Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen idiootti massalammas täytyy olla, että ostaa jopon?

Vierailija
31.08.2017 |

Jos se ei olisi muotia ja "kaikilla muilla" ei olisi kyseistä kammotusta, sitä ei ostaisi kukaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So last season taas...

Vierailija
2/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tätä ihailun hakua.

Vierailija
4/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pahaa on massan mukana menemisessä? Jos on väärässä, on moni muukin joten +/-=0. Mutta jos olet yksin väärässä, häviät.

Vierailija
5/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jopo noin 6 vuotta ja halusin jopon juuri sen takia silloin koska muillakin oli. Mutta jos nyt saisi päättää niin en hankkisi jopoa. Sillä on niin raskasta ajaa kun ei edes pysty vaihtamaan vaihteita. En olekaan pyöräillyt sillä moneen kuukauteen sillä minulla on toinenkin pyörä jolla on paljon parempi ajaa.

Vierailija
6/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaan ap ruskeita housujasi ja loafereita jos haluat vaikka muut eivät niin teekään! :)

Vierailija
7/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kun varsinkin teinin pitää uskaltaa olla erilainen, kunhan on samalla tavalla erilainen kuin kaikki muutkin.

Vierailija
8/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo on kiva kaupunkiajelussa. Näppärät lähdöt, eikä joudu useinkaan pysähtymään, sillä jopolla pysyy pystyssä lähes nollavauhdissa. Rullaa kivasti kunnon asfaltilla. Ajoasennon pystyy säätämään sellaiseksi, että on mukava ajella vaikka hame tai trenssi päällä.

Pidemmän matkan ajossa jopo on hiukan raskas, varsinkin jos on paljon mäkiä.

Vierailija
9/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pyöräkin voi olla statussymboli?

Vierailija
10/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi muotia kirjoittaa kaikkea soopaa mamma-palstalle, niin kukaan ei kirjoittaisi tänne mitään ja sitten ei saataisi lukea jopo-raivostakaan.

Vierailija
11/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin äitinä en alakoulaiselle ostaisi/osta! Melko huteran näköistä menoa noilla omien lasteni ikäisillä toka-kolmasluokkakaisilla tytöillä, mitä olen seurannut. Ajoasento on huono ja ohjaus huteraa. Ihan selvä ero ohjattavuudessa verrattuna niihin lapsiin joilla tavalliset pyörät ja painopiste enemmän siellä käsillä kuin takapuolella.

Vierailija
12/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopossa on niska/hartiavaivaiselle kiireettömälle kaupunkipyöräilijälle hyvä, pysty ajoasento, eikä tarvii niska kenossa roikkua ohjaustangon päällä. Nautin Jopolla ajamisesta ja ostaisin Jopon siitäkin huolimatta, että se ehkä oli jossain kohtaa muotia.

Vierailija
13/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään mun joposta. Jopoa ei saa morkata.

Hyi sua! Häpeä jos osaat!

Vierailija
14/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin äitinä en alakoulaiselle ostaisi/osta! Melko huteran näköistä menoa noilla omien lasteni ikäisillä toka-kolmasluokkakaisilla tytöillä, mitä olen seurannut. Ajoasento on huono ja ohjaus huteraa. Ihan selvä ero ohjattavuudessa verrattuna niihin lapsiin joilla tavalliset pyörät ja painopiste enemmän siellä käsillä kuin takapuolella.

Johtuu siitä, että jopo on liian iso suurimmalle osalle kakkos-kolmosmuokkalaisista. Jopoja on pienempääkin kokoa ja sellaisella "pikku jopolla" oma ajoi vitosluokkalaiseksi asti ja sitten sai sen isomman jopon.

Ihan vakaata menoa sillä on, kunhan se on sopivan kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä