Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita seksistä

Vierailija
31.08.2017 |

haluaisin, että mies koskisi seksin aikana niin, että saisin orgasmin. Mies kokee ettei ole hänen asiansa "räpeltää". Hän ei ole valmis siihen eikä toiselta saa vaatia seksissä asioita, mitkä tuntuvat pahalta.

Mies haluaa anaaliseksiä. Minä en, miehen mielestä nämä kaksi tilannetta ovat täysin samat.

Oma mielipiteeni on, että kumpikin vastaa yhdessä molempien saamisesta tavalla tai toisella. Mielestäni seksiin kuuluu halu tuottaa toiselle myös nautintoa. Koen anaaliseksin eri asiaksi ja sama tilanne olisi sitten jos mies pyytäisi dildoa itselleen enkä haluaisi.

Mielipiteitä, ajatuksia?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O/5

Toivon, että keksisin tämän. Totista totta nyt kuitenkin, surullista kyllä. Ap

Vierailija
42/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kertomasi perusteella pakko sanoa että miehesi pitäisi ihan oikeasti kasvaa aikuiseksi. Ihankuin joku keskenkasvuinen pikkupentu joka haluaa karkkia joka viikoloppu mutta ei halua että muut saa. Samasta pussista ei voi jakaa mutta ei käy jos molemmilla on oma pussi. Eli keksii tekosyitä toisensa jälkeen koska on itsekäs ja vain hänellä on väliä. Vai että ihan vaivaa on hänelle siitä?! Ja jo termi räpeltää kertoo jo kaiken! Tuohan on naisen ja naisen arvon alentamista! Ei herraisä kuinka sinä oikein suostut tuohon?! Minä olisin jo aikoja sitten lopettanut seksin kokonaan tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ihan oikeasti ole tosissasi?!? Eli periaatteessa sinä suostut olemaan miehelle patja johon hän saa tyhjentyä kun haluaa. Ai että minkä helmen oletkaan itelles hommannut. Jos mun mies ei haluaisi minullekkin nautintoa niin kertoisin hänen omistavan kaksi tervettä kättä ja tietokoneen. Kun en jaksa "räpeltää". Naiset mikä teitä riivaa että suostutte olemaan joku lastinheittopiste?!?

En halua perhettä rikkoa sen takia, että mies on surkea sängyssä ja olen lastinheittoalusta.

Liikaa pelissä, että huonon seksin takia eroaisin. Ainakaan vielä. Lapsi on nyt 9v. Jaksan odottaa vielä 3-4 vuotta.

Ei se perheen rikkominen ja miehen vaihtaminen kuin käsilaukkua ole niin yksinkertaista, kun kaikki - koko elämä on rakennettu yhdessä. Ja tiedätkö mitä Espoossa asuminen maksaa? Espoossa on Suomen kalleinta asua - juuri oli uutisissa. En siis vie isää lapselta sen takia, että on vässykkäjalassukkajasurkimus.

Monet perheet ovat yhdessä lähinnä taloudellsten seikkojen takia. Siinä vaiheessa, kun syviä tunteita toista kohtaan ei ole niin onihansama vaimolle/miehelle mistä toinen tykkää tai ei tykkää. Kunhan saa jyystätä silloin tällöin niin muu on ihansamaa. Mistä hinta sun tavaralle niin eiköhän ala mies herätä ja keskusteluyhteys syntyä.

Vierailija
44/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt nyt ihan väärää asiaa.Kannattaisi kysyä,mies joka näin vähän välittää minun nautinnosta niin kannattaako enään seurustella tälläisen miehen kanssa.

Tämä.

Vierailija
45/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ihan oikeasti ole tosissasi?!? Eli periaatteessa sinä suostut olemaan miehelle patja johon hän saa tyhjentyä kun haluaa. Ai että minkä helmen oletkaan itelles hommannut. Jos mun mies ei haluaisi minullekkin nautintoa niin kertoisin hänen omistavan kaksi tervettä kättä ja tietokoneen. Kun en jaksa "räpeltää". Naiset mikä teitä riivaa että suostutte olemaan joku lastinheittopiste?!?

En halua perhettä rikkoa sen takia, että mies on surkea sängyssä ja olen lastinheittoalusta.

Liikaa pelissä, että huonon seksin takia eroaisin. Ainakaan vielä. Lapsi on nyt 9v. Jaksan odottaa vielä 3-4 vuotta.

Ei se perheen rikkominen ja miehen vaihtaminen kuin käsilaukkua ole niin yksinkertaista, kun kaikki - koko elämä on rakennettu yhdessä. Ja tiedätkö mitä Espoossa asuminen maksaa? Espoossa on Suomen kalleinta asua - juuri oli uutisissa. En siis vie isää lapselta sen takia, että on vässykkäjalassukkajasurkimus.

Monet perheet ovat yhdessä lähinnä taloudellsten seikkojen takia. Siinä vaiheessa, kun syviä tunteita toista kohtaan ei ole niin onihansama vaimolle/miehelle mistä toinen tykkää tai ei tykkää. Kunhan saa jyystätä silloin tällöin niin muu on ihansamaa. Mistä hinta sun tavaralle niin eiköhän ala mies herätä ja keskusteluyhteys syntyä.

Tuo Espoo kirjoittaja on sitten eri ihminen kuin Ap.

Vierailija
46/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kertomasi perusteella pakko sanoa että miehesi pitäisi ihan oikeasti kasvaa aikuiseksi. Ihankuin joku keskenkasvuinen pikkupentu joka haluaa karkkia joka viikoloppu mutta ei halua että muut saa. Samasta pussista ei voi jakaa mutta ei käy jos molemmilla on oma pussi. Eli keksii tekosyitä toisensa jälkeen koska on itsekäs ja vain hänellä on väliä. Vai että ihan vaivaa on hänelle siitä?! Ja jo termi räpeltää kertoo jo kaiken! Tuohan on naisen ja naisen arvon alentamista! Ei herraisä kuinka sinä oikein suostut tuohon?! Minä olisin jo aikoja sitten lopettanut seksin kokonaan tuollaisen kanssa.

Minuakin hieman häiritsee tuo "räpeltää", itse miellän koskettamisen kuvaavammaksi sanaksi. Seksiä meillä ei juurikaan ole eikä ole ollut pitkään aikaan. Se aktiivinen seksin harrastaminen loppui kun odotin ensimmäistä lastamme. Olin ihan raskauskiimoissa ja mieli teki kovasti, mutta mies ei halunnut koska maha oli välissä. Synnytyksen jälkeen meni jokunen aika toipumiseen, mutta ei seksi palautunut. Ihan kerta kuukaudessa maksimissaan, toisen raskauden aikana taas täysin seis ja sen jälkeen ihan pari kolme kertaa ollut seksiä. Toinen lapsi on jo 1,5v joten aika pitkään menty näin. Asia harmittaa kuitenkin ja seksuaaliterapeutin luona viimeksi pidätin itkua. Koen, että olen aika vastenmielinen tuolta alhaalta kun edes se oma puoliso ei halua koskea, että saisin.

Ihan normaalissa arjessa mies koskettaa paljon. Siis hieroo ja silittää yms, siksi tämä ristiriitainen käytös aiheuttaa hämmennystä enkä ymmärrä lainkaan mistä on kyse. Ap

Vierailija
47/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS HERRAISÄ, minkäikäinen se sun miehesi on? Laskee eri suorituksia ja on niiiiin eppää kaikki, oikeesti. Hoitakaa seksiasiat erillänne. Molemmat soolona tai sitten sopimuksesta jonkun toisen kanssa. Suurimmalle osalle miehistä kun se tylsä ja kauhee klitoriksen räveltäminen tuottaa nautintoa.

Vierailija
48/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS HERRAISÄ, minkäikäinen se sun miehesi on? Laskee eri suorituksia ja on niiiiin eppää kaikki, oikeesti. Hoitakaa seksiasiat erillänne. Molemmat soolona tai sitten sopimuksesta jonkun toisen kanssa. Suurimmalle osalle miehistä kun se tylsä ja kauhee klitoriksen räveltäminen tuottaa nautintoa.

33-vuotias. Ap

Vierailija
49/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus ei ole vain se sisään-ulos.

Suuri osa seksistä on sitä "räpeltämistä". Jos jäät tuon idiootin kanssa, et koskaan tule kokemaan sitä loppua 90% seksuaalisuudesta.

N49

Vierailija
50/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suorastaan rakastaa sukeltaa mun sinne. Sen mielestä se on huumaavaa.

Vierailija
51/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis synnyttänyt nainen myös.

Vierailija
52/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aika hukassa seksin kanssa selvästi. Hän ei ole todellakaan tajunnut että seksissä on kyse kahden ihmisen yhdessäolosta. Kuulosti käsittämättömältä että mies kehtaa inistä että joutuu pinnistelemään saadakseen itse orgasmin käyttäen sun kroppaa välineenä ja olettaa että sinä seksikumppnina makaat siinä hiljaa itsesi unohtaen, ettet vaan häiritse herran keskittymistä.

Eiköhän miehen pitäisi mennä lääkärille aluksi. Selvästi on ongelmia monella saralla. Hän selvästi pelkää ettei "kunto" kestä ja jo on siitä ahdistunut. Pitäisi selvittää onko jotain sairautta jos nuorehkolla miehellä on ongelmia pysytellä jämäkkänä. Vai onko kyse vaan psyykkisistä ongelmista? Sitten seksiterapeutille yksin. Seksitaitoja voi myös yksin harjoitella, että saa niihin vähän kontrollia, eikä tarvitse pelätä että lerpahtaa.

Sen jälkeen pitäisi miehen tajuta että hän harrastaa nyt sooloseksiä käyttäen lastensa äitiä ja elämänkumppaninsa kehoa. Kyse ei ole siis oikeasta seksistä. Tilanne on ahdistava kummallekin osapuolelle.

Sitten kun mies tajuaa tämän, sitten voitte mennä seksiterapiaan yhdessä. Opettelette sitä hommaa niin kuin sen kuuluu mennä, että kummallakin on kivaa, ja että kumpikin osaa sekä ottaa vastaan että antaa nautintoa. Kuten ennen vanhaan sanottiin: tangoon tarvitaan kaksi. Nyt miehesi tanssii otsa rypyssä yksinään sinun kroppasi päällä.

Vierailija
53/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon siis synnyttänyt nainen myös.

Niin meilläkin mies, ainakin väittää, rakastavansa mun alakertaa. Mielellään hän sinne menee ja tekee jotain, mutta ei suostu tekemään sitä, josta minä nautin eli siis ts. hän ei halua koskettaa klitorista. Olen kertonut, että tuntuu hyvältä kun sitä koskettaa näin ja näin, mutta ei hän halua. Ei ole hänen hommansa.

Pahalta tuntuu se, että suhteessamme on myös hyvää. Hän on lasteni isä ja häneen olen joskus palavasti rakastunut. Haluaisin ymmärtää, en ymmärrä.

Vierailija
54/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aika hukassa seksin kanssa selvästi. Hän ei ole todellakaan tajunnut että seksissä on kyse kahden ihmisen yhdessäolosta. Kuulosti käsittämättömältä että mies kehtaa inistä että joutuu pinnistelemään saadakseen itse orgasmin käyttäen sun kroppaa välineenä ja olettaa että sinä seksikumppnina makaat siinä hiljaa itsesi unohtaen, ettet vaan häiritse herran keskittymistä.

Eiköhän miehen pitäisi mennä lääkärille aluksi. Selvästi on ongelmia monella saralla. Hän selvästi pelkää ettei "kunto" kestä ja jo on siitä ahdistunut. Pitäisi selvittää onko jotain sairautta jos nuorehkolla miehellä on ongelmia pysytellä jämäkkänä. Vai onko kyse vaan psyykkisistä ongelmista? Sitten seksiterapeutille yksin. Seksitaitoja voi myös yksin harjoitella, että saa niihin vähän kontrollia, eikä tarvitse pelätä että lerpahtaa.

Sen jälkeen pitäisi miehen tajuta että hän harrastaa nyt sooloseksiä käyttäen lastensa äitiä ja elämänkumppaninsa kehoa. Kyse ei ole siis oikeasta seksistä. Tilanne on ahdistava kummallekin osapuolelle.

Sitten kun mies tajuaa tämän, sitten voitte mennä seksiterapiaan yhdessä. Opettelette sitä hommaa niin kuin sen kuuluu mennä, että kummallakin on kivaa, ja että kumpikin osaa sekä ottaa vastaan että antaa nautintoa. Kuten ennen vanhaan sanottiin: tangoon tarvitaan kaksi. Nyt miehesi tanssii otsa rypyssä yksinään sinun kroppasi päällä.

Hyvä viesti, kiitos siitä. Olen totta tosiaan ahdistunut asiasta ja varmaan mieskin. Meillä on käynyt niin, että jos hän pitempään antaa suuseksiä niin hänellä itsellään lakkaa seisomasta. En tiedä miten enää puhuisin asiasta. Koen tilanteen niin jumiutuneeksi. Toisaalta taas, kuten aiemmin mainitsin, hänessä on omat hyvät puolensa. Ja hän on se, johon aivan silmittömästi rakastuin aikoinaan.

Vierailija
55/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä viesti, kiitos siitä. Olen totta tosiaan ahdistunut asiasta ja varmaan mieskin. Meillä on käynyt niin, että jos hän pitempään antaa suuseksiä niin hänellä itsellään lakkaa seisomasta. En tiedä miten enää puhuisin asiasta. Koen tilanteen niin jumiutuneeksi. Toisaalta taas, kuten aiemmin mainitsin, hänessä on omat hyvät puolensa. Ja hän on se, johon aivan silmittömästi rakastuin aikoinaan.

Äh taas unohtui se Ap kirjoittaa loppuun..

Vierailija
56/56 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että nykyisin naiset hakee miehensä ulkomailta. Terveisin espanjalaisen vaimo.

Hieno yleistys :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän