Miksi pohjois-savolaiset on niin sairaita?
Suomen sairaimmat ihmiset löytyy sieltä. Itse olisin veikannut lappia tai kainuuta "sairaimmaksi" mutta se olikin savo. Mikä siellä on että ihmiset sairastuu? www.terveytemme.fi/sairastavuusindeksi/
Kommentit (73)
Savo on ja aina tulee olemaan Savo.Muutin täältä ulkomaille 5 vuodeksi,mutta palasin.Enkä lähe ennee kulumallakkaa poes.
Vierailija kirjoitti:
Savo on ja aina tulee olemaan Savo.Muutin täältä ulkomaille 5 vuodeksi,mutta palasin.Enkä lähe ennee kulumallakkaa poes.
Minä kans kiersin mualimoo, mutta ei sieltä löytynnä uarretta ihmettä. Tiällä on hyvä kuunnella laineitten liplatusta ja eukon äpinää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä ap olet itse sairas ja heikko. Ettekö te nykyajan mössykät ja myttyrät kestä yhtään mitään?
Savolainen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasto Savossa on se ettei täällä ole keenereitä. Ei nyt eikä koskaan.
Savolaisia senkin edestä eli liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasto Savossa on se ettei täällä ole keenereitä. Ei nyt eikä koskaan.
Savolaisia senkin edestä eli liikaa
Mittee tiällä pittäis sitten olla?
Kuka mieleltään sairas täällä kirjoittelee..?? Oksettavaa tekstiä.
Diggaan savosta, savolaisista ja murre on mahtavaa. Ihan parasta porukkaa. Pohjois-savoon on päästävä joka kesä ja välillä muulloinkin. Itse olen syntyperäinen stadilainen ja voisin muuttaa Savoon heti, jos vaan siellä olisi duunia.
Niin miksi Savossa on sairauksia paljon sekä niistä johtuvia terveysongelmia? Syy on perin yksinkertainen... Tänne on muuttanut muualta Suomesta sitä heikompaa ainesta ja sotkenut vahvan Savolaisuuden!
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi Savossa on sairauksia paljon sekä niistä johtuvia terveysongelmia? Syy on perin yksinkertainen... Tänne on muuttanut muualta Suomesta sitä heikompaa ainesta ja sotkenut vahvan Savolaisuuden!
Kyllä se on niin päin että paras aines on häipynyt savosta jo vuosikymmeniä sitten ja heikot jäänyt jäljelle mistä johtuu tuo sairastuvuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä vaikka Etelä Amerikassa tai Afrikassa katsomassa millaisia ihmiset on. Savossa elää voimakkaat ihmiset. Naurattaa kaikki etelän " hetelmät" sun muut ruipelot.
Voimakas ihminen ei käytä henkistä väkivaltaa toiseen vaan on tasa - arvoinen. Narsistinen savolainen pyrkii ylimmäksi päällysmieheksi. Heikko itsetunto. Savolaesta pottunokkaelliittii ja oekeen mafijata on.
Olen elänyt 50 vuotta Kuopiossa ja en tunnista enkä koe mitään pahuttaa tai huonoa käytöstä ympärilläni. Kaikissa pienissa pubeissakin on porukka hyvin lupsakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Savo on niin eristyksissä muusta maailmasta. Ihmisten sivistys siellä on sitä luokkaa, että mitä loukkaavammin toiselle ihmiselle pääsee letkauttamaan, sitä makeammin nukkuu. Hyi helvetti mitä sakkia. Savo oli eristyksissä muusta maailmasta kunnes pönttövuoren tunneli puhkaistiin.
S johtuu 2 maailmansodista. Savolaiset soti kaikkein kovimmin. Ei olllu mitään psykologiaa. Rintamalta palanneille annettiin lääkkeitä ja alkoholia.
Kerroit juuri miksi minusta tuli miehiä vihaava feministi :p
Eikö esileikki muuten ollut "kiänny" eikä pyllistä???