Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviät ilkeistä asiakkaista?

Vierailija
30.08.2017 |

Kysymys kaikille asiakaspalvelutehtävissä oleville ja tietysti kaikille muillekin, jotka haluavat auttaa.

Miten jaksat ilkeitä ja hankalia asiakkaita? Miten selviät noista tilanteista ja jäätkö miettimään niitä jälkikäteen?
Itse yritän aina olla kohtelias ja ystävällinen ja tehdä parhaani, mutta aina tulee joku ilkeä asiakas, joka purkaa kaiken kiukkunsa minuun. Yleensä ne eivät edes ole mitään oikeasti vakavia asioita. Joku vaan tuntuu olevan pahalla tuulella ja minä nyt olen se kohde, johon se puretaan.

Olen aika nuori ja vähän herkkä ja tapaan jäädä murehtimaan jälkikäteen. Yritän miettiä, että tilanteessa ei ollut mitään henkilökohtaista. Koitan ajatella, että kyseinen ihminen on ehkä valvonut koko yön tai on murhetta muiden asioiden kanssa tms. Mutta en vaan aina jaksaisi olla se purkautumisen kohde. Kaikenlaisia tilanteita on tullut vastaan ja itse en edes osaisi tai kehtaisi puhua kenellekään niin ilkeästi kuin jotkut meille puhuvat.

Suurin osa asiakkaista (99 %) on onneksi mukavia ja ystävällisiä ja se vähän auttaa jaksamaan vaikeista tilanteista. Silti nämä hankalat tilanteet jää vaivaamaan.

Joskus tällaisten päivien jälkeen mietin, että pitäisi siirtyä johonkin ypöyksinäiseen varastoon töihin, jossa ei tarvitse kohdata yhtään ihmistä koko päivänä. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän