Tuore parisuhde on parasta - muija haluaa imeä mun tattia heti aamusti
Joo, olen porilainen. En tiiä mikä v*ttu meitä porilaisia oikein vaivaa.
Kommentit (13)
Häh? Tuo on meillä normaalia vielä yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai muu vaivaa kuin se, että haluat tilanteessa mieluummin kirjoitella vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Aamupimppa maistuu yhtä pahalle kuin aamupusut ennen hammaspesua. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai muu vaivaa kuin se, että haluat tilanteessa mieluummin kirjoitella vauvalle.
Tilanne on ohi jo, ja mieli on raukea. Muija on paistamassa mulle lettuja.
Ap
Äänestän että suhde kestää 2 viikkoa. Noin ei puhuta naisista. Kuvottava ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Ketä nuolee jotain kalanhajuista vaginaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Minä. Nam.
Lainaa vaimoasi mullekin. Olisin kiitollinen.
Oma vaimo ei tattiin koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Kuka nuolee ketä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kivaa kun olisi joku jota voisi heti aamusta imeä. Ai kun olisi kivaa <3
Minä en vaan uskalla ketään lähestyä tai antaa lähestyä minua kun palstan miesten mielestä naiset ovat niin paskoja ja h*oria kaikki. Noo voi sitä yksinkin olla, tikkaria sitten vaan imeskelen, siinähän vihaatte. Onneksi ap:lla kuitenkin elämä maittaa.
Kusipäitä riittää molemmissa sukupuolissa. Älä anna sen pilata omaa elämääsi. Nyt joku nainen julkaissut kirjan Venuksen vuosi tai sinne päin. Jos seksi on tärkeää, se vois olla sulle. Ite haaveilin jo teini-ikäisenä, että voisin antaa nautintoa tytöille tai naisille. Sai odottaa nelikymppiseksi kunnes löysin noin itseni ikäisen naisen, joka arvosti mua fyysisesti. Aina nousee pystyyn, koska se tietää ja tykkää siitä ja se vaistoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Pillun kuuluukin tuoksua ja maistua voimakkaalle. Pyllyssäkin ja persvaossa pitää olla paljon aromeita, jos sinne eksyy lipottelemaan. Nykyajan mössykät ei ymmärrä mitään eläimellisyydestä ja tuoksuista. KArvat ajellaan joka päivä ja iho kyllästetään amerikkalaisilla kemikaaleilla. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuolit sitä?
Pillun kuuluukin tuoksua ja maistua voimakkaalle. Pyllyssäkin ja persvaossa pitää olla paljon aromeita, jos sinne eksyy lipottelemaan. Nykyajan mössykät ei ymmärrä mitään eläimellisyydestä ja tuoksuista. KArvat ajellaan joka päivä ja iho kyllästetään amerikkalaisilla kemikaaleilla. Kuvottavaa.
mees nyt vanha fabu jonnekki muualle vikisemään tai tulee dunkkuu
Kai nuolit sitä?