Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuukautiset "imuroida" pois?

Vierailija
31.08.2017 |

Olen huomenna menossa kolmansille treffeille ihanan miehen kanssa ja tiedossa voisi olla sitä itseään, MUTTA tänään iski ihan maailmanlopun menkat päälle.

Voiko veren oikeesti imeä esim. imuria tai jotain muuta käyttäen pois? En halua vaikuttaa kuvottavalta potentiaalisen seurustelukumppanin silmissä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se mies imuroi niin olet menossa väärän miehen kansa kolmansille treffeillesi.

Terv Pierre Le Hoover

Vierailija
2/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisissa ei ole mitään kuvottavaa.

Ihana, luonnollinen valumisvaihe jokaisella 13-55-v naisella kerran kuukaudessa. Kestääkin vain 4-7 päivää, joista viimeiset päivät vähäistä, kuivunutta verta.

Ihana asia että sait menkat, menkää vaikka yhdessä suihkuun,

jos päädytte riisuutumaan.

Vierailija
4/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! 😁 Mä en oo ainoa joka on miettiny tätä!! Huhhuh. Seuraan ehdottomasti!

Vierailija
5/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, mut kertoisin jossain kohtaa, kun menee tunnelmallisemmaks, niin molemmat voi rentoutua ja nauttia tietäen, että hyvää kannattaa odottaa, mut nyt voi relata ja nauttia hyvästä seurasta.

Vierailija
6/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei se mies imuroi niin olet menossa väärän miehen kansa kolmansille treffeillesi.

Terv Pierre Le Hoover

Olen aikaisemmissa ihmissuhteissani käsittänyt että miehet pitää kuukautisia vastenmielisinä eikä halua seksiä... en kuitenkaan haluaisi pilata tilannetta jos tunnelma kuumenee.

Vierailija
7/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis ap tuo ylempi

Vierailija
8/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fiksu mies kyllä ei pidä menkkoja vastenmielisinä. Olen tavannut vain kypsästi kuukautisiin suhtautuvia miehiä. Enemmän olen tavannut menkkoja yökötteleviä naisia itse asiassa...

Vierailija
9/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se limakalvo kai jotenkin pikku hiljaa irtoaa niin ei sitä varmaan voi väkivalloin sieltä repiä...

Vierailija
10/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomenna menossa kolmansille treffeille ihanan miehen kanssa ja tiedossa voisi olla sitä itseään, MUTTA tänään iski ihan maailmanlopun menkat päälle.

Voiko veren oikeesti imeä esim. imuria tai jotain muuta käyttäen pois? En halua vaikuttaa kuvottavalta potentiaalisen seurustelukumppanin silmissä...

Ei menkkoja tarvitse hävetä, joten sanot vaan ihan suoraan, että sinulla on menkat, jos mies haluaisi ottaa vaatteet pois. Jos mies lopettaa tapailun vain kuukautisten takia, niin on kyllä harvinaisen typerä mies.

Vierailija
11/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukautiset saisi hoidettua parissa minuutissa imuroimalla niin miksi kukaan niistä päiväkausia kärsisi.

Vierailija
12/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on lisääntynyt sellainen muoti-ilmiö kuin menkkaseksi. Se on siis seksiä, jota harrastetaan tarkoituksella kuukautisten aikana. Mikä siinä sitten on niin erikoista? No, se että kuukautisveri toimii luontaisena liukasteena! Nainen voi jälkikäteen nuolla veren miehen peniksestä. Verestä saa rautaa.

Vierailija
13/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä mies tai tavattoman tyhmä nainen.

Vierailija
14/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on lisääntynyt sellainen muoti-ilmiö kuin menkkaseksi. Se on siis seksiä, jota harrastetaan tarkoituksella kuukautisten aikana. Mikä siinä sitten on niin erikoista? No, se että kuukautisveri toimii luontaisena liukasteena! Nainen voi jälkikäteen nuolla veren miehen peniksestä. Verestä saa rautaa.

Mies voi ihan itse nuolla peniksensä verestä.

Vierailija
15/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ota imuri ja imuroi pois. Minäkin oon kokeillu

Vierailija
16/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi etukäteen ja jälkikäteen nuolla naisen veret, saa oikein rautaisannoksen.

Kerro sitten, nielikö se.

Vierailija
17/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aion käyttää kumia ensimmäisellä kerralla, eli ei ole tapahtumassa... mutta pitäisin miestä aika kieroutuneena mikäli haluaisi harrastaa tätä "menkkaseksiä" :/

Vierailija
18/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvä luoja mitkä naurut sain tästä. Hei,ei se mitään. Onneks maailmassa pärjää muillakin avuilla ku älyllä :D

Vierailija
19/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi, käytä sellaista vauvojen rään imemiseen tarkoitettua systeemiä. Saat letkun ihan kohdunsuulle asti.

Vierailija
20/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisveren imuroiminen on erittäin kallis toimenpide, sitä teettävät jotkut rikkaat uranaiset ulkomailla, en tiedä tehdäänkö sitä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi