Onko postin virkailijalla oikeus kieltäytyä
katsomasta onko pakettini tullut, ennen kuin olen saanut ilmoituksen kotiin? Kävin nimittäin tänä aamuna töistä tullessani meidän lähikaupan pikkupostissa kysymässä pakettiani, koska tiedän, että se on sinne tullut jo eilen. Ilmoitus ei ole kuitenkaan vielä ehtinyt kotiini. Virkailija kieltäytyi tarkistamasta asiaa, koska paketteja on niin paljon. Onko tosiaan niin, ettei virkailija löydä pakettia ilman lappua?
Kommentit (7)
Jos sulla on lähetystunnus tiedossa niin sitten on, mutta jos menet pelkällä nimellä kyseleen niin ei ole velvollinen tarkistelemaan.
Oli niin laiska virkailija ettei viitsinyt ruveta etsimään.
Lapsuuden aikaisessa kotikaupungissa palvelu palasi myös tässä asiassa.
Eli taitaa vaan olla virkailijasta kiinni.
koska niitä paketteja on ainakin meidän postissa todella paljon. tuskin niillä on aikaa alkaa etsiä sieltä nimellä...
kortissa tai lapussa luki, että paketin voi hakea klo 16 jälkeen. No, olin asioilla muutenkin ja kävin n. klo 15. Silloin valitettiin, että on niin paljon paketteja purkamatta.
Ihan asiasta virkailija mainitsi, mutta olisi voinut sen ilmoittaa ystävällisesti. Minun paketti oli kauniisti hyllyllä, niin ei sitten tarvinnut tuntia odottaa.
kun lähden etsimään pakettiasi hyllystä, jonne ne on laitettu numerojärjestyksessä (siinä samassa mikään on kotiin tulevassa lapussa), siinä voi mennä tunti pari kun kiskon joka paketin erikseen esille ja katson onko se juuri sinun pakettisi. Ja muut asiakkaat seisoo sen ajan. Niin että voi kieltäytyä ja perustelu on just se: paketteja liian paljon.
Mietipä jos menisit kirjastoon, jossa kirjan selkämyksessä ei ole sen nimeä eikä kirjailijaa ja haluaisit löytää juuri tietyn kirjan, joka on A-lla alkavien kirjailijoiden hyllyssä. Meniskö aikaa?
Onhan paketissa nimi päällä!