Mitä olet syönyt tänään pääaterialla ja miksi?
Kommentit (52)
Pakastepinaattikeittoa ja näkkäriä. Edullista.
Porsaanleike,lounasruokalassa oli.
Chcken korma, riisi, jugurttikastike, salaatti ja naanleipä. Juomaksi punaviiniä. Oli nälkä enkä jaksanut laittaa itse ruokaa.
Savulohimetsäsienipastaa. Itse poimitut sienet, niistä kermainen kastike ja kaikki yhteen, Ai että olikin hyvää 😋 Söin siksi kun teki mieli ja oli aikaa laitella kun lapset kipeinä ja oltiin kotona päivä.
Nauhanuudelit jauhis-herkkusienisoosilla. Paljon valkosipulia. Lisänä kurkkua ja paprikaa. Pääsin aikaisin töistä ja teki mieli tämmöistä.
Söin valmisaterian, jonka nimeä en edes viitsi mainita. Yleensä en syö valmisaterioita, mutta nyt syksyn tulo on vähentänyt innokkuuttani ja normaalia hyväntuulisuuttani.
Kumpikin kipeänä joten tilasimme sushia kotiinkuljetuksena.
Tänään oli kaksi pääateriaa. Lounas aura-punajuuripaistosta, kukkakaali ja parsakaalia höyrytettynä, salaattia, kananmuna, raejuustoa sekä nokare majoneesia.
Päivällinen ranskalaisia, pitkiä vihreitä papuja, yksi huiluntuhti, nokare majoneesia, ketsuppia, kirsikkatomaatteja, jälkkäriksi minimansikoita ja herukoita suoraan puskista.
Kotikutoinen hamppari: sipulia (paljon), pitaleipää, kasvispihvi, cheddar-juustoa, hampparikastiketta, nam!
Kasvispihvit lounaspaikassa. Olen lomalla enkä viitsi itselleni keitellä.
Niin, mikä sitten on se pääateria? Sanotaan nyt nuo molemmat lämpimät ateriat jotka söin.
Lounas: Lohikiusausta. Oli tarjolla siellä, missä olin kylässä lounasaikaan.
Päivällinen: Kasvipyöryköitä, riisiä ja kermaviilikastiketta. Halusin syödä niitä.
Tonnikalapastaa ja salaattia. Koska tein sitä eilen ison vuoan.
Paistettuja muikkuja. Kalastaja möi rantatorilla. Lisänä perunoita ja pannulla pqaisteltua paprika-kesäkurpitsa-sipuli sörsseliä.
Pirkan kinkkukolmioleivän. Mies lähti reissuun eikä tarvinnut tehdä ruokaa ja tuo oli ensimmäisenä valmisruokahyllyllä. Syön valmisruokaa muutaman kerran vuodessa niin en jaksanut alkaa etsimään hyllystä mitään kun en tiedä mikä on "hyvää". Ostin myös arlan mangojugurttia ja sitä ajattelin nauttia nyt illalla suoraan purkista. Melko rebel-life :D
Kaupassa oli grillikylkeä punalapulla joten tein sitä japanilaisittain maustettuna riisin ja kasvisten kanssa. Hyvää oli.
Kasvissosekeittoa. Sitä jäi eiliseltä.
Lounaaksi linssikeittoa, päivälliseksi kanaa, riisiä ja kasviksia. Molempia oli valmiina pakkasessa, ei ollut aikaa kokata.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pääateria.
Voi v*ittu nyt oikeesti!😂😂 Höllää hitusen huntua!
makaronilaatikkoa, lapsi toivoi ruoaksi.