Lue keskustelun säännöt.
Itsetuhoinen ex haluaa palata takas yhteen
02.09.2017 |
Itse en halua, mutta pelottaa sanoa suoraan että ei tule onnistumaan. Muutama kuukausi sitten sanoin että mun pitää miettiä. Ollaan kavereita ja haluaisin pysyä semmoisina, mutta pelottaa että hän ei heti kun tietää etten halua suhteeseen hänen kanssaan. Itselläni ei ole juurikaan ystäviä ja olisi ikävää menettää näin läheinen ystävä.
Pitäisikö minun sanoa hänelle suoraan vai annanko ns. toivon elää ja mahdollisesti odottaa että hänen kiinnostus lopahtaa. Alkuvuodesta hän on yrittänyt itsemurhaa niin se vaikeuttaa myös suoraan sanomista.
Kommentit (2)
Sanot vain että se juna meni jo, voidaan kyllä tavata välillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei minulla ole suoraa vastausta kysymykseesi, mutta voisiko häntä jotenkin auttaa löytämään jonkun muun toivon elää, kuin parisuhteen.
Hän kyllä varmasti odottaa sinulta vastausta, kun sanoit, että mietit. On kuitenkin varmasti hankalaa löytää sopiva hetki, jolloin ystäväsi olisi edes hieman tasapainossa. Mutta jos kuitenkin onnistuisit selittämään hänelle, miten tärkeä hän on sinulle ystävänä, vaikka et parisuhdetta haluakaan.
Muista, että ei ole missään tapauksessa sinun syysi, jos itsetuhoinen ihminen tekee itsemurhan siitä syystä, että ei saa juuri sinä hetkenä haluamaansa parisuhdetta.