Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Nauratti viimeinen kohtaus, missä J+M lähtivät "casuaalisti" = täysin ylipukeutuneina soutelemaan; molemmat Johannan stailaamina, Markuksella neule hienosti aseteltuna prässätyn, uutuuttaan kiiltelevän paidan peittämille hartioille. Vaikea uskoa samaksi mieheksi, joka lähti häämatkalle Adidaksen verkkaritakissa =0)
Vierailija kirjoitti:
Nauratti viimeinen kohtaus, missä J+M lähtivät "casuaalisti" = täysin ylipukeutuneina soutelemaan; molemmat Johannan stailaamina, Markuksella neule hienosti aseteltuna prässätyn, uutuuttaan kiiltelevän paidan peittämille hartioille. Vaikea uskoa samaksi mieheksi, joka lähti häämatkalle Adidaksen verkkaritakissa =0)
Tuohon liitto tulee myös kaatumaan. Aikansa Markus antaa periksi ja sitten pistää kovan kovaa vastaan. Edessä on varma ero muutamien vuosien sisällä.
Viimeisessä jaksossa näytetty pätkä Aliisasta ja Esasta alttarilla oli lohdutonta katsottavaa. Aliisa näytti seisovan siinä itkuun purskahtamaisillaan, paniikissa ja ahdistuneena. Melkoista tunnemylläkkää on Aliisa siinä käynyt pään sisällään läpi.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Markuskin muutti Turkuun, mutta 250km työmatka on aivan älytön pitemmän päälle. Toki varmaan ettii töitä lähempää, mutta voi olla kiven alla nykyaikana. Ja jos toinen muuttaa kaiken, asuinkunnasta, silmälasityylistä ja ystäväpiiristä lähtien, niin mikä ihmeen puolitien kompromissi se on?
Sosiaalialan töitä voi ollakin saatavilla. Ja Markushan heti alkuun teki selväksi, että on valmis muuttamaan pysyvämminkin ja hankkimaan töitä uudelta paikkakunnalta. Kertoi myös, että hänellä on Turussa kaveripiiriäkin. Johannan varmasti vaikeampi uutta työtä olisi löytää.
Joku vakuutusmyyjä, miksi sellaisen olisi yhtään hankalampaa paikkaa vaihtaa? Paitsi, että Johanna luonteensa vuoksi ei varmaan taivu Turkua jättämään yhtä vähän kuin Tiina Tikkurilaa
Mari ja Petri istuivat juttelemassa ennen asiantuntijoiden luokse menoa, Petrillä oli pillijuoma, mehua, smoothieta tms. Tuskinpa pillit ovat hänelle mikään kynnyskysymys tai gayjuttu :D
Mitä Esa tarkoitti dynamiikan muutoksella? Kun hän mainitsi sen ensimmäisen kerran, luulin hänen tarkoittavan sitä, että Aliisa haluaa jatkaa mutta hän itse ei. Asiantuntijoiden luona mainitsi uudestaan dynamiikan muutoksen, mutta mielestäni se ei sopinut tilanteeseen eikä siihen, mistä sillä hetkellä puhuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Esa kasvattanut hiukset vai katoinko mä ihan väärin O.o
Haluaisin kyllä nähdä, miltä Esa näyttäisi hiukset päässä. Ja miksei sama Petristäkin.
Yleensäkin mikä saa miehet hävittämään hiukset päästään, jos/kun tukkaa kuitenkin pukkaa sängestä päätellen. Kaikkien kaljut eivät ole kovinkaan edustavia. Hiukset tekevät ihmisestä persoonallisemman näköisen.
No mikähän? Se, että hiusraja alkaa nousta ohimoilta ja/tai päälaelle alkaa muodostua kalju läikkä. Moni vetää pään mieluummin kokonaan kaljuksi kuin näyttää Pelle Hermannilta. Eikä keltään terveeltä lähde kaikki hiukset kerralla päästä.
Naurattaa edelleen Suokissa toistuva kahden kaljun; Dunden ja Petrin rehvakas ylipitkä kättely :D
Alfaurokset kohtaavat, testosteroidi virtaa ja Dunden silmät syttyvät taas tuikkimaan.
Juuri sitä Esa tarkoitti. Esa ymmärsi jo alussa että Aliisa on mukava mutta ei tulevien lasten äiti. Josakin alkupään klipissä sanookin että tämä on tässä, mutta jos haluaa jatkaa on hän valmis yrittämään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa edelleen Suokissa toistuva kahden kaljun; Dunden ja Petrin rehvakas ylipitkä kättely :D
Alfaurokset kohtaavat, testosteroidi virtaa ja Dunden silmät syttyvät taas tuikkimaan.
Kuin Macronin ja Trumpin kättely konsanaan: miehinen mittelö, kumpi päästää irti ensin?
Vierailija kirjoitti:
Toki Aliisa kusettaa, mutta ei ole Esan tehtävä kyseenalaistaa toisen sanomisia ja olla uskomatta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis.. mitä?
Tästä oli sörkitty nää lainaukset näköjään, koitetaas fiksata. Niin, mitä et ymmärtänyt? Palasin täsmentämään. Jos ja kun Aliisa sanoo, että ok, kattellaan, niin Esan tehtävä ei ole suhtautua tähän siten, että niin varmaan juu, vaan ottaa se ihan totena. Turha siis sanoa, että älä ny hei tollasta usko, kauhee vässykkä takiainen oot. Hyvä ihminen uskoo hyvää toisesta eikä usko tätä valehtelijaksi.
Olen itse ollut ns. Esana Aliisan kaltaisen naisen kanssa yhdessä. Tismalleen saman tyyppinen tapaus. Toinen ei kaivannut hirveästi läheisyyttä ja koinkin aluksi, että OK, ei kaikki ole sellaisia. Mutta kyllä se sitten lopulta eron jälkeen selvisi, ettei kyse ollut siitä, vaan yksinkertaisesti siitä, että hänen tunteet mua kohtaan oli "vajavaiset". Hän tykkäsi minusta varmasti ihmisenä, mutta olin hänelle aina vain, noh korkeintaan hyvä ystävä, jonka kanssa seksi toimi ja ihminen, josta hänen edellisen suhteensa lapset pitivät. Eli siis paljon hyvää, mutta se tietty tunne puuttui, joka oikeastaan ajoi meidät tai mut karmeaan epävarmuuteen ja söi itsetuntoa rotan lailla. Ei hän vaan koskaan sitä pystynyt sanomaan mulle suoraan ja sitä sitten yritti aivan liian pitkään kaikkensa, jotta sen suhteen saisi toimimaan ja lopussa ei jaksanut enää itsekään yrittää. Eli eipä se koskaan lähtenyt sillä vaaditulla tavalla toimimaan, satutti vaan itseään joka kerta pahemmin. Mutta kummasti löytyi ihan erilaista läheisyyttä sitten uusien miesten kanssa. Kaikkea sellaista mitä itse olin aina toivonut. Nää on vaan näitä, joille ei voi mitään, vaikka kuinka haluaisi.
Sen verran jotenkin paljastavasti avasin, että exäni kyllä tunnistaa kuka kirjoitti. Mutta siis Aliisalle 10 pistettä, että sanoi miten asiat on aikaisessa vaiheessa, niin pääsee Esakin vähillä vaurioilla elämässään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti tuo sen takia, että tuo "neulepaita paidan päällä, hihat eteen solmittuina" -tyyli oli muotia 90-luvulla. :D Ehkä Markus oli saanut omaa tahtoa läpi tai sitten Johkilta oli nyt mennyt stailistin duuni mönkään.
Niin eikö se markus kuiteskin käy töissä helsingissä? Koti oli Porvoossa nyt turussa? Onhan toi silti aika rankka työmatka varsinkin jos ei oo joustava työaika. Hirvee määrä menee myös fyrkkaa tohon reissaamiseen.
En ole ohjelmaa kovin paljon katsonut mutta en ymmärrä miksi Aliisa ja Esa ylipäänsä olivat tuossa ohjelmassa. Molemmat nuoria, normaaleja ja hyvännäköisiä. Liian nuoria tuohon ohjelmaan. Ei vaan ollut vielä sattunut kohdalle sopivaa kumppania, mutta en usko etteivätkö omin voimin löytäisi. Ikärajan pitäisi olla vähintään 30 että voidaan ruveta puhumaan oikeasti tahdonvoiman käytöstä jos kumppani ei aluksi tunnu sopivalta. Mitä syytä jollain 26 veellä on laittaa kaikki peliin? Aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroidi. :D Toivottavasti ei sentään vielä niin koviin aineisiin ole siirrytty.
Oli hauska se viimeinen klippi tulevasta, ne vanhat parit. Ovatkohan saaneet kaikki mukaan? Veikkaus: Mari ja Heidi ei ainakaan tule enää ohjelmaan (molemmat sinkkuja), kaikki jatkaneet parit tietty mukana, kiva, mutta olisi kiva kuulla joitakin eronneitakin kuten Piaa, pystyisi varmaan kertomaan mitä oppi ohjelman aikana itsestään. Aika rohkeita ihmisiä nuo jotka oikeasti heittäytyivät ihmiskokeeseen. Jotenkin vaan tuntuu aika luonnottomalta, miksi antaa yksi elämän suurimmista päätöksistä toisten tehtäväksi? Itsekin löysin mieheni netistä jossa luonneanalyysi auttoi tunnistamaan oikeanlaisen ihmisen - mutta kyllä se livenä tapaaminen ja toiseen tutustuminen oli avain jonka aikana vakuuttui miehestä, ihastus muuttui rakastumiseksi ja nyttemmin syväksi rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon liitto tulee myös kaatumaan. Aikansa Markus antaa periksi ja sitten pistää kovan kovaa vastaan. Edessä on varma ero muutamien vuosien sisällä.
Miten se voi olla niin vaikeeta ymmärtää, että mies voi jopa haluta naisensa stailaavan hänet? Toki tuossa yllä kommentoitiin ehkä Johannan tapaa päsmäröidä myös muilla elämänalueilla, mutta jos ei, niin kommenttini tähän pukeutumisasiaan.
Mun mies myönsi pian seurustelumme alkumetreillä, että vihaa vaatteiden hankkimista, eikä omaa juurikaan ns. tyylitajua. Halusi itse mennä kanssani kaupoille, koska koki, että minun makuni miellyttää häntä. Siitä asti olen ostanut miehelleni lähes kaikki vaatteet ja palkinnoksi tästä hän kokkaa mulla ihanan aterian/tarjoaa sen ravintolassa aina "rankan" shoppailu-urakan päätteeksi. Väittäisin siis molempien hyötyvän tilanteesta ja kyllä, mies on varsin tyylikäs tätä nykyä ;)
Vierailija kirjoitti:
siis harmittaa Johannan puolesta kenet hänen puolisoksi valittiin. Miehessä ei ole mitään vikaa, mut on kyllä viimeinen ihminen jonka kanssa olisin Johannan kuvitellut! Miten ne "asiantunijat" pysty tekee noin pahan mokan??? syön hattuni jos noi pysyy yhdessä
:D
Saisko näiden tyyppien ammatit alekkain tähän, kiitos.
Yleensäkin mikä saa miehet hävittämään hiukset päästään, jos/kun tukkaa kuitenkin pukkaa sängestä päätellen. Kaikkien kaljut eivät ole kovinkaan edustavia. Hiukset tekevät ihmisestä persoonallisemman näköisen.