Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea ambulanssi kertoo läheisilleni?

Vierailija
01.09.2017 |

Aion katkaista välit yhteen henkilöön kokonaan. Olen yrittänyt aiemmin puhua asiasta mutta ei mene kaaliin enkä vaan jaksa enää. Aion nyt vaan lopettaa kaiken yhteydenpidon häneen.

On aika iso mahdollisuus, että hän tulee soittamaan 112 tms että minua pitää tulla katsomaan, jos olen vaikka kuollut tai jotain. Tällaisessa tilanteessa haluaisin vain sanoa ambulanssityypeille että olen kunnossa ja ettei minun voinnistani saa antaa mitään tietoa sille kyselijälle.

Mutta antavatko he jotain tietoa kuitenkin? En haluaisi antaa edes sitä tietoa että olen elossa.
Entä jos tämä tyyppi tulee oveni viereen kyttäämään, kun ambulanssityypit pyrkivät sisään asuntooni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ambulanssi tule tuollaisessa tapauksessa. Häkestä menee tieto poliisille ja he varmaan sulle soittavat kysyäksesi vointisi. Kerrot ettei mitään tietoja saa antaa.

Vierailija
2/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ambulanssi tule tuollaisessa tapauksessa. Häkestä menee tieto poliisille ja he varmaan sulle soittavat kysyäksesi vointisi. Kerrot ettei mitään tietoja saa antaa.

Entä jos en vastaa puhelimeen sillä hetkellä? 

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi käy oven takana kun ehtii kiinteistömiehen kanssa, jos et avaa ovea.

Vierailija
4/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se on poliisi joka paikalle tuossa tapauksessa tulee. Jos lanssi kuitenkin tulee niin kirjaavat ylös mitä tapahtuu ja ns. äksäävät, laittavat myös ylös ettei tietoja saa antaa. Lanssiin ei kuitenkaan voi soittaa, kaikki numerot ovat salaisia ja keikat tulevat joko häkeltä tai kenttäjohtajalta. Näin ollen ensihoitajat eivät siis puhelimitse ole häneen yhteydessä, ellei sitten kyki jossain pusikossa. Silloinkaan ei tietoja anneta jos et ole lupaa antanut. Tod.näk vetoavat potilassuojaan kertoen etteivät tietoja voi antaa.

Vierailija
5/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhalla uhkailu on henkistä väkivaltaa.