Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi enää elää

Ap
30.08.2017 |

Mulla on kaksi ihanaa lasta, jotka merkkaavat mulle eniten maailmassa, enkä tahtoisi riistää heiltä äitiä, mutta tuntuu etten enää jaksa.
Tuntuu, että olen vain epäonnistunut kaikessa mitä teen. Olen iso pettymys kaikille.
Parisuhde lasten isän kanssa oikeastaan rikkoi minut täysin sisältä, en olisi lapsia edes hänen kanssaan hankkinut, jos vain olisin tiennyt, miten ihminen voi niin äkillisesti muuttua ja vetää maton jalkojen alta loppuiäksi. Parisuhde päättyi aivotärähdykseen ja nyrkkiin naamassa kaiken henkisen väkivallan päätteeksi.
En ymmärrä, miten kukaan voisi enää ikinä rakastaa mua, en kelpaa, en ansaitse rakkautta, mieskin viimeiseen asti väitti rakastavansa mua. Jopa omat vanhempani olivat pettyneitä, kun erosin, vaikka tiesivät väkivallasta.
Erosta on jo aikaa ja henkisesti suhde oli jo kuollut, mutta en saa silti edes henkeä, kun rintaa ahdistaa.
En varmaankaan kykenisi itsemurhaan juuri lasten takia, mutta juuri nyt tunnetila on sellainen, että en kestä enää yhtään taakkaa, eikä ammattiavusta ole ollut apua.
Oon täysin yksin, ja en vaan jaksa. Saan arkeen apua ja pystyn käymään töissä, mutta sisällä velloo myrsky.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää masennusta sekä burn out:ia tuo on ja tarvitset paljon omaa aikaa ja rauhaa että energiasi pääsisi kerääntymään. Olisi hyvä jos joku sinulle rakkain läheinen tulisi auttamaan tällä hetkellä. Elämässä on vielä paljon koettavaa ja nähtävää, älä vie yhden huonon ajan viedä niitä kaikkia ihania aikoja mitä tulet vielä kokemaan!

2/3 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi rakastavat sinua. Vanhempasi rakastavat sinua. Opettele itse rakastamaan itseäsi. Ota koira, se tulee rakastamaan sinua.

Kaikkihan me yksin kuljemme maailmassa, ihmisten keskellä. Tärkein ystäväsi olet sinä itse. Puhu kauniisti itsellesi, hyväksy, ymmärrä ja tue. Silloin ei kukaan voi sinua loukata.

En osaa kovin kauniisti ilmaista itseäni mutta aloituksesi liikutti minua. Olen pahoillani puolestasi koska sinua on kohdeltu huonosti. Toivon että löydät elämääsi vielä ilon. Sen on nyt vaan joku sinulta pois ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kahdelle, tuntuu, että selvisin taas hetkellisesti pahimman olon yli. Pikkuhiljaa...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän