Millaisia harhaluuloja sinusta on?
Minua pidetään ihmisenä, joka on aina iloinen, koska esitän sellaista.
Oikeasti olen äärimmäisen kyllästynyt ja vihainen niin omaan elämäntilanteeseeni kuin maailman tilanteeseen.
Kommentit (34)
minua varmaan pidetään tosi sosiaalisena ja ekstroverttinä sen takia millaista työtä teen
mutta olen pohjimmiltani enemmän introvertti ja tarvitsen paljon omaa aikaa.
ystäväni ja läheiseni kyllä tietävät tämän
Moni luulee että teen samoja tyhmyyksiä kuin vuonna 1996. Että minulla on rikosrekisteri jne. No ei ole, ei ole koskaan oli. Hetken vähän eksyin mutta onneksi selvisin ilman näkyviä kolhuja
Että olen ujo hissukka. No enpäs ole. 😊
Minun yleisesti luullaan olevan työelämässä. Todellisuudessa olen ollut seitsemän vuotta sapattivapaalla.
Kaikki pitää mua tyhmänä, vaikka oon ihan normijärkinen.
Luulen että moni pitää minua siveellisenä, jolla on hyvät käytöstavat. Kotona oon kuitenkin aikamoinen possu
Moni varmaan pitää minua aika vakavana. En kuitenkaan vain osaa olla puolituttujen kanssa leikkisä ja hassutteleva. Se puoli tulee esille vasta luottamuksen mukana.
Että minulla on paljon miessuhteita. Pelkästään se, että olen kaunis, saa mm. ystäväni luulemaan, että saamani "huomio" olisi verrannollinen seksuaaliseen aktiivisuuteeni. Myös miehet pitävät minua "eroottisena". Totuus on se, että olen yksiavioinen ja voin elää vuosiakin ilman seksiä, koska en voi väärän ihmisen koskettaa itseäni fyysisesti ja tiedän, että sellainen satuttaa sielua (minun sielua).
Että olen ylpeä. Olen ujo.
Koska olen ujo ja introvertti, olen hissukka tai jotenkin vähemmän vahva kuin ne rempseät rivoriitat.
Minua luullaan kovaksi bilettäjäksi, vaikka en käytäkään alkoholia - saati käy kapakoissa.
Yksittäistapaus, mutta nykyään hyvä ystäväni luuli minua ensitapaamisella pissikseksi. Syy oli se, että mulla oli hänen sanojensa mukaan niin hienot vaatteet! :D (normaalit farkut ja valkoiset kengät)
Hämmästyin kyllä 😂😂😂😂
No minkälaisia ennakkoluuloja sitä nyt yleensä on isotissistä, paljon meikkiä käyttävää blondia kohtaan...Opiskelen yliopistossa opettajaksi, olen kotona viihtyvä introvertti, jonka lempipuuhaa on lukeminen sekä neulominen.
Minulle on sanottu, että olen hieno ihminen, koska en ole pinnallinen ja välitän vain sisäisestä kauneudesta.
Tämä on tietysti täyttä lööperiä. Ihan yhtä pinnallinen olen kuin muutkin, mutta naismakuni on erilainen.
Että minulla on ollut paljon miehiä. Joku yrittää mustamaalata mainettani, siinä kuitenkaan onnistumatta :D
Minun kuvitellaan olevan raitis ja siveä. Alkoholia en juo säännöllisesti mutta kuitenkin humalassa olen silloin tällöin. En vaan lähde baariin tai juo muiden seurassa. Siveys on kaukana minusta. Olen varsinainen horo 😆 mutta en kai minä sitä ympäriinsä kuuluta.
Ihmiset luulevat, että käyn pätkätöissä, välillä opiskelen.
Oikeasti olen työkyvyttömyyseläkkeellä skitsofrenian takia, ollut tosi nuoresta asti.
Käytökseni on tosi korrektia ja olen todella siisti ja huoliteltu, samoin kotini. Harvat tietävät totuuden, senkin että haluan vain maata kotona syömättä miyään,
seiniä tuijotellen, mieluiten 12 tuntia päivässä.
Että olen tiukkapipo ja todella tarkka säännöistä, kun todellisuus on että vapaa-aika menee monesti kannabista poltellen ja kausiluontoiseen ryyppäämiseen
Että pukeudun kalliisiin vaatteisiin ja käytän paljon rahaa ulkonäkööni. Todellisuudessa ostan suurimman osan vaatteista kirppikseltä, käytän edullista luonnonkosmetiikkaa ja käyn kampaajalla ehkä 2-3 kertaa vuodessa leikkauttamassa hiukset. Klassinen tyyli ei vaadi kovia ponnisteluja.
Että olen kovis.