Jasmin Mäntylä
En edes tiedä, miksi hän on alunperinkään tullut julkisuuteen, mutta itse aloin seurata hänen elämäänsä, kun silmiini osui juttu hänen avioliitostaan englantilaisen papparaisen kanssa. Pohdin itse siihen aikaan kovasti, uskaltaisinko sitoutua itseäni 8 vuotta vanhempaan mieheen, kun ikäero tuntui niin paljolta (olin itse jo yli 50 ja tapailemani mies yli 60, mutta ikäistään vanhemman oloinen). Sitten riitti vielä mielenkiintoa seurata hänen yrityksiään päästä avioliiton avulla Australiaan, mutta nyt hän ilmeisesti on iskenyt oululaisen miehen ja suuresti ihmettelen, miksi ketään kiinnostaisi enää lukea hänestä/heistä.
Seuraatko sinä jotain julkkista? Miksi?
(Ennen Jasminia seurasin Tuksua, mutta sitten kun ei ollut enää muuta luettavaa kuin niitä uskontojuttuja FB:ssä niin loppui mielenkiinto)
Kommentit (13)
En ymmärrä kyllä kyseistä naista ja sen touhuja sitten alkuunkaan. Ei töitä, ei koulua.. päivät pitkät vaan vetää lonkkaa ..
Typerin "julkkis" ja siihen kuuluu mm myös Tukiainen, Tauski, kaikki ihme BB jutut, seiskan muut mitä ikinä kuullutkaan naamat ja se että kertoo KAIKEN lehdistölle? MIKSI? 😂 Ystäväni aikoinaan oli eräässä lehdessä töissä ja tämä leveähartiainen vintillä elämä naikkonen soitti toimitukseen ja pyysi että hänestä tehdään lehti juttu, koska kissa kuoli..
että tämä kertoo kyllä tasosta ja tyypistä ihan hemmetin paljon.
Jasminilla on täydellinen vartalo ja ihanat isot luomurinnat.Kateelliset täällä vaan länkyttää ja haukkuu.
wilma22 kirjoitti:
Jasminilla on täydellinen vartalo ja ihanat isot luomurinnat.Kateelliset täällä vaan länkyttää ja haukkuu.
Ottaisin mielelläni täydellisen vartalon ja vähän isommat rinnatkin kuin mitä minulla nyt on. Jasminin elämää en silti todellakaan kadehtisi.
Tässä sen näkee kuinka pelkän ulkonäön voimin päästään julkisuuteen vaikka olisi päästään pöpi. Jasminhan oli todella kaunis (on toki vieläkin) tullessaan mallintöihin alle 20v. Hänen oli tarkoitus osallistua miss suomi -kilpailuun, mutta meni sitten naimisiin ja se polku tyssäsi siihen. Sitten alkoi sekoilu miesten kanssa.
Toinen törppö on Tuksu. Hän ei ole missitasoa mutta oli hänkin ihan sievän näköinen vielä ylioppilaskuvassaan. Sitten on vedetty päihteitä urakalla ja lopputulos on tiedossa.
Ei kyllä tarvitse paljoa olla keittiäpsykologin taitoja että huomaa Jasminilla olevan pahimman luokan daddy issues-syndroomaa.
Aina vanhempia miehiä. Tarvitsee ylepalttista huomiota, mikään ei riitä. Epävakaa. Ei pysty asettumaan. Koko ajan etsii jotain.
Mitähän seuraavaksi. Nyt siis kierroksessa Jarmo 56v tai jotain.
Av-sinkkujen on turva väittää, että voi mennä vuosia ennenkuin mies löytyy....
Jasmin on toiminut mm. mallina, juontajana, laulajana ja kunnallispoliitikkona. Ei siis mikään tyhjäntoimittajajulkkis ole ollut.
Hänestä ennustettiin Miss Suomea, mutta sitten kaikkinainen sekoilu voimistui... oli mm naimisissa homon kanssa kolme kuukautta. Sekoili Ilkka Kanervan kanssa. Sitten oli joku papparainen sen Martti jotain juoksijan veturipuistossa. Oskari Katajisto... ja joka välissä aina uusia papparaisia. Ja laulu-uraakin on kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin on toiminut mm. mallina, juontajana, laulajana ja kunnallispoliitikkona. Ei siis mikään tyhjäntoimittajajulkkis ole ollut.
Jos noilla "meriiteillä" ei ole nimenomaan tyhjäntoimittajajulkkis niin millä sitten?
Musta tuntuu ihmeelliselle, ettei Jassulla ole kavereita. Eihän sen instassa ole juuri koskaan kuvia, että se olis kavereiden kanssa jossain. Ihan varmasti postaisi kuvia, jos olisi. Mitä ihmettä se tekee äitinsä talossa vinttikomerossa kaikki päivät? Millä se täyttää päivänsä? Sit mua ihan älyttömästi ärsyttää sen selfiet!! Kuka kohta nelikymppinen nainen VIITSII ottaa itestään samanlaisia selfieitä joka helvetin päivä?? Tai belfieitä, oh god..
Seuraan satunnaisesti Jassua, älkää kysykö miksi..ärsyttää itteenikin. Alkoin seuraamaan silloin, kun se bongasi keltahammasukkonsa Kreikan kuuman auringon alla ja meni vielä naimisiin sen kanssa. Huh. Keväällähän se mainosti kovasti, että tekee paluun politiikkaan, mutta nyt ei ole siihtäkään wouhoutuksesta kuulunut mitään. Se nainen ei halua tehdä töitä, se haluaa vaan juhlia ja matkustella, toivottavasti nykyisellä jampalla on tarpeeksi massia.
Sil o ihan jäätävät hartiat!! 🤣 Ei kyllä mikään kummoinen ole. Roikkuu "julkisuudessa" yhtä lailla kun sen tissit..
Parisuhderiippuvainen. Todella outoa, ettei ole koskaan yksin.
Ihanaa, kun joku noin avoimesti myöntää seuranneensa Tuksua ja nyt Jasmin Mäntylää.