Rakkaushuijarit
Tämä on totta. Olen pahoillani jos totuus tekee kipeää.
Lähdit tömatkalla yksinäisenä. Tapaat alemman elintason maassa paljon hyvännäköisiä naisia/miehiä ketkä haluavat olla seurassasi. Heidän mielestään olet maailman kaunein/komein. He haluavat vaan juuri sinut, koska vain sinä olet niin ystävällinen/mukava/kohtelias/sivistunyt jne. Tämä on rakkaushuijaus. Tarkoitus on että viet nämä ihmiset parempaan elintasoon mukanasi. Vertaa paljon huomiota saat pohjoismaissa, keski-euroopassa ja pohjois-amerikassa baareissa. Heti kun lähdet vaikka ihan vaan etelä-amerikkaan (ei siis mustaankaan afrikkaan ole pakko mennä), niin naiset siellä kaikki etsii elättäjää itselleen ja mikäpä parempi kuin valkoihoinen työmatkalainen. Tai sitten ihan vaan miljonääri kuten Keskinen. Taannoin vaimonhakumatkalla: Viikko niin oli taas vaimoehdokas kainalossa. Löysi vaan tarpeeksi hyvännäköisen. Siksi meni niinkin kauan kuin viikko.
Kommentit (5)
Kyllä ainakin nuo työmatkalaiset tietävät homman nimen, peräkammarilaisia tietty saatetaan huijatakin. Jos kumpikin osapuoli tietää, missä mennään ja ovat tyytyväisiä, niin mitäpä se kenellekään kuulu, eikä kuulu, vaikka olisivat tyytymättömiäkin.
Ne rakastavat sua kun annat rahaa. Sitä saat tehdä monta kertaa heti kotimaahan tulon jälkeen ☺
Kaikki paperit ja muut todistukset maksat myös. Ihan omasta pussista. Ne ei heti lopu. Ja sitten alkaa se elättäminen.
Elätettäänhän Suomessakin kadettikoulun käyneitä loisia ?
"Olen aina halunnut kaltaisesi miehen."
Sanoo päivettynyt nainen 10 minuutiin hymyilyjen päätteeksi. Se on menoa sitten, hääkellot soi kasettinauhalla maistraatissa Suomeen laskeutumisen jälkeen.
Olen kuunnellut joidenkin tuontivaimojen juttuja, ja sanon että oksettavaa. Keskenään miettivät että olisi pitänyt valita sittenkin se toinen työkaveri, jolla oli hienompi asunto tääl Suomessa kuin täl kenet valitsi. Ei kuulu mulle.