Suklaanruskea / muu tumma pinnasänky hakusessa!
Vinkkejä kaivataan! Ei löydy nimittäin mistään, etsitty on (lastentarvike- ja huonekaluliikkeistä, nettikaupoista, huuto.netistä, keltasesta pörssistä ym). Vain puunväristä, valkoista, kirsikkaa, antiikkipetsattua (vaal.ruskeaa) ja pecan (vaal.ruskeaa)...
Haluaisimme ehdottomasti syvän ruskean, mutta taitaa loppua aika kesken ja joku sänky sitten vain ostettava. Myös itse petsausta on suunniteltu, mutta jos lakka päällä, vaatii huolellisen hiomisen ennen lakan leittämistä. Tietysti on se Ikean (halvin malli) sänky, jossa ei lakkaa, mutta se mielestämme aika pieni ja hentoinen. Järeämpi sänky kiinnostaisi. Muutenkin itse petsaus ei ole meille se paras vaihtoehto, hommia kun on muutenkin tässä riittävästi (rakennuksella), niin ihanaa olisi löytää valmiina ruskea sänky.
Onkohan joku tietoinen, missä voisi olla etsimämme sänky?
-Haniska
Kommentit (7)
Meillä on pojalla aika tummanruskea pinnasänky, en muista värin nimeä. Sänky on Brio merkkinen ja malleja on mielestäni erilaisia ja eri hintaisia. Me ostettiin Petikon Vauvatalo Johannasta, mutta kyllä niitä pitäisi löytyä liikkeistä, jotka myyvät Brioa. Toivottavasti löytyy mieleinen :)
kiitos paljon vastauksista (: ,
Stockella on se soikion mallinen värinä palisanteri. Tämä on itseasiassa ainut tumman ruskea sänky, mitä olen nähnyt tänä vuonna. Ainoa ongelma on se, että se maksaa paljon... muistaakseni yli 600e. Eli vähän liian kallis meille, ollaan ajateltu, että sellainen 100-300e saisi maksaa.
Briolla ei ole tänä vuonna tumman ruskeaa sänkyä. Tummin on se pecan, mikä sellainen hiukan kirsikkamainen vaalean ruskea. Meidän makuumme siis ei tarpeeksi syvä ruskea. Kysyin asiaa oikein Briolta suoraan ja sieltä vastasivat, että aikaisimpina vuosina on ollut tummakin, tänä vuonna vain pecan. Voi kun löytäisi jostain vanhemman mallin...vaikkapa sitten käytettynä! Briolta ja liikkeistä ovat muuten kertoneet, että kauheasti on ollut kyselyitä tummemmista sängyistä, mutta tehtailla ei ole tänä vuonna tarjota. Värivalinnat tehty jo aikoja sitten...
Edelleen sänkyä vailla ):,
-Haniska
Tilasimme pari viikkoa sitten Pikkupingviinin nettikaupasta pecan-sävyisen pinnasängyn tulokkaalle, malli oli Basic. Ja aika tumma sävyinen on, sopii hyvin yhteen muuhun makuuhuoneen kalustoon (joka on kirsikkaa). Minusta tosi kaunis sävy!
oon käynyt just sitä Brion pecan-väristä katsomassa, mutta etsimme siis tummemman ruskeaa. Onhan toi pecan just sellainen kirsikka-keskiruskea, mutta meillä siis tumman ruskea (vrt. suklaan väri etsinnässä). meillä mm. lattiat tummaa lankkua jne.
-Haniska
polkadot:
Tilasimme pari viikkoa sitten Pikkupingviinin nettikaupasta pecan-sävyisen pinnasängyn tulokkaalle, malli oli Basic. Ja aika tumma sävyinen on, sopii hyvin yhteen muuhun makuuhuoneen kalustoon (joka on kirsikkaa). Minusta tosi kaunis sävy!
Muistan, kun itse etsimme esikoiselle kolme vuotta sitten sänkyä ja silloin tummanruskeaa oli ja sellaisen olisin halunnut, kun tumman puun väristä pidämme. Brion sängyn meinasimme ostaa, mutta sitten saimme edullisesti tuttavalta valkoisen sängyn, hoitopöydän+lastenhuoneen kalusteita ja nyt lastenhuone on sitten valkoinen ja muuten meillä huonekalut tummaa puuta. (Esim. brion syöttötuoli ja Stokken tripp trapp -tuoli juuri sellaista tummaa ruskeaa jota varmasti etsitte.)
Oletko käynyt katsomassa vauvatar.fi -sivuja? Siellä myydään Kaxholmens Nina -merkkistä pinnasänkyä ja yhtenä värivaihtoehtona on antiikkiruskea. Kuvaa väristä ei ollut, joten en tiedä onko väri tarpeeksi tumma.
Toivottavasti löytäisitte mieleisenvärisen sängyn!!
Briolle kun lähetin sähköpostilla kysymyksen, niin vastasivatkin sieltä, että aikaisempina vuosina on ollut valikoimissa. Se brion syöttötuoli ja samaten Stokken tripp trapp -tuoli JUST sellasta tummaa ruskeaa mitä etsitään (:.
Joo, katselinkin jo sänkyjä Vauvatarin sivuilta, Kaxholmens Ninaan oli tosiaan merkitty väriksi antiikin ruskea ja laitoin sinne tossa aikaisemmin jo sähköpostia ja kyselin väriä. Kertoivat, että on aika lailla sama kuin pecan, kirsikkamainen. Heillä myös siis se Brion pecan myynnissä, vaikka nyt tais ollakin tilapäisesti loppunut.
Luultavasti me joudutaan taipumaan siihen pecan-väriin tai sitten petsaamaan itse. Tietysti yksi vaihtoehto olis sit tosiaan valkoinen... ellei nyt millään löydy. Ajattelinkin kysellä vielä niitä käytettyjä tumman ruskeita Brion sänkyjä, jos jollakin olisi myydä.
-Haniska
En ole itse nyt metsästämässä pinnasänkyä, joten en tiedä miten tuota tummaa puunväriä on oikeasti kaupasta saatavilla. Mutta ainakin Stokken Sleepi -sänkyä tehdään tumman puunvärisenä. Varmaan olette kuitenkin tämänkin vaihtoehdon jo tarkistaneet...