Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Below average/ rumahko/ arkisen näköinen nainen, miten löysit parisuhteen?

Vierailija
02.09.2017 |

Olen vähän yli kolmekymppinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut. Ongelmana on selvästikin ulkonäköni, en ole lihava, mutta kasvoista ns. rumahko. Onko tällaisella (ei peikko, muttei lähelläkään kaunotarta) naisella mitään mahdollisuutta löytää parisuhdetta? Olen miehille kuin ilmaa, baareissa kukaan ei tule juttelemaan, jos itse juttelen, niin mies ns. katsoo lävitseni tai kiinnittää huomion kauniimpaan kaveriini. Tinderissä ei koskaan matcheja jne.
Ja ei ole kyse siitä, että yrittäisin kovempitasoisia miehiä, ihan tavismiehiin olen yrittänyt luoda kontaktia, mutta hekin toki haluavat kauniin naisen, joten eivät kiinnostu minusta.

Onko siis mitään mahdollisuutta löytää miestä? Vai onko niin, että jos löytää, niin silloin mies vain tyytyy tällaiseen rumahkoon, mutta haaveilee aina kauniimmasta, eli suhde tulee perustumaan valheeseen.
Onko parempi vain hyväksyä tilanteensa ja keskittyä elämässä muihin asioihin, kuin rakkauden tavoitteluun?
Miten te muut vastaavassa tilanteessa olevat olette löytäneet suhteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät kyllä. Pukeudut ja käyttäydyt vähän horosti ja jaat kun mies haluaa niin kyllä se siitä.

Vierailija
2/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina luottanut siihen että koska en ole mikään kaunotar saan olla rauhassa miehiltä. ei onnistu, vonkaajia on joka päivä. joku mussa on, mikä heihin vetoaa. ulkomaalaiset on iskemässä ja suomalaisetkin miehet uskaltaa välillä jutustella. koko ajan töllätään, aiemmin vislailtiin ja perusherutusmeininkiä.

en oikein uskalla olla ihan oma itseni, koska pelkään suorastaan että joku on koko ajan kimpussa!

oman exäni löysin baarista perinteisesti. hyvä suhde olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita saappaat ja hamonen ja joku tiukka yläosa, meikkaat nätisti hiukset laineille ja eikun menoks sano Annie lennox

Vierailija
4/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt. Koulutus, harrastukset ja työpaikka ovat miesvaltaisia.

Vierailija
5/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät kyllä. Pukeudut ja käyttäydyt vähän horosti ja jaat kun mies haluaa niin kyllä se siitä.

Et vissiin lukenut edes otsikkoa, koska tollainen toimii korkeintaan jos haluaa panon. Parisuhdetta kyseisellä käytöksellä tuskin saa. 

Vierailija
6/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v ruma ja tissitön normaalivartaloinen (pömppis löytyy) nainen ja koskaan en ole miehille suhteeseen kelvannut. Seksiin kelpaan ja fuckbuddyjakin on ollut mutta ne kaatuvat aina siihen että minä ihastun mieheen ja haluaisin seurustella mutta mies ei. En usko että tulen koskaan saamaan parisuhdetta ja olen sen jo hyväksynyt. Menee tämä elämä näinkin.

Vierailija
7/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos mulle on kirjoitettu rakkausrunojakin niin ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Vierailija
8/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma vaihtoehto tuossa tapauksessa on ulkomaalainen mies. Ja sellaisesta voi saada jopa ihan hyvänkin miehen hyvällä ulkonäöllä. Itse olen ihan ok nätti, mutta en mikään superkaunotar. Normaalipainon ylärajoilla aina menty. Suosin luonnollista ulkonäköä, mikä varmasti on syy siihen, että näytän sitten kai aika pliisulta.

Eipä ole oikein koskaan ollut juuri minkäänlaista vientiä suomalaisten miesten toimesta, etenkään nyt kolmenkympin korvilla. Nykyisessä parisuhteessani en todellakaan väitä, että olisin jotenkin tyytynyt ulkomaalaiseen mieheeni, vaan ihan oikeasti rakastuimme toisiimme ja olemme olleet yhdessä onnellisesti jo yli vuosikymmenen. Pointti oli vain siinä, että etenkään samantasoista miestä kuin ulkomaalainen puolisoni on, olisi mun tuskin mahdollista saada suomalaisesta miehestä. Kenties en olisi löytänyt puolisoa ollenkaan. Esim. nyt kymmenen vuoden sisällä suomalainen mies ei ole lähestynyt mua kertaakaan. Toki se ei olisi toivottavaakaan, kun olen naimisissa, mutta kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon vahvasti siihen, että mitä tunnet sisälläsi heijastuu sinusta myös ulospäin. Olen kai suhteellisen "kaunis" nainen, ja aikana, jolloin minulla oli huono olla itseni kanssa sain huomattavasti vähemmän huomiota tai lähestymisiä keneltäkään. Jos olet ns.päättänyt, ettei sinua luultavasti kukaan halua, niin luultavasti ei haluakaan. Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikki kaikessa, ja kun alat itse aidosti uskoa, että kelpaat sellaisena kuin olet, etkä ole mikään johon "tyytyä", uskon, että hehkut aivan uudenlaista energiaa jonka ansiosta sinua lähestytään. Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta näin minulla.

Vierailija
10/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis etsi seksiseuraa/ fuckbuddya/ yhden yön suhteita, vaan ihan parisuhdetta. En siis ole kiinnostunut miehestä, joka umpitunnelissa valomerkin aikaan kelpuuttaisi viimein epätoivoisena minutkin sänkyynsä, vaikka koko baari-illan ajan olisi katsellut kaunottaria. Eipä toisin näitäkään tilanteita ole tullut vastaan.

Ulkomaalaisista miehistä ehkä jotkut lähi-idän tyypit saattaisivatkin kelpuuttaa, mutta siinäkin tulisi fiilis, että niille kelpaa mikä tahansa blondi ja että tyyliin haluavat naimisiin, jotta saavat oleskeluvan tms. Eli taas tilanne olisi se, ettei mies olisi oikeasti kiinnostunut minusta  muuta kuin ns. hyödykkeenä.

ap

Vierailija
11/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehiä tullaan iskemään niin harvoin etteivät he osaa toimia/ymmärrä mitä siinä tapahtuu. Eli anna sitä huomiota toistuvasti niin kauan että ymmärtää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän