Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MÄÄ OON NIIN ONNELLINEN JA ILONEN!

Vierailija
04.04.2006 |

Heräsin aamulla siihen että mulla oli hirveen iso ikävä miestä -se on nyt työmatkalla, ollu eilisillasta saakka.. :))

Ja kun on noi kaks vaippaikästä tossa jaloissa pyörimässä..

On talo, terveys, yhteisiä unelmia, työ jonne pitäis raahautua syksyllä.. Ja miettiä miten leikkauttaisin nää hiukset!

Olen niin kovin ilonen! Vauva täytti vartti sitten puolivuotta, esikoisellekaan en jaksanu tuputtaa puuroa aamupalaksi vaan annoin herkutella jogurtilla, on niin hyvä fiilis tällä mutsilla!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuulesi ja onnellisuutesi tarttui myös minuun! Aivan ihanaa lukea, että joku voi olla arjesta onnellinen, eikä tarvitse mitään erikoista sen tunteen löytämiseksi. ja ei sa muksusiihen jogurttiin kuole!!!! Jatketaan samaan malliin! :)

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt jonkun aikaa aika huonosti ja nyt tässä kuukauden aikana koko ajan paremmin ja paremmin =)

Lähti aamulla töihin ja mulla oli sitä ikävä jo ennen kun minnekkään lähti... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot kesken, esikoinen saatu miehelle, joka häippäsi takavasemmalle, vuokra-asunnossa kitkutellaan ja rahat tiukassa. Mutta onpahan ihanaakin ihanampi lapsi, aivan uskomattoman upea uusi miesystävä, rakastava ja tukeva perhe ja loistavia ystäviä. Opiskelen alaa, josta olen intohimoisen kiinnostunut ja niukassa arjessani kukkii rikas rakkaus ja romantiikka. Kaikki minun ympärilläni tukevat minua ja minä teen parhaani ilahduttaakseni heidän elämää siinä missä voin.

Välillä on tiukkoja päiviä ja hermot riekaleina, mutta useinmiten herään iihan älyttömän onnellisena ja kiitollisena. Nytkin on uskomattoman hyvä fiilis!

Ihana kuulla, että joku muukin näkee ihan tavallisen elämän onnellisena ja nostattavana. Joskus kun musta oikein tuntuu, että oonkohan ihan " normaali" , kun olen aina niin onnellinen, vaikka periaatteessa on aika tiukka ja niukka elämäntilanne. Tuntuu, että kaikki muut ovat vain masentuneita ja kireitä ja haaveilevat koko ajan jostain uudesta. Ihan kuin vain todella erikoiset ja isot asiat voisivat oikeasti tehdä onnelliseksi...