Mitä kivaa keksisi naapurikyylille?
Oon siis lomautuksella töistä ja nyt olen oikein päässyt läheltä seuraamaan näiden kerrostalokyttääjien elämää.
Istuvat penkillä ja puhuvat muista naapureista paskaa. Kuinka a-talon rouvan mies tuli toissapäivänä ihan päissään kotiin taksilla tai b-rapun Pertti laittoi pahviroskikseen kartonkia.
Puin päälleni raksahaalarin, tälläydyin vinon päälle ja laitoin korkkarit ja menin viemään roskat. Sen jälkeen äkkiä takas sisälle ja tuuletusikkuna auki, siellä kävi jo kova kuhina "kuinka ovat aina pitäneet minua outona" Yksi oli nähnyt kun ostan lähisiwasta aina halvinta merkkiä vaikka olen töissäkäyvä, mihin mahtaa meikäläisen rahat mennä...
Lisää ideoita miten saan tehtyä ne hulluksi uteliaisuudesta? lomautus jatkuu vielä ensi viikon😂
Kommentit (19)
Menet piknikille nurtsille.
Otat tietysti aurinkoa ja pyydät kohteliaasti laittamaan aurinkovoidetta.
Tai olet alasti omassa asunnossa, toivottavasti joku niistä näkee.
Askartelin pahvista pirun kuvan ja laitoin sen äsken ikkunaan. Siinä on sitten aamulla taas puhuttavaa.
Huomenna haen ne jouluvalot
Ap
Vierailija kirjoitti:
Menet piknikille nurtsille.
Otat tietysti aurinkoa ja pyydät kohteliaasti laittamaan aurinkovoidetta.
Tai olet alasti omassa asunnossa, toivottavasti joku niistä näkee.
Ajattelin huomenna laittaa vähän seksiääniä telkusta ja ikkunan auki ja sit heittelen peittoa ja tyynyä ikkunan alla😂
Hankit jotain seksikaupasta ja viet niiden pakkaukset näyttävästi sinne pahvikeräykseen silloin kun istuksijat on paikalla. Tiputat vahingossa kuormasi vielä siinä penkin kohdalla ja keräilet sitä kasaan hetken. Sitten pakkaukset hyvin näkyviin keräyslaatikkoon.
Miksi sinua kiinnostaa, mitä he puhuvat?
Eihän heidän jutuillaan ole oikeasti mitään merkitystä.
Mene pihalle , ja pyllistele terävän näköisenä samalla kiikaroiden maahan. Mumise itseksesi ja tee kovasti muistiinpanoja havainnoistasi. Soittele kännykälläsi ( valepuheluita ) mukamas eripaikkoihin ja kerro tuohtuneena kemiallisia kaavoja ja tuloksia .
odota että sua pierettää ja mee oikein sen lähelle, nosta kankkua ja päästä pörinällä ulos huokaisten "aah!"
Vierailija kirjoitti:
JOULUVALOT. NYT.
Ai hitto kun mä tipahdin tälle. 😂 Apocalypse now - jouluvalot nyt
AP yliarvioi nyt pahasti oman kiinnostavuutensa. Ei pelkkä raksahaalari ja korkkarit vielä riitä. Keksi jotain muuta, että sut huomattaisiin, kun sulla sellainen tarve näyttäisi olevan. Kyllä se siitä.
Tee tussilla viivat raskaustestiin ja laita roskiin näkyvästi
Tilaa paita jossa lukee esim "avohoitopotilas", "kuulen ääniä"
Tai mene mukaan juttelemaan ja vihjaile että joku kallis remontti tulossa
Tunnetko ketään jolla moottorisaha? Jos tunnet, teette näin: moottorisahailija irrottaa sahasta ketjun (tämä on tärkeää terveydellistä syistä) ja tulee kylään, alatte riidellä, ja lopulta jompikumpi teistä muka raivostuu, käynnistää sahan ja käy toisen kimppuun!
Tämän jälkeen kannattaa toki tehdä selväksi että kyseessä oli pila, muuten voi tulla karhuryhmä pihaan...
Menet siihen penkille istumaan ja juttelemaan. Vihjaile salasuhteesta julkkiksen kanssa "kohta varmaan seiskassa, ou nou...heh heh..öisin sitä tänne salakuljetan." ja sitten partsin ovet auki seksiääniä ja näkyvää peiton heilutusta.
Pääseekö talosta jotain toista kautta niin etteivät näe? Jos pääsee niin poistu talosta sitä toista kautta ja tule kotiin siitä mistä näkee. Riisu yksi vaate ja tee uudestaan edellinen kierros. Riisu taas joku vaate ja tee kierros. Toista tätä niin monta kertaa kuin kehtaat.
Ohi kulkiessasi kikattele muka kännykkäpuhelua puhuen: "Hei älä nyt imartele Pertti! En mä nyt niin hyvä sentäs oo! No kiva kun tykkäsit! Hei Pertti, varataanko sulle uusi aika? Joo tottakai... just niiku viimeksikin. Kyllä mäkin siitä nautin! Ihan tosi!"
Olis kiva nähdä k.o. porukan ilmeet...
Kutsut nyt mahdollisimman monta miespuolista kaveriasi kylään saman päivän aikana, kuljetat heidän asuntoosi juuri siitä kyylien edestä että varmasti näkevät. Tämä itsessään laittaa jo kyylien pasmat sekaisin! Varsinkin jos toistuu monena päivänä. Vierailut olisivat lyhyitä ja toistuvat usein. :D
Hulluilla on omat huvinsa. Täälläkin kymmeniä ohjeita, miten saa huomiota esittämällä mielipuolta. Minusta nyt tuntuu, että ne portaan pielissä istuvat mummot ovat teidän taloissa niitä terveimpiä yksilöitä. Tottakai ne tuijottaa ja puhuu, jos kaikkensa yrittää, että huomattaisiin. Äly hoi, älä jätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOULUVALOT. NYT.
Ai hitto kun mä tipahdin tälle. 😂 Apocalypse now - jouluvalot nyt
Diabolical, now!
(Satyricon)
JOULUVALOT. NYT.