Olen naisluuseri. Haluatko kysyä jotain.
Tarkennusta: olen siis feilannut elämässä kaiken mitä suunnilleen voi feilata.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut kuulla usein olevasi taakka tai kelvoton?
Jatkuvasti. Ap
Oletko ollut linnassa?
Jos olet, mistä syystä?
Minä olen ollut pikku reissuilla kivitalossa 20:n ja 30:n ikävuosien välillä,
koska pidin autoilla ajamisesta, vaikkei minulla ollut siihen varaa. Miehistä olen myös aina pitänyt ihan liikaa,
paitsi kihloista puhelevat olen jättänyt nopeasti.
Jos joskus miehen saan, haluan kiltin ja rehellisen, joka kannustaa minuakin yrittämään... jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
Asutko yksin, onko lemmikkejä?Suurin unelmasi? Jos KAIKKI olisi mahdollista.
23. Asun kuntoutuskodissa. Ei ole lemmikkejä. Unelma olisi löytää mies ja saada lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut linnassa?
Jos olet, mistä syystä?Minä olen ollut pikku reissuilla kivitalossa 20:n ja 30:n ikävuosien välillä,
koska pidin autoilla ajamisesta, vaikkei minulla ollut siihen varaa. Miehistä olen myös aina pitänyt ihan liikaa,
paitsi kihloista puhelevat olen jättänyt nopeasti.
Jos joskus miehen saan, haluan kiltin ja rehellisen, joka kannustaa minuakin yrittämään... jotain.
En ole ollut linnassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat sun hyviä puoliasi?
No koitan olla hyvä tyyppi. En nyt keksi muuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin feilisi?
Mites menny miesrintamalla?Kouluttamattomuus
En ole ikinä seurustellut
Ap
No mikset opiskele nyt?
Mulla on masennus ja muita mt-ongelmia. Aion kyllä mennä opiskelemaan todennäköisesti ensi syksynä. Ap
Kiva, että sulla on suunnitelmissa lähteä opiskelemaan! Etkä vaikuta yhtään luuserilta vaan ihan rehdiltä ja hyvältä tyypiltä.
Ei kai se ole epäonnistumista jos sairastuu. Täällä on porukkaa joilla on masennusta tai skitsofreniaa, ei se ole oma vika tai kenenkään syy ylipäätään.
Kyllä ihminen saa olla heikkokin. Pidä huolta itsestäsi ja tee jotain hauskaa aina silloin tällöin.
Olet mittauttanut arvoasi väärillä tahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksia?
On. Ap
Et ole voinut vaikuttaa laopsuusajan kotioloihin, ne ajat on ohi. Ole rohkeasti oma itsesi, tee sitä mikä kiinnostaa ja arvosta itseäsi. Muutkin huomaavat sen:) Tsemppiä syksyyn!
Ai, olet vasta 23! Liian aikaisin sanot itseäsi "luuseriksi". Vielä ehdit saavuttamaan kaikkea ja parantamaan elämääsi vaikka kuinka :)
t: 34-vuotias eläkeläinen
Musta vaikutat kans tosi hyvältä tyypiltä. Yritä toipua niin paljon kuin voit ja löytää jotain, mistä pidät. Oot tärkeä <3
Vierailija kirjoitti:
Ai, olet vasta 23! Liian aikaisin sanot itseäsi "luuseriksi". Vielä ehdit saavuttamaan kaikkea ja parantamaan elämääsi vaikka kuinka :)
t: 34-vuotias eläkeläinen
Niin ehdit sinäkin :)
- Ohis
Tuo kuulosti murheelliselta. Haluaisin kuitenkin mainita että siskoni, joka on sairaseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, tapasi jossain kuntoutuksessa ihan mukavan hepun. Ovat molemmat työkyvyttömiä mutta niillä menee ihan mukavasti. Siskoni ensimmäinen yli vuoden suhde (kohta jo kymmenen vuotta). Että joskus jopa huonossakin tilanteessa voi käydä hyvin.