksintö mitä on.
Liha on ällöttävin ruoka mitä on.
Pidä papujuhlat.