Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia harhaluuloja sinusta on?

Vierailija
30.08.2017 |

Minua pidetään ihmisenä, joka on aina iloinen, koska esitän sellaista.

Oikeasti olen äärimmäisen kyllästynyt ja vihainen niin omaan elämäntilanteeseeni kuin maailman tilanteeseen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kovis.

Vierailija
2/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua varmaan pidetään tosi sosiaalisena ja ekstroverttinä sen takia millaista työtä teen

mutta olen pohjimmiltani enemmän introvertti ja tarvitsen paljon omaa aikaa.

ystäväni ja läheiseni kyllä tietävät tämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee että teen samoja tyhmyyksiä kuin vuonna 1996. Että minulla on rikosrekisteri jne. No ei ole, ei ole koskaan oli. Hetken vähän eksyin mutta onneksi selvisin ilman näkyviä kolhuja

Vierailija
4/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ujo hissukka. No enpäs ole. 😊

Vierailija
5/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yleisesti luullaan olevan työelämässä. Todellisuudessa olen ollut seitsemän vuotta sapattivapaalla.

Vierailija
6/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää mua tyhmänä, vaikka oon ihan normijärkinen.

Vierailija
7/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että moni pitää minua siveellisenä, jolla on hyvät käytöstavat. Kotona oon kuitenkin aikamoinen possu

Vierailija
8/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan pitää minua aika vakavana. En kuitenkaan vain osaa olla puolituttujen kanssa leikkisä ja hassutteleva. Se puoli tulee esille vasta luottamuksen mukana.

Vierailija
9/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on paljon miessuhteita. Pelkästään se, että olen kaunis, saa mm. ystäväni luulemaan, että saamani "huomio" olisi verrannollinen seksuaaliseen aktiivisuuteeni. Myös miehet pitävät minua "eroottisena". Totuus on se, että olen yksiavioinen ja voin elää vuosiakin ilman seksiä, koska en voi väärän ihmisen koskettaa itseäni fyysisesti ja tiedän, että sellainen satuttaa sielua (minun sielua).

Vierailija
10/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ylpeä. Olen ujo.

Koska olen ujo ja introvertti, olen hissukka tai jotenkin vähemmän vahva kuin ne rempseät rivoriitat.

Vierailija
11/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan kovaksi bilettäjäksi, vaikka en käytäkään alkoholia - saati käy kapakoissa.

Vierailija
12/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus, mutta nykyään hyvä ystäväni luuli minua ensitapaamisella pissikseksi. Syy oli se, että mulla oli hänen sanojensa mukaan niin hienot vaatteet! :D (normaalit farkut ja valkoiset kengät)

Hämmästyin kyllä 😂😂😂😂

Vierailija
13/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen homo.

Vierailija
14/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia ennakkoluuloja sitä nyt yleensä on isotissistä, paljon meikkiä käyttävää blondia kohtaan...Opiskelen yliopistossa opettajaksi, olen kotona viihtyvä introvertti, jonka lempipuuhaa on lukeminen sekä neulominen.

Vierailija
15/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että olen hieno ihminen, koska en ole pinnallinen ja välitän vain sisäisestä kauneudesta.

Tämä on tietysti täyttä lööperiä. Ihan yhtä pinnallinen olen kuin muutkin, mutta naismakuni on erilainen.

Vierailija
16/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on ollut paljon miehiä. Joku yrittää mustamaalata mainettani, siinä kuitenkaan onnistumatta :D

Vierailija
17/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuvitellaan olevan raitis ja siveä. Alkoholia en juo säännöllisesti mutta kuitenkin humalassa olen silloin tällöin. En vaan lähde baariin tai juo muiden seurassa. Siveys on kaukana minusta. Olen varsinainen horo 😆 mutta en kai minä sitä ympäriinsä kuuluta.

Vierailija
18/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulevat, että käyn pätkätöissä, välillä opiskelen.

Oikeasti olen työkyvyttömyyseläkkeellä skitsofrenian takia, ollut tosi nuoresta asti.

Käytökseni on tosi korrektia ja olen todella siisti ja huoliteltu, samoin kotini. Harvat tietävät totuuden, senkin että haluan vain maata kotona syömättä miyään,

seiniä tuijotellen, mieluiten 12 tuntia päivässä.

Vierailija
19/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen tiukkapipo ja todella tarkka säännöistä, kun todellisuus on että vapaa-aika menee monesti kannabista poltellen ja kausiluontoiseen ryyppäämiseen

Vierailija
20/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pukeudun kalliisiin vaatteisiin ja käytän paljon rahaa ulkonäkööni. Todellisuudessa ostan suurimman osan vaatteista kirppikseltä, käytän edullista luonnonkosmetiikkaa ja käyn kampaajalla ehkä 2-3 kertaa vuodessa leikkauttamassa hiukset. Klassinen tyyli ei vaadi kovia ponnisteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän