Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoidut ovat parasta huumoria!

Vierailija
01.09.2017 |

Harmi, kun tulee talvi ja paksut vaatteet ja kuvat peittyy...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta hupia on mulle ihmiset, jotka asettavat itsensä muiden yläpuolelle.

Vierailija
2/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun AP on kateellinen tatuoiduille koska on itse liijan vässykkä ottamaan tatuointia mitä haaveilee itse päivän selvästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, kuinka moni ottaa tatuointia muiden iloksi :D.

Vaikka tuleekin lunta ja pakkasta niin mä näen aina omat tatuoinnit kotona sisällä lämpöisessä, eli ei ne minnekään katoa vaikka kuinka olis kylmää keliä. Ja mä olen ottanut ne itseäni varten, en muita.

Vierailija
4/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa AP, joka tekee saman avauksen triljoonatta kertaa. Kävisit välillä ulkona.

Vierailija
5/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskoja ne jotka ovat käyneet tatuoimassa jonkun tarinan. "Isillä oli pienenä puumaja..."

Kaikki love tatuoinnit

Ja nuorena otetut hevihirviöt.

En paljoa ikinä peittele nauruani. Joskus tatuoitu on aika hölmistynyt.

Vierailija
6/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
7/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hauskoja ne jotka ovat käyneet tatuoimassa jonkun tarinan. "Isillä oli pienenä puumaja..."

Kaikki love tatuoinnit

Oletko 15-vuotias? Siinä iässä hormoniheittelyt aiheuttaa kaikenlaista hassua käytöstä, kuten holtittomia naurunpuuskia. Älä välitä, kyllä ne tasaantuu parissa vuodessa, ja voit elää normaalia elämää.

Vierailija
8/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuleekin lunta ja pakkasta niin mä näen aina omat tatuoinnit kotona sisällä lämpöisessä, eli ei ne minnekään katoa vaikka kuinka olis kylmää keliä. Ja mä olen ottanut ne itseäni varten, en muita.

Olen siis tatuoinut hätänumeron, PIN-koodini ja käyttämäni lääkkeiden nimet. Näin ne eivät koskaan unohdu.😂😂😂😂

Vierailija
9/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki love tatuoinnit

Oletko 15-vuotias? Siinä iässä hormoniheittelyt aiheuttaa kaikenlaista hassua käytöstä, kuten holtittomia naurunpuuskia. Älä välitä, kyllä ne tasaantuu parissa vuodessa, ja voit elää normaalia elämää.

Sitten se alaselkään otettu otettu tatuointi, joka oli niin sexy. Sitten muoti muuttui ja sitä ruvettiin kutsumaan tramp-stampiksi. Varmaan harmittaa, kun poistaminen maksaa.

Vierailija
10/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mietelauseet. Huoh.

Vierailija
11/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei tarvitse olla kateellinen ja irvailla, tatuointeja saa liikkeestä rahalla (ota Pikavippi, jos ei ole rahaa).

T: tatuoimaton pullukka, jonka läskit peittyy kun tulee talvi

Vierailija
12/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela baywatch piikkilanka, trampstampit, hinduvinkukiinaindia-henkiset mietelauseet joissa voi lukea oikeesti vaikka tykkään pitää päätäni muovikassissa. Nämä kaikki herättää hilpeyttä minussa mutta räjähtävään nauruun mut saa lemmikin kuva :D  Masa-marsu mahassa on aina liian hauskaa.

Vierailija
13/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin surkuhupaisaa miten jotkut tatuoidut ovat selkeästi pukeutuneet keliin nähden liian niukkoihin vaatteisiin, vain jotta se tatska näkyisi. Esim. +10 C:ssa hihattomassa paidassa jotta se uusi olkavarsitatska näkyisi.

Vierailija
14/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa näin kerran keski-ikäisen miehen rimpulan jolla oli tatuoituna varmaan jokaisen naisensa kuva siinä kropassaan, oikeasti nauratti minuakin. 

Vierailija
15/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tasan varmasti kukaan ihminen ei ota tatuointia vaan "itseään varten", vaikka niin paljon sitä itsellesi selität. Tatuoinnit on vaan muodikkaita ja haluat kuulua siihen "parempaan porukkaan, joka panostaa kauneuteen". Nämä tatuoidut ihmiset ihan mielettömästi esittelee niitä tatskojaan(eikä se väärin missään tapauksessa ole). 

Tatuointi on laumaeläinten tapa olla "uniikki".

Vierailija
16/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vasta tatuoinnin ja otin sen, koska se on hienon näköinen, en todellakaan kuvittele olevani sen vuoksi uniikki, taitaa nykyään olla harvinaisempaa jos ei ole tautointia. Kyllä minun tatuointi on olemassa pääasiassa itseäni varten, mutta kyllä minä haluan, että se näkyy muillekkin. Miksi? No siksi kun minusta se on niin hieno että sitä kelpaa pitää esillä. Mutta en kyllä kylmällä säällä pukeudu niin että tatuointi näkyisi kaikille, kyllä minä sitä ihastelen ihan itseksenikin kotona välillä, edelleen siksi, että se on minusta hieno.

Jos tatuointi huvittaa jotakuta niin mitäpä siitä, kyllä tähän maailmaan naurua mahtuu :)

Vierailija
17/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työkaverilla on horoskooppimerkki tatuoituna ranteeseen. En ole varma onko se statement vai läpällä laitettu. Pahaa pelkään, että ihan tosissaan otettu.

Rumimpia ovat kyllä koko käsivarren ihopinnan peittävät rokkihirvitykset. Mutta makuasioista voi vain kiistellä.

Vierailija
18/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä tatuoinneista. Onhan niitä ihan hienojakin, mutta usein näkee sellaisia, että ei voi kuin ihmetellä miten joku haluaa sellaista töherrystä mukanaan kantaa koko loppuelämän. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään nauraa tai arvostella. Tatuointi tai sen puuttuminen on jokaisen oma asia ja se nyt vaan on huonoa käytöstä puuttua siihen. Kehua voisin jos jollain on tosi kaunis tatska. Itselleni en silti ottaisi.

Vierailija
19/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas hupia on tatuointivastaiset ihmiset, joille selviää pitkän tuntemisen jälkeen, että mulla on kuin onkin tatuointeja. Siinä näkee jotenkin niin hauskasti naamasta, kuinka se ajatusrakennelma niitten päässä sortuu. Sitten eivät tiedä yhtään mitä ajatella tai sanoa, kun ovat pitäneet mua fiksuna ja hyvänä ihmisenä (mitä heidän mielestään tatuoisut eivät voi olla) ja kuitenkin koko sen ajan mulla onkin ollut tatuointeja. 😁🤣

Oikeen live-elämän trollausta parhaimmillaan, eikä mun tartte tehdä eikä sanoa yhtään mitään.

Mullahan siis on kaksi kappaletta nättejä, tarkoin harkittuja tatuointeja, jotka on mun omaksi iloksi otettu. En mainosta niitä eikä ne esittelemättä näy.

Vierailija
20/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan tasan varmasti kukaan ihminen ei ota tatuointia vaan "itseään varten", vaikka niin paljon sitä itsellesi selität. Tatuoinnit on vaan muodikkaita ja haluat kuulua siihen "parempaan porukkaan, joka panostaa kauneuteen". Nämä tatuoidut ihmiset ihan mielettömästi esittelee niitä tatskojaan(eikä se väärin missään tapauksessa ole). 

Tatuointi on laumaeläinten tapa olla "uniikki".

Mitä sä selität? Täällä on ihan uskomatonta jengiä :D