Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämähäkkikammo ja outo hämis

spaideri
31.08.2017 |

Kammoon hämiksiä ihan hulluna ja se vaikeuttaa elämää ihan hirveesti. Oon välillä yrittäny ns. siedättää itteäni hävittämällä niitä ite ja oon muutenkin maalta ja siellä vilisee lukkeja ja kaikkia mahollisia ötököitä. Silti kammo tuntuu vaan pahenevan mitä enemmän oon niiden kanssa tekemisissä 😅 Miten te muut hämppiksiä kammoavat pärjäätte pelon kanssa ja jos joku on päässy siitä eroon, niin miten? Oon joskus harkinnu jotain hypnoositerapiaa tms mutta tuntuis fiksummalta ottaa vaan itteään niskasta kiinni. Kaikki vinkit kehiin kiitos!

Ja asiaan liittyen, tietääkö kukaan mitä sellaset aika pienet, harmaat/vaaleet hämähäkit on, joita näkyy oikeastaan vaan listojen rajassa? Ne vaan hengaa siinä listan luona eikä tee oikeastaan mitään. Jalat on sellaset hassut että ne vähän niinkun sojottaa eteenpäin. Meiän vanhassa kämpässä (kerrostalo) löyty niitä useempi aina listojen vierestä ja nyt ku muutettiin niin löysin imuroidessa tästä uudestaki asunnosta yhen sellasen. En oo hirveesti uskaltanu googlailla koska en kestä nähä mitään ällökuvia, mutta sen verran mitä oon hakenu ni en oo löytäny yhtään mitään. Lähinnä haluisin vaan tietää miks niitä oli siellä vanhassa kämpässä niin paljon ja jos ne ei ookkaan hämähäkkejä vaan jotain tuholaisia D:

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lutikan eli senäluteen poikasia tai sitten joku jäytiäinen?

Ei lutikoitakaan, jäytiäisiä on parvekkeella ja on tää nyt selkeesti niitä isompi. Ja siis ihan varmasti se joku hämähäkki on, kiva vaan että tätä samaa lajia varmaan pesii tuolla jossain seinien sisällä :Ds

Vierailija
22/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spaideri kirjoitti:

Okei mies sai sen nyt pyydystettyä ja uskalsin kattoa lähempää. Se on vaaleanruskea/vähän harmahtava, jalat melkeen läpinäkyvät ja keskiosa vähän tummempi kun jalat. Jalat ei ookkaan enää tikkusuorat kun se yrittää kiivetä pois lasista. Tulee vähän mieleen täi, vois sanoa että täin ja hämähäkin risteytys :D

Minkä kokoinen millimetreissä?

Varmaan max. puol senttiä jalkoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spaideri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämikset on hyviksiä. Ne syö ärsyttäviä öttiäisiä.

Mutta kun ei täällä ole muita ärsyttäviä öttiäisiä kun nuo :( 

Ne on sitten jo varmasti nälkäisiä. Älä nuku jalat ulkona peiton alta (joku laji asuu sängyntolpissa ja imee verta varsinkin isovarpaasta). T:toinen kammoinen

No hyi hitto, toivottavasti ei oo niitä D: Mutta noi kyllä vähän niinkun vaanii noissa listojen rajoissa, eli varmaan jotain pikkuötöjä kärkkyy. Ei niitä mistään sängystä tai sohvasta tai muualta oo löytynyt.

Vierailija
24/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita eläinmuseolle tai sellaselle kysely ja kuva :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän