Huhtikuinen kyselee limatulpasta..onko kokemuksia?
Heippa kaikille!
Odotan huhtivauvaa esikoistani ja haluaisin tietää millainen limatulppa on.. Eilen minua supisteli säännöllisesti viiden minuutin välein tunnin ajan, mutta supistukset loppuivat sitten. Nyt aamulla minulla on tullut limaista vuotoa vähäsen ja ajattelin, että voiko limatulppa tulla tällaisessa muodossa vai onko se selvä " klöntti" ? Kertokaa ihmeessä, jos teillä on kokemuksia. Huhtihurmureitten palstoja olen lueskellut innolla, mutta listoille en ole kirjoitellut. Voimia kaikille odotukseen.. Saa nähdä koska täällä lähtö synnärille tulee..
Elonoora Rv 37+5
Kommentit (5)
synnytystä takana eikä kertaakaan ole tullut klönttiä, mitään täällä yleisesti kuvailtuja viirullisia limoja...Myöskin synnärill kätilö kertoi ettei kolmessa raskaudessaan ollut bongannut minkäänlaista tulppaa tai siihen viittaavaa. Toisilla tulee punertavaa valkovuotoa, toisilla klöntti, toisilla niissä ruskeita tai verisiä viiruja tai sitten niinkuin minulla, ettei niin mitään;-)
Lähtökuopissa täälläkin rv 38+3
Kiitos vastauksista. :) Täällä edelleenkin sama tilanne jatkuu.. joskin supisteluja ei ole tullut tänään ollenkaan siihen tahtiin kuin eilen, joten kyllä täällä varmasti ainakin muutama päivä vielä ollaan yhdessä kasassa..
.. sellaista veriviiruista limaa.
Ei tullut klönttiä vaan todellakin sellaista paksua limaa, jossa oli välillä veriviiruja ja välillä ei. Sitä tuli pikkuhiljaa ja välillä oli parikin päivää väliä. Viimeiset rippeet lähti vasta sairaalassa ennen synnytystä ja se oli jo tosi veristä limaa.
unsku rv 34+3
Minäkin odottelin, että limatulppa olisi sellainen selvä klöntti, mutta itsellä se ei ainakaan sellainen ollut, kun esikoisen synnytys lähti käyntiin. Illan mittaan oli tullut jonkin verran supistuksia (ei kuitenkaan säännöllisiä), kun vessareissulla paperiin tuli limaista vuotoa (kuitenkin eri näköistä kuin valkovuoto) jonka seassa verisiä viiruja. Hetken päästä supistukset voimisuivat ja tulivat säännöllisiksi.
emmi-liini rv 33+5