Mitä olet syönyt tänään pääaterialla ja miksi?
Kommentit (52)
Meillä oli tänään tyttären kanssa lounaaksi lihasuikalekastiketta , porkkanoita, perunoita ja päivälliseksi mies (no kyllä itekin ;) halusi hamppariaterian, niin ne haettiin ja tytär söi sitä lounaaksi tekemääni ruokaa ja porkkanalättyjä. Tämmöstä siis meillä tänään, mutta ei oo kyllä jokapäiväistä nuo hamppariateriat :D
Mifusta tehtyä kastiketta, jossa kidneypapuja, hernemaissipaprikaa ja tomaattimurskaa. Lisäkkeenä riisiä ja perussalaattia. Ei ollut hääviä. Koska halusin kokeilla eka kertaa tuota mifua. Joko pitää etsiä toimivampia reseptejä tai sitten mifu vain on mautonta/pahaa.
Pizzaa täälläkin. Asiakas lähetti koskemattoman salami-paprikapizzan takaisin keittiöön, koska paprika oli väärän väristä, enkä kehdannut lättyä roskiinkaan laittaa...
T: kokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jdkslsk kirjoitti:
Pirkan kinkkukolmioleivän. Mies lähti reissuun eikä tarvinnut tehdä ruokaa ja tuo oli ensimmäisenä valmisruokahyllyllä. Syön valmisruokaa muutaman kerran vuodessa niin en jaksanut alkaa etsimään hyllystä mitään kun en tiedä mikä on "hyvää". Ostin myös arlan mangojugurttia ja sitä ajattelin nauttia nyt illalla suoraan purkista. Melko rebel-life :D
Kuolisin nälkään sun eväillä!
Samoin. Nippanappa välipalana riittäisivät nuo.
Niin eikö tässä kysytty pääateriaa? Olen tietty syönyt muutakin tänään mutta ne ovat olleet välipaloja. Mielestäni yksi kolmioleipä on energiansa puolesta yksi ateria, joten en kokenut tarvitsevani muuta. En ole mikään pieniruokainen :D
T. Ihmettelevä kinkkukolmioleipä-nainen
Täysjyväleipää (hiilaria, kuitua), kasviksia (vitamiineja, hiilaria) ja kalkkunaa (proteiinia). Syön harvoin lämpimiä aterioita. Ravitsemusterapeuttini mukaan esim. oheinen ateria on ihan hyvä.
Olin etätöissä ja päätin oikaista, en laittanut ruokaa itse vaan olin ostanut Saarioisten vegepitsan. Luulin, että se olisi samaa kamaa kuin opiskeluaikojeni kasvispitsa, mutta tsiisus, kyllä jäi syömättä. En ollut tajunnut, että vege tarkoittaa, ettei ole mitään eläinperäistä - siis myöskään juustoa. Juuston tilalla oli jotakin juuston näköistä raastetta. Kamalan makuinen eines, never again.
Kolme paistettua munaa, keitettyä pastaa, salaattia, tomaattia kurkkua, puolikas avokado, fetajuustoa ja hieman raejuustoa lounaaksi. Ei ollut oikein mitään valmista, tein siis mahdollisimman helpon ja nopean lounaan ennen töitä.
Päivälliseksi töissä savulohisalaatti.
Härkäpapu-panniinin. Oli kiire ja jotainhan se on ihmisen joskus kai syötävä.
Jauhelihakeittoa. Tiesin että ruokavieraani pitävät siitä, ja se sopi muutenkin päivän reippaaseen ohjelmaan.
Hernekeittoa koska ei muutakaan ollut.
Samma här. Olimmekohan mahdollisesti samassa lounasruokalassa Kontulan Monipuolisessa?